|
Fun?
Oct 3, 2009 1:49:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 1:49:03 GMT 1
Hun smilte "Det er hyggeligt, jeg kan godt lide det." sagde hun med et smil og kiggede efter ham og nikkede og gjorde som han sagde og kiggede smilende på ham "du tegner så smukt." sagde hun med et smil "har du lært at tegne selv?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og smilte roligt "Jeg er nu mere til sang, mig og tegninger går ikke ligefrem godt sammen." lo hun og smilte roligt og kiggede smilende på ham og bed sig lidt i læben "Tak for din venlighed idag, det var virkelig fantastisk." sagde hun med et smil og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:03:05 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 2:03:05 GMT 1
han sank en let klump da han kunne se hendes kavaler gang rimelig tydeligt nu, han rødmede en del og så på hende og begyndte straks at tegne, "jeg begyndte at tegne da jeg var helt lille.." sagde han og så på hende med sit rolige og koncentrærede blik, han tænkte kort og så på hende med et smil, "jeg tror godt at det kan komme til at hænge godt sammen" sagde han med et stort smil "tegning handler jo ikke kun om en pin og blæk, det handler om at skabe et billed og som sanger skal man jo også bruge nogle plakater" sagde han og blinkede til hende, han bed sig let i læben og rødmede da hun sagde at det havde været fantastisk, "ehm... du ved det er ikke skole dag i morgen.. du kunne måske blive her natten over?" spurgte han hende, "hvis du må" sagde han med et roligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:10:13 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 2:10:13 GMT 1
Hun smilte roligt "Fantastisk, du har sådan et stort talent." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og smilte da han rødmede, det var da kært. Hun lo kort af hvad han sagde og smilte så varmt "Ja, du har faktisk ret." sagde hun med et smil og kiggede roligt på ham og smilte, hans ord fik hende til at smile stort "Med glæde, ja, det vil jeg rigtig gerne." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Hvor sover jeg så?" spurgte hun med et roligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte mildt, hun havde stadig blikket på ham og stod stadig i samme stilling og betraktede ham smilende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:14:37 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 2:14:37 GMT 1
han tegnede roligt og rigtig sikkert med sin pin, han så kort over til sin seng og tænkte lidt mens han tegnede *måske... neeej det vil... eller nu hvor hun tror... * tænkte han og så ret så tænkende ud "hvad med i min seng... eller er det for tæt liggende?" spurgte han hende undrende og tegnede roligt videre, "jeg kan godt tage gulvet hvis du ikke vil have at vi ligger i samme seng" sagde han med et roligt smil, han satte let en sidste streg og vendte blocken mod hende, det var hende på en prik dog bare tegnet, stolen havde han lavet om til en træstub og hun så virkelig smuk ud og lidt fræk med kavalergangen, "hvad syntes du?" spurgte han hende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:21:07 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 2:21:07 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "Vil jeg da gerne, vi kan sagtens begge være i sengen." sagde hun med et smil og kiggede roligt på ham og kiggede så på tegningen og smilte stort og satte sig så på stolen og lagde sit ben over sit andet ben og lænte sig lidt hen mod ham med sin krop, så hendes underkrop dog forblev lige og hun smilte stort mens hun betraktede tegningen "Det er så smukt." sagde hun med et stort smil og rettede så sit blik op på ham med et smil "du tegner så smukt, du kan blive så kendt med dine tegninger, det er så smukt." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:28:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 2:28:08 GMT 1
han så på hende og bed sig let i læben, "jeg bliver aldrig kendt for noget.." sagde han stille og så lidt ned, "der i vores første klasser... hvorfor var det du var så ond mod dig hele tiden?" spurgte han hende stille og roligt lagde blocken fra sig og lod sig rykke tættere på hende og så hende roligt i øjnene "hvorfor alle toilet dykkerne... og alle de gange du to mine briller og smed væk.. og mobbede mig hver dag?" spurgte han hende stille og bed sig i læben, han tog blidt hendes hænder "har jeg gjordt dig ondt?" spurgte han hende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:35:18 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 2:35:18 GMT 1
Hun bed sig i læben og rettede sig op og kiggede på ham og kiggede lidt ned på deres hænder "Jeg.... Jeg ved det ikke, men jeg ved at jeg tog fejl... Du er en fantastisk person, du er sød, og klog og sjov og alting som en pige kunne ønske sig... du fortjæner så meget mere end hvad jeg er" sagde hun og kiggede ind i hans øjne "jeg fortryder alting hvad jeg gjorde ved dig... jeg lærte dig at kende idag, og du er så fantastisk, og jeg ville bare bede om at du ville tilgive mig" sagde hun og kiggede ned og kiggede så stille op på ham igen , små tårre var dukket op i hendes øjne og hun løftede stille sin hånd og aede stille hans kind "Tilgiver du mig?" hviskede hun stille og kiggede ind i hans øjne.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:44:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 2:44:53 GMT 1
han så på hende og sank en klump og bed sig i læben, han tænkte meget da han havde svært ved at finde ord for hvad han skulle sige for hendes utrolige søde udseende og hendes øjne gik dybt i hans hjerte, han så på hende og lagde sine arme om hende let og trykkede hende ind til hans bryst, "jeg tilgiver dig... jeg tilgiver helt bestemt dig" sagde han med et roligt smil, "jeg havde allerede tilgivet dig da du snakkede til mig for aller første gang" sagde han med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:49:44 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 2:49:44 GMT 1
Hun kiggede på ham og lagde sine arme om hans nakke og begravede sit ansigt i hans skulder og lidt kunne man hører en svag hulken fra hende, tårrene var begyndt at løbe ned af hendes kinder og hun trykkede sig blidt indtil ham "jeg fortjæner ikke engang at snakke med dig..." hulkede hun stille "jeg har været så ond imod dig... hvorfor tilgiver du mig?" hviskede hun hulkende og slap så lidt grebet om ham så hun kunne kigge på hans ansigt og hun bed sig lidt i læben, tårrene trillede stille ned fra hans øjne og hun kiggede stille ind i hans øjne og kiggede så ned og snøftede lidt..
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 2:56:52 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 2:56:52 GMT 1
han smilte roligt til hende og så hende dybt i øjnene "det er fordi jeg elsker dig" sagde han, han sagde det bare lige ud af munden og fik først store øjne da han havde sagt det *pis... det skulle jeg jo først havde sagt efter festen* tænkte han og så så stille på hende stor rødmende, han bed sig let i læben og slap hende stille og rødmede stort, "ja.... så ved du det" sagde han og bed sig i læben og tog sig til armen og så ned, "undskyld" mumlede han stille og satte sig tilbage i stolen sukkende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 22:56:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 22:56:25 GMT 1
Hun fik store øjne af hvad han sagde og en rød kulør viste sig på hendes kinder og bed sig i læben og smilte så og lænte sig stille indtil ham og kiggede stille ind i hans øjne og bed sig lidt i læben "Jeg elsker også dig." sagde hun så stille og kyssede kort og stille hans læber og satte sig så tilbage på stolen som hun sad på og kiggede rødmende på ham og kiggede så ned "Undskyld." sagde hun derefter dybt rødmende og rejste sig hurtigt og gik hen mod døren, hun var ikke sikker på om hun måtte kysse ham, og nu hvor hun havde kysset ham, måske var han sur? Det var nok bedst hvis hun gik hvis han var sur, syntes hun selv.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 23:35:51 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 23:35:51 GMT 1
han så på hende og bed sig let i læben da hun gik mod døren, han trak luft i lungerne og tænkte kort om han skulle gøre det han ville nu men lod bare tvivlen glide væk og gjorde det, "VIL DU VÆRE MIN KÆRESTE?!" råbte han og bukkede hurtigt for hende og så ned, hans briller var landet på gulvet, han sank en klump og begyndte lidt at svede af nervøsitet, han tænkte om hun nu ville afslå ham for at være så direkte og til med råbende.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 23:44:38 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 23:44:38 GMT 1
Rosalie vendte sig hurtigt om da han råbte det og hun kiggede overrasket på ham og smilte så stille og satte sig roligt ned på gulvet og samlede stille hans briller op og gik så stille hen til ham og løftede så blidt hans ansigt op så han kiggede på hende og satte roligt hans briller på ham og kiggede ind i hans øjne "Det vil jeg meget gerne." sagde hun blidt og kyssede ham så stille og forsigtigt på læberene og lagde blidt sine arme løst om hans nakke og slap så stille kysset og smilte roligt til ham "Er du sikker på at du vil have mig?" spurgte hun og bed sig i læben og strøg lidt sit hår om bag øret og bed sig i læben og kiggede roligt ind i hans øjne og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 23:53:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 3, 2009 23:53:00 GMT 1
han så på stille ned på gulvet og mærkede så at hun løftede hans hoved op, han rødmede stort da han mærkede hendes læber på sine og lagde så roligt sine arme om hende og trykkede hende blidt ind til hans tynde krop, han mærkede deres læber skildes og så undrende på hende men smilte så varmt til hende, "selvfølgelig.. men tror du ikke du bliver upopulær nu hvor du er sammen med den mest upopulærer på hele skolen?" spurgte han hende undrende "selv de små har jo kastet fisk efter mig" sagde han og kløede sig i nakken.
|
|
|
Fun?
Oct 3, 2009 23:59:41 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 3, 2009 23:59:41 GMT 1
Hun smilte roligt "Upopulær eller ej, jeg vil være med dig." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og lagde lidt sit hoved på skrå "Også, hvis de nogensinde irretere dig igen, vil de have problemer med mig." sagde hun med et drillende smil og nussede lidt hans nakke og smilte roligt "Og det vil de ikke." sagde hun derefter med et varmt smil og kiggede på ham og kiggede så lidt ned af sig selv "Måske er det bedst hvis jeg smutter ind i mit eget tøj igen?" spurgte hun med et smil og kiggede roligt på ham og kyssede så blidt hans kind og bed sig smilende i læben og lagde lidt sit hoved på skrå.
|
|