|
Fun?
Oct 2, 2009 2:36:41 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:36:41 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte roligt og bed sig i læben og nikkede så "det vil jeg gerne" sagde hun om at gå hjem til ham og smilte roligt og bed sig lidt i læben og smilte "men tror du mig nu?" spurgte hun med et smil og slap ham så stille og så så drengen som havde taget hans tegninger og rejste sig hurtigt "jeg har endu en ting at gøre før vi går." sagde hun og smilte til ham og gik så hen til drengen og tog fat i hans hånd og borrede sine negle ned i hans hånd "note bogen tak." sagde hun og drengen kiggede ret vredt på hende og tog fat om hendes håndled; 'Hvorfor? hvad vil du gøre for at få den?' Rosalie smilte "Hvis du giver den, skal jeg nok tænke over om jeg skal sparke dig et meget ukomfertabel sted, eller ej." sagde hun og kiggede hårdt på ham "note bogen." sagde hun igen.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:42:26 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:42:26 GMT 1
han så på hende og nikkede let "det gør jeg nu" sagde han og så lidt undrende efter hende da hun gik over til drengene, han rejste sig op og gik over til hende bag hende og greb hurtigt sin note bog ud af drengens hånd og så ham hårdt i øjnene igennem sine briller "kom vi går" sagde han roligt til Rosalie og tog hendes hånd med sin blidt, det så drengene godt og skyndte sig hurtigt væk for at sige det til en dreng som i forvejen var vild med Rosalie og havde tænkt sig at score hende til næste fest, han så roligt frem for sig, "det er næsten lige i nærheden" sagde han og smilte roligt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:46:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:46:49 GMT 1
Hun smilte og tog roligt hans hånd og smilte og nikkede roligt og gav ham et kort kys på kinden og smilte stort og begyndte så roligt at gå med ham og smilte roligt og kiggede på ham "okay, er dine forældre hjemme?" spurgte hun med et smil, hendes mor var for det meste hjemme, siden hun ikke havde meget andet at lave. Hun smilte roligt og kiggede på ham og smilte "betyder det her så at du ikke hader mig længere?" sagde hun og smilte drillende "og at du ikke fortryder at du snakkede med mig i fængslet?" spurgte hun derefter drillende og smilte roligt til ham og lagde en anelse sit hoved på skrå mens hun stille gik videre med ham og svang lidt deres hænder frem og tilbage med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:51:45 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 2:51:45 GMT 1
han så lidt ned da hun nævnte hans forældre og sagde ikke noget til det, han så på hende med et roligt smil og lagde sin arm godt om hende mens de gik "jeg hader dig ikke mere" sagde han og smilte roligt "nej det gør jeg bestemt ikke" sagde han med et smil, de kom til et lille hus og han stod lidt foran det før at han åbnede døren "så er jeg hjemme søster" sagde han højt og satte skoene til side "jeg har taget en med hjem så lad være med at forstyre ikk" sagde han og tog hendes hånd hurtigt og hurtigt trak hende ind i sit værelse og lukkede sin dør hurtigt.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 2:56:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 2:56:45 GMT 1
Hun smilte, da han ikke svarede havde hun ikke tænkt sig at spørge videre til det, det så ud til at være noget meget personligt. Hun smilte stort da de kom derhen og hun smilte til ham og gik med ham og kiggede lidt rundt i hans værelse "Jeg kan godt lide dit værelse." sagde hun med et varmt smil og lænte sig lidt op at væggen og lagde lidt sit hoved på skrå og smilte roligt til ham og bed sig lidt i læben "Hvad hedder din søster?" spurgte hun så med et smil og kiggede på ham og smilte, hun var glad for at hun havde mødt ham.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 3:01:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 3:01:20 GMT 1
han så på hende og smilte roligt, "det jeg fortæller dig nu... vil jeg helst ikke have slipper ud... men jeg har ikke mine forældre mere.. de er ikke her i verden" sagde han stille og så ned "min store søster Nadja er den der passer på os nu" sagde han og så stille ned, han sukkede let og gik over og fandt en større note's bog frem og rakte hende den "prøv at se billederne af dig selv i bogen og sig om de er gode nok" sagde han og smilte roligt til hende og havde tegnet forskellige billeder af hende også et hvor hun stod med ryggen til og var ved at tage sit undertøj af. han rødmede let og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 3:06:01 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 3:06:01 GMT 1
Hun nikkede roligt og lyttede til ham og bed sig i læben "min far er her heller ikke længere... jeg lærte ham aldrig at kende..."sagde hun og kiggede på ham og kiggede på note bogen og åbnede den stille og rødmede lidt af tegningerene og smilte "det er så smukt.." sagde hun og kiggede på ham og bed sig i læben "du kan godt lide at tegne mig?" sagde hun lidt spøgerene og smilte roligt og kiggede på ham og lagde lidt note bogen væk og kiggede på ham og bed sig i læben "har du... føgelser for mig?" spurgte hun så og gik stille hen til ham og kiggede lidt ind i hans øjne og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 11:47:30 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 11:47:30 GMT 1
han så roligt på hende og sank en lille klump "tja du den eneste som har fanget mit øjets interrese i at få ned på papir så det kan gemmes" sagde han og bed sig let i læben og satte sig roligt ned på sin runde stol, han så let op på hende da hun gik over mod ham og spurgte om han havde følelser for hende, han trykkede let sine briller mod sin næse og let fik han røde kinder, "ehm jeg.. " mere nåede han ikke at sige før at hans lille søster kom brasende "der er maaaaaaaaaad" råbte hun direkte mod ham, han fik et chok og falde ned fra sin stol, lille søsteren så stort på Rosalie og stormede så ud mens hun råbte "RAZMUZ HAR PIGE PÅ BESØG SØS!!!", Han lå let på gulvet og gispede, "hun skræmmer livet af mig en eller anden dag" sagde han kom let op og stå, "skal vi komme afsted" sagde han og smilte roligt til hende og gik let ud til køknet som ikke var synderlig stort men det var der de også spiste, det var grønsags suppe de skulle have med brød til.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:06:34 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 23:06:34 GMT 1
Hun smilte og rødmede lidt "Det er sødt af dig at sige." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og bed sig lidt i læben da han begyndte at snakke men rettede så hurtigt blikket på hans lillesøster som braste ind og Rosalie lo kort og smilte "Sød lillesøster du har." sagde hun med et stort smil og kiggede på ham og følgte hurtigt efter ham "Åh, er du sikker på at det er okay at jeg spiser med jer? jeg mener, du har jo alerrede brugt penge på mig når du købte sodavanden, som faktisk gik i stykker." sagde hun og kiggede på ham og smilte lidt og bed sig en anelse i læben og kiggede stile rundt i køknet.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:13:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 23:13:02 GMT 1
han så på hende "selvfølgelig" sagde han og smilte let og tog hendes hånd, "lad os nu spise sammen " sagde han og smilte roligt til hende og satte sig roligt ned på stolen ved ham og trak en talerken over ved siden af sig med ske og glas for at hun kunne sidde der, hans store søster så lidt skeptisk på ham men overgav sig da han gav hende et dræber blik, han hældte let op til Rosalie og ham og smilte roligt "bare spis der er en masse" sagde han og begyndte roligt at tage lidt på sin ske og pustede på det og smagte let og fik et stort smil på læberne "mmm smager jo godt" sagde han varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:19:12 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 23:19:12 GMT 1
Hun smilte "Mange tak." sagde hun med et smil og satte sig roligt ved siden af ham og smilte og kiggede på hans søster "Hej, jeg hedder Rosalie." sagde hun med et smil og kiggede på Razmus "Jeg er Razmuz's....." Rosalie tænkte, ja, hvad var de entelig? Rosalie valgte derefter at holde mund og rettede blikket mod maden og smagte det og smilte "Det smager fantastisk!" sagde hun med et smil og kiggede på Razmuz's storesøster og smilte "Jeg ville ønske at jeg kunne lave så godt mad, det smager virkelig himmelsk." sagde hun med et smil og spiste roligt lidt mere og smilte varmt og kiggede på dem med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:27:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 23:27:41 GMT 1
hans store søster så på Rosalie med et hævet øjenbryn da hun startede på 'jeg er razmuz's..' og tænkte at hun sikkert var mere end bare hans ven og sukkede let men smilte til hende da hun komenterede hendes mad og fik faktisk et ret stort smil "tusind tak for det, det er ikke alle der er så henrykt over min mad" sagde hun og sendte et skarpt blik mod Razmuz som så ned i sin suppe som om han var koncentræret men ville nu bare ikke have øjenkontakt med hende, hans lille søster åd til af suppen og var hurtig færdig men også stop mæt og trak op i trøjen og klappede på sin mave "nu er jeg godt nok mæt" sagde hun og lænte sig tilbage på stolen.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:33:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 23:33:36 GMT 1
Rosalie smilte og kiggede på Razmuz "Well, jeg syntes at din mad er fantastisk. Jeg ville være glad hvis du ville lærer mig lidt om det engang." sagde hun med et smil og spiste videre, til der ikke var meget tilbage og hun smilte "Nu er jeg sørme også mæt, det var fantastisk af jer at lade mig spise her, tusind tak." sagde hun med et smil og kiggede på dem og tog så sin talerken "Jeg skal nok hjælpe med at gøre rent" sagde hun med et smil og kiggede på dem og rejste sig op "Og, i kan bare sige til når i vil have at jeg skal gå, jeg vil ikke være et for stort problem for jer, i har jo været så søde imod mig." sagde hun med et smil og kiggede roligt på dem og lagde en anelse sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:42:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 2, 2009 23:42:53 GMT 1
Nadja smilte stort til hende og nikkede varmt, hun tænkte hurtigt og så på dem roligt, "må jeg snakke med jer begge to efter vi har fået gjordt rent her?" spurgte hun dem begge, Razmuz så meget undrende op på Nadja og vidste ikke hvorfor hun ville snakke med dem begge to når det normalt bare var ham hun ville snakke med hvis der var noget, han nikkede let og kom ud af stolen, "jamen så vil jeg lade kvinderne være alene" sagde han og bukkede let med et smil og hans lille søster grinte højt af ham, han gik så roligt ind i sit værelse og smed sig i sengen mens hans kinder blussede stort op og kæmpede lidt for at få hans røde kinder væk, *det var tæt på* tænkte han, hans store søster var i fuld gang med at vakse op og da de var færdige gik hun roligt mod hans værelse og havde bedt lille søsteren om at gå ind og lege med nogle af sine dukker.
|
|
|
Fun?
Oct 2, 2009 23:49:32 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 2, 2009 23:49:32 GMT 1
Hun smilte og nikkede "self." sagde hun med et smil og kiggede efter Razmuz med et smil "ses om lidt." sagde hun og bed sig lidt i læben og smilte så og gjorde roligt rent med dem og følgte så stille efter Nadja med ind på hans værelse og smilte til ham "Hej igen." sagde hun og vendte så blikket mod Nadja "Hvad ville du snakke om?" spurgte hun og smilte , hun trippede dog lidt på stedet, hun var en anelse nærvøs over hvad Nadja ville sige, og hun vendte atter sit blik hen mod Razmuz og kiggede lidt spørgende på ham , mund han vidste hvad Nadja ville sige? Dog vendte Rosalie sin opmærksomhed tilbage til Nadja og smilte, hun gemte nærvøsiteten og viste den ikke ligenu.
|
|