|
Fun?
Oct 2, 2009 1:11:39 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 1:11:39 GMT 1
han så lidt overrasket på hende og kløede sig i nakken *jeg forstår bestemt ikke piger* tænkte han og så på hende men hurtigt gik efter hende og stalte sig foran hende med sin notes bog åben mod hende, han havde ikke bladret tilbage denne gang men var på den aller sidste side, der var en vildt god tegning af hende, "jeg havde nok ikke tegnet den her hvis jeg ikke havde ønkset at være venner med dig" sagde han og så roligt på hende "men sidste gang gjorde du mig faktisk bange med det grin efter i havde kastet snegle på mig" sagde han og trak roligt note's bogen tilbage og lagde så sine arme om hende roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:20:18 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 1:20:18 GMT 1
Hun stoppede hurtigt op da han stilte sig foreand hende og hun kiggede på ham og bed sig i læben og kiggede så på tegningen og lod kort sin hånd strejfe den smukke tegning og kiggede så på ham "Det er smukt.." sagde hun så og kiggede på ham og smilte roligt og kiggede på ham og bed sig i læben da hun mærkede hans arme om hende og hun lagde blidt sine arme om han og krammede ham roligt og smilte "Man lærer fra fejl, jeg vil gerne være din ven." sagde hun med et smil og løsnede lidt grebet om ham så hun kunne se ham og hun smilte roligt og smilte "Også, det er ikke ret nemt at forstå piger, du skal bare give dem ret og smile" lo hun og smilte roligt og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:27:27 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 1:27:27 GMT 1
han smilte let og begyndte faktisk at le lidt, han klappede let bogen sammen, "skulle vi få den sodavand?" spurgte han hende med et let smil og gik så videre ned til slikbutikken og skyndte sig ind før hende og fik købt to sodavande og gav hende den ene "hehe jeg nåede det" sagde han drillende til hende, han tog en let slurk af sin, *jeg har hørt at det er fest næste lørdag men vil ikke med ved mindre jeg bliver inviteret* tænkte han let mens han så på hende med et roligt smil, "skal vi gå hen et sted eller vil du blive her?" spurgte han hende undrende og tog en let slurk igen og lagde ikke mærke til drengene der kom bag ham med en spand fyldt med vand der var krabber i for at hælde ud over ham.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:33:51 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 1:33:51 GMT 1
Hun smilte stort og nikkede "Ja det skal vi." sagde hun og gik hurtigt med ham og lo kort "Eeeej, det er ikke fair!" sagde hun og smilte stort og tog en lille slurk af sin og kiggede på ham "hmm, vi kan måske gå en lille tur imens?" spurgte hun med et smil og kiggede på drengene med store øjne "Razmuz, pas på!" udbrød hun så hurtigt og løbte hurtigt ind i ham, i håb om at han ville falde lidt væk fra drengene, hvis det ville virke for hende var de største chancer nok være at hun ville falde over ham, siden at mens hun løbte ind i ham havde hun taget fat i hans skuldre med et ret så hårdt greb, de drenge skulle ikke hælde vand ud over ham, det havde Rosalie jo entelig ret lovet.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:41:04 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 1:41:04 GMT 1
han så på hende og smilte let triumferende, han lagde ikke selv mærke til drengene før at hun råbte op og så hurtigt tilbage men mærkede så at hun skubbede hårdt på hans skuldre og falde bagover mens han greb om hende i ren forskrækkelse, sodavanden falde ud af hans hånd og knuste på jorden lige ved siden af hans hoved så han fik nogle små rifter, "hvad " sagde han men nåede ikke mere før at han mærkede vandet ned over sine ben med krabberne og drengene som væltede forover da de havde planlagt at sætte spanden på hans hoved men havde ikke nået at reagere hurtigere.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:45:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 1:45:35 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede på ham og kiggede lidt tilbage på drengene og kiggede så på ham og bed sig i læben "Undskyld, jeg prøvede bare at hjælpe." sagde hun og kiggede på ham og strøg så stille rifterene som han havde fået "Du er blevet skåret." sagde hun og kiggede på ham "De ville spilde vand på dig, med krabber, jeg ville virkelig ikke skade dig, det var ikke min mening." sagde hun og kiggede på ham , hun havde helt glemt at hun stadig lå på ham og at han faktisk lå på gulvet . Hun bed sig lidt i læben, og kiggede lidt væk men kiggede så tilbage på ham "er du okay?" spurgte hun så.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:51:28 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 1:51:28 GMT 1
hans blik var dækket af hans hår, "jeg er okay..." sagde han stille "men hvorfor.... hvordan... vidste de at vi var her..." sagde han og så op på hende med et lidt vredt blik og puffede hende let af sig selv og kom op og stå, han så ned efter sin note bog men drengene havde stukket af med den, "det var en forkert ide at tænke at i nogen sinde ville være venner med en af underklassen.. " sagde han og så såret på hende og satte så i løb væk hurtigt, men lille Grany sad på jorden og så undrende efter ham og så tilbage op på Rosalie og pev let og så nuttet på hende.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:56:47 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 1:56:47 GMT 1
hun bed sig i læben "Razmuz! vent!!" sagde hun hurtigt og kiggede på Grany og bed sig i læben "Hej lille ven... Jeg ville virkelig ikke sårer ham..." sagde hun stille og løftede så det søde egern og kiggede på den "kom, du skal tilbage til ham, og jeg skal forklare mig selv." sagde hun og satte i hurtigt løb efter ham "Razmuz!!" råbte hun hurtigt efter ham og løb hurtigt efter ham, hendes lange sorte hår blafrede i vinden og hun havde lidt svært at se hvor hun løbte hend på grund af det , og som hun langsomt kom tættere på Razmuz blev hun også trættere "Lyt lige til mig!" sagde hun forpustet og løb hurtigt videre og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:02:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:02:57 GMT 1
han løb til men var ikke synderlig god løber over hovedet og gispede heftigt og måtte støtte sig til en mur men gik hurtigt videre men måtte stoppe op for at få vejret ved en busk, "hvorfor skulle 'gisp' jeg vente på en som 'gisp' leger med folk" sagde han og lagde sig op mod væggen og satte sig ned og lod sit ansigt begrave sig i hans hænder, efter at havde taget sine briller af, "bare få gjordt det færdigt " sagde han og bed sig i læben "jeg kan ikke lide at få vand i øjnene" sagde han og sank en stille blump.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:07:17 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:07:17 GMT 1
Hun stoppede forpustet ved ham og satte sig ned ved siden af ham "Jeg leger ikke med folk." sagde hun forpustet og bed sig i læben og kiggede på ham "Jeg vil ikke sprøjte vand på dig..." sagde hun stille og lagde stille Grany på hans skulder "du glemte ham derovre.." sagde hun stille og kiggede på ham "Razmuz, jeg lod dem jo ikke gøre det imod dig... jeg skubbede dig væk, jeg ville ikke have at de gjorde noget ondt imod dig.." sagde hun og kiggede ned "jeg vil virkelig ikke gøre dig ondt." sagde hun og kiggede på ham "jeg kan bevise dig at jeg ikke vil gøre dig ondt, bare sig til, bare sig hvad jeg skal gøre." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:12:15 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:12:15 GMT 1
han sad lidt og lyttede til hende og tænkte meget mens hun snakkede til ham, roligt tog han hænderne væk fra øjnene og så mod hende og roligt tog sine briller på, "kys mig så.... for det har jeg aldrig prøvet" sagde han og så på hende med et roligt blik *men det har du til alle de fester * "og inviter mig med til klubfesten næste lørdag" sagde han og smilte roligt til hende, "også lær mig om at drikke det stas i driller" sagde han og så på hende roligt med et varmt blik.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:16:50 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:16:50 GMT 1
Hun smilte "Det er en aftale.." sagde hun med et smil "du er inviteret til festen næste lørdag.." sagde hun og lænte sig stille tættere på ham "Og jeg skal nok lærer dig at drikke...." sagde hun og var nu blot få centimeter fra hans læber "Og..." sagde hun stille og kyssede så blidt hans læber og lagde stille sin varme hånd på hans kind , hun havde faktisk ikke blevet kysset mange gange, der var en gang, da en af de større drenge tvang hende dog. Hun slap stille kysset, og havde dog stadig sin hånd på hans kind og sit hoved tæt på hans og hun bed sig lidt i læben og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:20:46 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:20:46 GMT 1
han smilte stort til hende og glæde sig nu til at komme til fest med hende og drengene, han så lidt på hende som hendes hoved kom nærmere hans og smilte ved at hun ville vise ham hvordan man drak alcohold, han fik store øjne da hun så kyssede hans læber og hans øjne gled nydende i og slappede helt af, han mærkede hendes hånd på hans kind og nød at føle den, han så roligt på hende da hun slap hans kys men lod der ikke gå meget tid før at han kyssede hende dybt igen på læberne.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:26:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:26:03 GMT 1
Hun skulle næsten til at flytte sit hoved tilbage, men da han så kyssede hende fik hun et overrasket blik i sine øjne men lukkede så øjnene og gendgældte dybt kysset og lagde stille sin anden arm om hans nakke og rykkede sig lidt tættere på ham og uddybede stille kysset og nussede stille hans kind. Et roligt smil var om hendes læber mens hun varmt holdte kysset og hun strøg stille hans kind og lagde blot en anelse sit hoved på skrå så hun kunne uddybe kysset lidt mere, hun glædede sig faktisk til at vise ham festen, det var altid så sjovt at danse der.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:30:14 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:30:14 GMT 1
han mærkede at hun gengælte kysset og nød det meget, han blev lidt overrasket da hun lagde sine arme om hans nakke og trykkede sig ind til ham, han rødmede en del over det da han ikke havde troet at hun kom så tæt på ham. han lagde roligt sine arme om hende også og trykkede hende let ind til sig, roligt slap han dog så kysset, "men skal vi så sidde her hele dagen?" spurgte han hende med et roligt smil "vi kan tage hjem til mig hvis du vil?" spurgte han hende roligt.
|
|