|
Fun?
Oct 1, 2009 22:52:04 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 1, 2009 22:52:04 GMT 1
Den 14 årig pige trådte stille ind i fængslet, hendes lange sorte hår var sat løs, hun havde tæt siddende jeans på og en simpel hvid trøje som sad tæt indtil hendes spinkle krop, og dog så det smukt ud på hende, selvom det var så simpelt. Rosalie kiggede tilbage på nogle drenge og hun smilte stort "Det her er så sejt!!" udbrød hun med et kæmpe smil på hendes kønne ansigt og kiggede rundt "Hvordan tror du at de vil se ud?" spurgte hun idet hun havde taget fat i en af drengenes arm og trukket ham op på sin side mens hun kiggede rundt på de mange mennesker bag trammerene som kiggede på dem med et ret så vredt blik; 'ja gad vide.' svarede drengen og rullede sine øjne og roligt slap Rosalie sit greb om drengens arm og stoppede op og kiggede ned af gangen og lagde en anelse sit hoved på skrå "sikke et dejligt sted at danse i." sagde hun, og mente sådan set den lange gang. Pludselig tog en af fangerene dog et greb om hendes trøje og trak i hende da han lige kunne nå hende og et højt skrig kom fra Rosalie mens hun prøvede at slå hans hænder væk fra ham "SLIP MIG , SLIP MIG, SLIIIIPP MIIIGG!!!!"
|
|
|
Fun?
Oct 1, 2009 23:12:39 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 23:12:39 GMT 1
En dreng sad på en lille stol inde i fængslet, han sad og så på stedet og tegnede det i en 'Note' bog med sin blæk pind, han havde et roligt ansigts udtryk og hans øjne var rolige bag brillerne selvom de stod og truede ham så meget de kunne da de tænkte at de kunne skræmme ham væk men han sad stille og roligt og virkede ikke til at lade det genere ham, han fik dog et let øje op da han hørte en komme ind og undrede sig over at en af skolens populære piger kom ind i fængslet, han vendte blikket let ned på sin tegning før at han hørte hun blev trukket ind til træmmerne, han så hurtigt op og rejste sig mens han lagde sin note bog ned på stolen og gik så roligt hen til hende, "hvad gør du dog her lille pige" sagde han og tog så sin pin og stak manden i hånden så kan skreg kort og løsnede sit greb.
|
|
|
Fun?
Oct 1, 2009 23:20:56 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 1, 2009 23:20:56 GMT 1
Rosalie kiggede hurtigt på drengen da han kom og hjalp hende og hun bed sig lidt i læben men smilte så stort "Mange tak!" sagde hun med et stort smil og kiggede på ham "Jeg kom bare for at se hvordan ting er her, indtil videre kan jeg kun lide gangen, den er god at danse i" lo hun muntert og kiggede på ham og stille sneg lille firben Firenze op på Rosalies taske og Rosalie tog den hurtigt ind i tasken igen "Fy Firenze, jeg sagde jo at du skal blive dernede til vi går igen." sagde hun og kiggede så på ham igen "undskyld, jeg hedder Rosalie." sagde hun og rakte ham hånden "Og så lille er jeg heller ikke, jeg er altså 14 år" sagde hun og med et elegant ryk med hånden strøg hun sit lange sorte hår om på sin ryg og hun smilte stort og kiggede så på drengene som hun var kommet med og nikkede kort mod dem for at sige at de bare skulle gå videre og hun vendte roligt sit blik tilbage på drengen.
|
|
|
Fun?
Oct 1, 2009 23:32:19 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 23:32:19 GMT 1
han løftede et øjenbryn og så på hende, "14... dig" sagde han "du burde være mere varsom hvor du går hen" sagde han og så lidt studerende på hende, "du... du er fra samme klasse som mig er du ikk.. en af de helt populærer nogen... hvorfor rede jeg dig" mumlede han og vendte sig let mod sin note's bog, han tog den i sin hånd igen og satte sig ned og så på sin tegning *mund man kunne tilføje hende* tænkte han og så hurtigt op på hende og begyndte så efter at havde dyppet sin pin i blækket og begyndte at tegne hurtigt.
|
|
|
Fun?
Oct 1, 2009 23:38:50 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 1, 2009 23:38:50 GMT 1
Hun kiggede lidt fornærmet på ham "Ser jeg da yngre ud?" spurgte hun i en tone som man sagtens kunne hører at hun faktisk blev en anelse fornærmet , dog smilte hun stadig stort og kiggede på ham "Jooo, du er Razmuz, ik?" hans andre ord fik hende til at skærer en grimasse og hun kiggede ned, i hendes øjne kunne man faktisk se at hans ord 'hvorfor rede jeg dig' sårede hende lidt, dog smilte hun blot igen og satte sig ned ved siden af ham "Hvad tegner du? må jeg se?" spurgte hun og smilte roligt og kiggede stille på ham "Du ved... Det at jeg er populær mener ikke at du ikke må snakke med mig, jeg vil elske at snakke med dig, du ser rigtig venlig ud!" sagde hun muntert og smilte stort "Hvad laver du entelig her, Razmuz?" spurgte hun så og smilte stort.
|
|
|
Fun?
Oct 1, 2009 23:57:17 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 23:57:17 GMT 1
han så mod hende med et hævet øjenbryn, "og du er Rosalie" sagde han og så på hende og smilte stille skævt, "i siger ellers at vi ikke kan snakke til jer" sagde han og tegnede roligt videre og tegnede hende ind i sin tegning af fængslet, "jeg tegner som jeg plejer" sagde han og så let mod hende roligt igennem sine briller, "men jeg tror ikke du har lagt mærke til det endnu" sagde han og så på hende "Jeg går sådan rundt nogle forskellige steder og tegner stederne" sagde han og tog pinen væk og begyndte at bladre i de billeder han havde tegnet, på nogle af dem stod hun sammen med sine venner.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:04:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 0:04:09 GMT 1
Hun smilte og nikkede "Rosalie er jeg." lo hun muntert og kiggede på ham med et smil og bed sig lidt i læben "Jamen, du må altså gerne snakke med mig!" sagde hun med et stort smil og kiggede på ham og kiggede roligt på tegningerene og smilte stort "Wow, det er virkelig smukt." sagde hun ogk iggede på ham med et smil "Du ser aldrig ud til at være intresseret i at snakke med mig, er du ikke det?" spurgte hun og kiggede på ham "For jeg er intresseret i at snakke med dig, du behøver ikke at gemme dig for verdnen" sagde hun og rejste sig op "Du skal bare åbne dig" sagde hun og spredte så sine arme til siderene og lagde sit hoved bagover "Til verdnen!" udbrød hun så muntert og en af fangerene råbte at hun skulle holde mund og hun kiggede hen på Razmuz igen og lagde sine arme ned af siderene igen og smilte stort og nikkede bekræftende.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:17:30 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 0:17:30 GMT 1
han så let overrasket på hende da hun lænte sig tilbage "du er virkelig fri" sagde han og så let på sine tegninger og smilte kort men fik så smilet væk og lukkede bogen, "jeg er færdig her... hvad med at vi får os noget at drikke nede ved slik butikken?" spurgte han hende og reste let og rettede kort på sin skjorte og så på hende "jeg tror de har noget sodavand tilbage" sagde han og så på hende "eller du er måske mest til de populæres drik?" spurgte han hende undrende og lidt beskyldende.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:25:47 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 0:25:47 GMT 1
Hun smilte og lo kort "Det er godt at være åben." sagde hun med et stort smil og kiggede på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå og nikkede hurtigt "det vil jeg rigtig meget gerne!" sagde hun med et stort smil og kiggede på ham og bed sig i læben da han sagde det og sukkede "Kom nu Razmuz, den eneste grund til at jeg måske ikke vil have en drink med dig er fordig at du beskylder mig for at være populær, men jeg sagde at jeg gerne vil , og jeg er ligeglad med at jeg er populær, og hvis du tror at det gør noget at jeg er populær, så sårer det mig. meget." sagde hun og kiggede på ham "Jeg lyver ikke med mine føgelser, undskyld." sagde hun og kiggede på ham og bed sig i læben "jeg ville være mere end glad, hvis du vil drikke noget med mig nede ved slikbutikken" sagde hun og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:31:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 0:31:57 GMT 1
han så på hende med et roligt blik og så kort væk mens han tænkte men så så mod hende igen og nikkede "så er det sadt" sagde han og gik roligt hen ved hendes side, han så let ned på hende "men ingen der hælder vand over mig igen vel" sagde han og så på hende med et hævet øjenbryn, "sidste gang var det ret kedeligt at skulle gå hjem drivvåd" sagde han og så på hende roligt, "men lad os ligge det på hylden og komme afsted" sagde han og fik et kort smil på læberne og gik så ud af døren for at komme ned til sligbutikken.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:37:54 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 0:37:54 GMT 1
Hun lo kort og rystede på sit hoved "Nope." sagde hun med et smil og kiggede på ham med et stort smil og tog hurtigt firenze op og satte hende på sin skulder og gik så hurtigt efter ham og tog fat om hans arm og smilte stort og kiggede på ham "Jeg kan godt betale, jeg har penge" sagde hun med et stort smil og gik roligt med ham og lagde lidt sit hoved på skrå og havde stadig fat om hans arm og smilte stort og muntert "Hvor længe har du tegnet?" spurgte hun og kiggede på ham med sine store honningfarvede øjne som skinnede en anelse af solens stråler og hun smilte roligt og kiggede på ham og kiggede så på Firenze "Uh, og det her er Firenze." sagde hun med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:43:50 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 0:43:50 GMT 1
han så på hende med et lidt mistroisk blik men fik så et normalt blik og så på firbenet, han piftede let og hurtigt hoppede et lille sødt jordegern op på hans hoved, "og dette er Grany" sagde han og havde et let smil på læberne, "du skal ikke betale for mig jeg har nok penge" sagde han og rystede let med sin lomme hvor man kunne høre nogle mønter rasle, "men hvorfor valgte du i det hele taget at hænge ud med en af skolens taber frem for en af de populærer?" spurgte han hende undrende, "jeg har tegnet siden jeg kunne holde på en pin" sagde han og kløede sig let i nakken, Grany kravlede hurtigt ned på hans skulder og snuste let til Rosalie.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:50:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 0:50:35 GMT 1
Hun smilte stort og kiggede på egrnet "Awwwwwwwwwww Det er så søøøødtt!!!" sagde hun og klappede blidt det lille egern med sin pegefinger og smilte så stort til Razmuz "Sikker? jeg har nok penge til os begge." sagde hun med et smil og kiggede på ham og lagde lidt sit hoved på skrå "du er ingen taber" sagde hun med et smil "Og jeg elsker at få nye venner, hvis du altså gerne vil være min ven." sagde hun og lavede et rigtigt puppy-face med de store øjne og dirrende læber og kiggede direkte ind i hans øjne med et uimodståligt sødt blik mens hendes læbe dirrede og hun lavede nogle hvalpe lyde. Imens havde Firenze kravlet hen mod Grany og kiggede på det søde egern med et nyssgerigt blik.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 0:56:55 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 0:56:55 GMT 1
han så på hende med et lidt bange blik på hende men sukkede let " okay jeg er din ven" sagde han og kløede sig i håret *hvordan i alverden kunne hun lave sådan et ansigt... det sikkert en del af hendes strategi* tænkte han lidt mistroisk *også i skolen i morgen er jeg sikkert taberen igen* tænkte han roligt men begyndte at gå ned mod slikbutikken, *mund man nogen sinde kommer med til en af deres fester ude i den hemmelige klub* tænkte han lidt undrende men lod det lidt ligge hen.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 1:03:40 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 1:03:40 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede ned "Du tøver." sagde hun og stoppede stille op og kiggede på ham "Du vil ikke være min ven... Du er bange for at jeg vil sårer dig... Jeg forstår dig, virkelig, det er jo svært at stole på en som mig." sagde hun , mens hun sagde det dækkede hendes pandehår hendes ansigt, og stille løftede hun sit ansigt og små tårre kunne ses i hendes øjne , dog smilte hun "Det er okay du ved, du behøver ikke at være min ven hvis du ikke vil. Jeg vil bare meget gerne lærer dig at kende, for du er ikke som de andre jeg kender, jeg vil meget gerne værer din ven, men hvis du ikke vil tage chancen for det... Så er der intet jeg kan gøre." sagde hun og tørrede stille tårrene væk fra hendes øjne med sin håndryg og kiggede på ham og smilte så "Men lad os få den drink nu.. jeg er tørstig." sagde hun så og begyndte stille at gå igen så hun gik lidt foreand ham.
|
|