|
Fun?
Oct 17, 2009 17:16:39 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 17:16:39 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede stille mod ham, hendes øjne var helt røde omkring dem og hun snøftede stillle og krammede sig så indtil ham og lagde grædende sin pande mod hans skulder "Jeg hader hende, jeg hader hende, jeg hader hende, jeg hader hende." hulkede hun og trykkede sig indtil ham mens tårrene trillede ned af hendes kinder og hun bed sig i læben "jeg hader hende..." hviskede hun så lavt og snøftede.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:28:03 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 17:28:03 GMT 1
han så på hende stille og bed sig i læben, han lagde roligt sine arme om hende og trykkede hende ind til sig, "så så elskede skat" sagde han og så på hende med et blidt smil, "hun bliver frisk igen skat... det er jeg sikker på" sagde han og smilte stort til hende og holde hende godt tind til sig og stille nussede hende varmt på ryggen, han så på hendes nedløbende mascare og stille tog et viskestykke og begyndte at tørre hende under øjnene "søde skat" sagde han og smilte blidt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:32:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 17:32:25 GMT 1
"Jeg hader hende så meget...." mumlede hun og kiggede ned "Jeg hader hende så meget... at jeg slet ikke hader hende..." mumlede hun og kiggede på ham "giver det mening?" flere små tårre trillede ned af hendes kinder og hun kiggede på ham og bed sig i læben og kiggede ned "Tag mig væk herfra..." sagde hun og kiggede så op på ham og bed sig i læben "Jeg vil ikke være her mere, kan vi ikke gå?" spurgte hun og snøftede lidt og lagde sin pande mod hans skulder og hulkede lidt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:45:22 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 17:45:22 GMT 1
han smilte varmt til hende "det giver mening min skat.. det giver mening for mig" sagde han og stille lagde sine arme godt om hende, "kom skat.. så går vi hjem" sagde han og smilte blidt til hende, vi går hjem til dit hus skat" sagde han og smilte varmt til hende, han rejste sig stille med hende og smilte blidt til hende, "jeg er hos dig hele natten" sagde han og smilte stort til hende, "jeg elsker dig skat" sagde han og krammede hende varmt ind til sig.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:49:16 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 17:49:16 GMT 1
Hun rejste sig stille og kiggede kort på sin mor og lænte sig så stille ned til hende og kyssede hende så stille på panden "..... jeg .... elsker dig mor..." hviskede hun næsten uhørligt og hun bed sig lidt i læben og kiggede så på ham "jeg elsker dig skat." sagde hun blidt og kyssede ham varmt "lad os gå." sagde hun og tog så blidt hans hånd og gik stille tilbage hen mod hendes hus med ham..
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:56:52 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 17:56:52 GMT 1
han nikkede varmt til hende og tog blidt hendes hånd og roligt gik hjem til hendes hus, han stod stille og så på døren og smilte stort, roligt åbnede han døren og smilte let, han gik ind og så på hende, han lagde mærke til at alle lysende var gået ud, han tændte let lyset og så på hende, "skal vi bare gå direkte i seng skat?" spurgte han hende og smilte blidt til hende, "klokken er ved at blive mange også " sagde han og så på hende med et stille smil og vidste ikke om hvad hun ville lige nu men tænkte at sengen ville være et godt gæt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 18:01:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 18:01:20 GMT 1
Hun gik roligt ind i huset med ham og kiggede hen mod ham med skinnende øjne og stilte sig så stille indtil ham "vær vågen med mig.. bare lidt mere..." hviskede hun blidt og kiggede ind i hans øjne "please...." sagde hun stille og strøg så stille hans kind og kyssede ham dybt, det stikkede i hendes hjerte da hun huskede på hvordan hendes mor lå i sengen i hospitalet og hun trykkede sig indtil ham.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 19:37:04 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 19:37:04 GMT 1
han så på hende og smilte stort "jeg vil gerne være vågen med dig min skat" sagde han og smilte stort til hende, "bare bliv hos mig skat" sagde han og smilte stort til hende og krammede hende blidt og kærligt, han nussede stille om hende og bed sig i læben, han krammede hende varmt og bed sig i læben mens han så på hende og sank en klump, *mund jeg skal komme med en komplimang eller noget men vidste ikke hvad han skulle sige, det var så trist.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 19:44:42 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 19:44:42 GMT 1
Hun smilte varmt og krammede ham blidt "Tak skat...." hviskede hun kærligt og kiggede på ham og strøg stille hans kind "skat..." sagde hun stille og kiggede ind i hans øjne og bed sig i læben "Vil du hjælpe mig?" spurgte hun stille og bed sig i læben "med at tænke på noget andet.." sagde hun og bed sig i læben og kiggede ind i hans øjne "please." hviskede hun og smilte stille.
|
|
|
Fun?
Oct 18, 2009 6:39:11 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 18, 2009 6:39:11 GMT 1
han så på hende og smilte stort, roligt kyssede han hende blidt på læberne "det kan jeg godt min skat" sagde han og stille trykkede hende ind til sig, roligt aede han hendes kind og så hende romantisk dybt i øjnene, han bed sig let i læben og tænkte hurtigt, han fniste så "kom med mig så skal jeg gøre noget som jeg aldrig har gjordt før men gør det kun for dig" sagde han og smilte stort til hende og skyndte sig ind i hendes soveværelse.
|
|
|
Fun?
Oct 18, 2009 15:05:21 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 18, 2009 15:05:21 GMT 1
Hun kiggede undrende efter ham og gik så med ham og kiggede undrende på ham "Hvad skat?" spurgte hun med et blidt smil og lagde stille sit hoved på skrå. Hun smilte og satte sig på sengekanten og kiggede undrende op på ham og bed sig lidt i læben og strøg stille sit hår om bag øret og hun bed sig lidt i læben og smilte kærligt og betraktede ham stille.
|
|