|
Fun?
Oct 3, 2009 0:01:09 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 0:01:09 GMT 1
Nadja så på dem roligt, Razmuz satte sig undrende op og kom også op og stå og gik hen til Rosalie, Nadja gik hen foran dem og stak sin hånd ned i sit skørts lomme og fik et strengt blik, "Razmuz... Rosalie............ jeg vil ikke høre stønnelyde eller smaske lyde eller nogen form for perverse lyde her inde fra.. det kan godt være i er kærestepar men i er altsår ikke så gamle igen og hvis det endelig skulle udvikle så pas på" sagde hun og så på dem strengt, Razmuz så næsten måbende på hende og vidste ikke hvad han skulle sige, Nadja tog en lille håndbog op af skørtet og rakte Razmuz den "her kan du læse lidt" sagde hun og gik så ud af døren og lukkede den omhyggeligt efter sig, Razmuz havde bogen i hånden og stod med åben mund, det var en bog om første gang i sengen.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:07:21 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 0:07:21 GMT 1
Rosalie kiggede på Nadja med store øjne "h..hva?" hun kiggede efter hende og kiggede på ham "Øhhh...." mumlede hun måbende og satte sig på sengen og kiggede på ham og lo så "Din storesøster er en dejlig person, hun bekymre sig meget om dig." sagde hun med et smil og kiggede på ham og rejste sig så igen og stilte sig op foreand ham og bed sig lidt i læben "Andgående det som jeg spurgte dig... før din lillesøster kom.. uhm... Har du føgelser for mig?" spurgte hun og kiggede lidt ned i gulvet og kiggede så på ham og smilte "du behøver ikke at svarer hvis du ikke vil, det er jo dine føgelser" sagde hun med et smil og kiggede på ham og pillede lidt ved sine negle og kiggede stille ned på sine sko.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:17:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 0:17:00 GMT 1
han så på hende og så på døren stammende og vidste ikke meget af hvad han skulle svare, mange tanker fløj rundt i hovedet på ham og han syntes det var svært at tro at hans store søster troede at han havde fået kæreste på, "j-j-j-" sagde han stammende og sank en klump "m-m-m-må jeg tænke over det?" sagde han og så på ham og det var tydeligt at se at han var overrasket over sin store søster, "jeg tror lige jeg må have styr på mine følelser efter den smøre" sagde han og så på døren med store øjne, han satte sig ned på sin stol og sank en klump, han tog roligt sine briller af og lænte sig tilbage, "jeg fortæller dig mine følelser..... efter at vi har været til fest i klubben sammen" sagde han og smilte så roligt og tog brillerne på igen og så på hende med et varmt smil, "det vil sige efter lørdag aften vil du vide det" sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:23:04 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 0:23:04 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte "joda." sagde hun og kiggede på ham "Jo , festen." sagde hun og kiggede på ham "Men jeg skal nok gå nu, jeg vil ikke være til for mange problemer." sagde hun med et smil og bed sig i læben og kiggede på ham *jeg ville nu ellers gerne have blevet..* tænkte hun lidt men smilte så roligt "Vi ses imorgen." sagde hun og og lagde blidt sine hænder på hans kinder og lænte sig stille ned mod ham, og plantede så blidt et kys på hans pande, med sine varme og bløde læber og lukkede kort øjnene mens hendes læber var mod hans pande, og slap så hans kinder og rettede sig stille op igen og kiggede på ham og smilte kort og vinkede stille og gik så stille hen til døren og tog stille om håndtaget.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:34:19 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 0:34:19 GMT 1
han så på hende og smilte roligt men så lidt trist på hende da hun ville gå, han tænkte hurtigt men stoppede kort med at tænke da hun kyssede hans pande, han rejste sig hurtigt da hun tog fat i dørhåndtaget og gik hen og lagde sine arme om hendes mave, "vil du ikke nok blive?" spurgte han stille, "ser du... jeg mangler en model" sagde han og smilte stort til hende og så på hende med et varmt blik, "og jeg tror at jeg har noge tøj som vil se rigtig godt ud til dig" sagde han med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:40:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 0:40:09 GMT 1
Hun skulle lige til at åbne døren, til han togom hendes mave og hun kiggede overrasket på ham og slap dørhåndtaget "Åh.." sagde hun med et smil "Jeg vil meget gerne være din model." sagde hun med et smil og kiggede på ham og bed sig i læben "Tror du virkelig at jeg passer til at være en model? altså, er du sikker på at jeg er flot nok?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og bed sig i læben og smilte så "Well, hvad for noget tøj har du? så kan vi se om det sidder godt på mig." sagde hun med et smil , hun var overrasket over at han ville have hende som model, og dog var hun glad for at han fik hende til at blive.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:46:37 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 0:46:37 GMT 1
han så på hende og bed sig kort i læben men smilte til hende "du den smukkeste i skolen" sagde han og smilte stort til hende, han slap hende let og skyndte sig over til en skuffe under sit skab og tog en sød tjenerinde kjole frem hvor underdelen gik lige til lårene og om livet var den hendes størrelse, dog om brystet var den lidt mindre end hendes bryst størrelse men heldigvis var der et V snit ned så at man kunne se lidt ned til brysterne som nok ville mases mod hinanden, han viste hende den let "jeg har også nogle sorte lange strømper som går til starten af lårene?" sagde han og tog et par frem.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 0:53:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 0:53:36 GMT 1
Hun rødmede lidt og smilte "Tak." sagde hun og kiggede på hvad han tog ud og smilte stort "Det er smukt!" sagde hun med et smil og tog roligt imod det og smilte roligt og kiggede på ham "Såeh, skifter jeg et andet sted eller her?" spurgte hun med et smil og lagde lidt sit hoved på skrå og kiggede roligt på tøjet, det kunne faktisk se meget godt udpå hende. Hun smilte roligt og kiggede på ham "Skal jeg lave noget med mit hår?" spurgte hun så og smilte roligt til ham og strøg stille sin hånd gennem sit hår og smilte roligt og bed sig lidt i læben..
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:00:27 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 1:00:27 GMT 1
han rødmede let men bed sig let i læben for at gemme rødmen, "ehm.. du kan skifte hvor du vel om det så er her inde " sagde han og rakte hende tøjet, han så på hendes hår og tænkte kort men smilte let "nej lad det ligge som det gør nu" sagde han og så på hende roligt, "det ser nemlig rigtig godt ud til dig" sagde han og smilte varmt til hende og fandt så en stor blok frem og sin pin og noget blæk og ville gøre sig ekstra umag med dette billed, det ville være det første han nogen sinde fik lavet med en rigtig person som var frivilig.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:04:55 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 1:04:55 GMT 1
Hun smilte og trak kort på sine skuldre "Okay." sagde hun og smilte af hans ord "Tak." sagde hun med et varmt smil og lagde så stille tøjet på sengen og trak roligt trøjen af og knappede så op for jeans bukserene og trak dem derefter af så hun nu stod i bh og underbukser og smilte til ham men stoppede så op "Med bh eller uden?" spurgte hun med et smil, det var faktisk et nødvendigt spørgsnmål, siden kjolen jo ikke lige var hendes størrelse ved brysterene , ville den nok presse dem sammen, hvilket mente at hvis hun havde bh'en på ville man måske kunne se bh'en. Hun smilte og kiggede lidt undrende på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:09:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 1:09:01 GMT 1
han havde hovedet gemt bag sin block og rødmede stort, "uden hvis det er muligt" sagde han og rødmede stort, han tænkte hurtigt på noget andet for at få blusset sine kinder ned og så på sin pin studerende bare for at gøre noget, han kunne dog ikke lade være med at tænke på at hun stod med ingen bh i hans værelse, han så svagt over blocken og fik store øjne og gemte så hurtigt hovedet bag blocken igen og rødmede stort.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:14:18 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 1:14:18 GMT 1
Hun smilte og nikkede "Helt fint." sagde hun og åbnede så sin bh og trak den af og trak så stille kjolen på med et smil og tog så roligt strømperene på og stilte sig ret op med er varmt smil "Hvad siger du?" spurgte hun med et smil og drejede en rundte om sig selv "Ser det godt ud?" spurgte hun og smilte roligt og kiggede på ham og lagde lidt sit hoved på skrå med et smil og lo kort da hun så at han rødmede "Du rødmer." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Det er sødt." sagde hun med et smil og kiggede på ham og kiggede så rundt "Hvor skal jeg stå, eller side eller what ever, og hvordan?" spurgte hun med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:26:56 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 1:26:56 GMT 1
han prøvede at få styr på sin rødmen og lagde blocken ned og gik hen til hende, han satte hende på hans seng efter at havde fjernet dynen og sprædte hendes ben lidt mens han tog hendes hænder ned imellem benene så armene præssede brysterne lidt sammen så de blev godt fremhævet, også fik han hendes hoved lidt at slappe lidt af og ligge en smule ned med blikket mod ham og hovedet lidt på skrå, "sid sådan der... " sagde han og smilte stort til hende, "det kommer ikke til at tage så lang tid... håber jeg" sagde han med et stort smil "for har mange andre stillinger jeg gerne vil prøve at tegne" sagde han med et stort smil, han skyndte sig over og satte sig ned og tegnede med det samme, hans blik blev seriøst og han dyppede sin pin mange gange før at han gav et gisp fra sig og lagde pinen ned, han så på hende og smilte stort, "kom og se dig selv i et gammeldags mijlø" sagde han og smilte stort, han havde lavet det så det var en bænk hun sad på i tegningen og med et hjørne af et våbenmærke i den ene side.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:31:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 1:31:45 GMT 1
Hun smilte og syntes at det var sjovt hvad han gjorde, det var intressant at prøve at modelle for en tegning. hun smilte "okay." sagde hun og sad helt stille i den stilling og kiggede på ham mens han tegnede, det var entelig fantastisk at se hvordan han koncentrerede sig i tegningen. Hun smilte da han sagde at han var færdig og hun gik hen bag ham og kiggede på tegningen og smilte stort "Det er smukt!" sagde hun med et stort smil og kiggede på ham "Hvad skal jeg gøre nu?" spurgte hun med et varmt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte roligt og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 1:42:37 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 1:42:37 GMT 1
han så på tegningen og smilte stort, "du ved... det er faktisk den aller første tegning jeg laver med en frivilig person" sagde han og smilte varmt til hende, han tænkte stille og lagde så blocken fra sig, "hvis du kunne stå sådan her" sagde han og tog en stod med et rundt sæde lidt fra sengen foran hans stol og stod godt foroverbøjet mod stolen så at hans hofter havde en vinkel på 90 grader og armene lidt ind til hinanden ved brystet, han så på hende og smilte stort og gik over til stolen igen og satte sig roligt ned.
|
|