|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 17:36:28 GMT 1
han slap let hendes ben og holde hende om livet mens han lod sit lem pumpe op i hendes skede og stønnede vildt nydende "åh åh skat åh skat ÅH" stønnede han højt og nydende og mærkede hvordan det var en pirende stilling og han lod sin ene finger glide ned og vibrære over hendes klituris til at han kom stort op i hendes skede så det sprøjtede ud af hendes skede da han holde sit lem inde i hende, han gispede nydede og holde varmt om hendes underliv, "kan ....kan du holde til en omgang til?" gispede han nydende og så på hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 17:41:43 GMT 1
hun skreg næsten og kom hårdt da han gnubbe på hendes klit, hun gispe og ryste i bene mens det løb ned på gulve fra hende, "ååååh ja mere skat det så dejligt" sukke hun og bevæge lidt med røve så hans lem blev snoet i hende, "jeg vil mærke din dejlige pumpen i mig igen....ingen kan pumpe som dig min lille skat" hun smile blidt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 19:01:35 GMT 1
han så på hende med et frækt blik og havde trukket alt af sig og så rigtig sexet ud med sine gode muskler og den lille krop og svedte lidt, han lagde armene igen om hendes hofter og smilte let mens han lod sin ene hånd glide ned og pirede hendes klit rigtig godt, han stønnede nydende af hendes bevægelser med enden og begyndte at støde rigtig godt op i hende og efter kort tid stod han og pumpede i hendes skede rigtig godt og vildt nydende, men pludselig gik døren op og ind kom hans far og mor som stoppede brædt op da de så ham tage hende bagfra og rødmede lidt men rømmede sig, Grumle fik meget store øjne og fik et helt rødt ansigt, "jeg vidste godt min søn var veluddrustet men jeg vidste ikke at han kunne få en pige til at skrige så godt" sagde hans mor drillende til dem.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 19:53:47 GMT 1
Yuki stønne nyden og bed sig i læben, hun så på ham og gispe nyden. hun stønne højt da han begyndt at pumpe i hende, "åh ja skat det godt" gispe hun i det hans forælder tråde ind kom hun o gispe meget, hun stoppe dog og rødme meget da hun hørte dem, hun var så flov hun ikke ture se på dem da det her var så pinligt hvad lave de nu her, og hvorfor lige mens de hade sådan en god omgang, hun så forsigtig på Grumle og rødme "hvad nu" hviske hun så kun han hørt hende det flød lidt fra hendes skede det kunne hun mærke.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 19:59:35 GMT 1
han rødmede stort og så på hende, han sank en klump, "ehm... " sagde han og rødmede stort, han havde slet ikke regnet med det, men hans far gik så let hen og rørte ved hans mor der fik let store øjne og bed sig selv i læben og man kunne se at han vidste hvor hendes meget tændende punkter var, og lidt efter stod hans mor lettere nøgen og suttende på hans fars lem, han var selv begyndte at pumpe op i hende da han tænkte at det sikkert ville være godt at få overstået nu hvor de også var gået igang.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:02:45 GMT 1
Yuki stirre lam sloget til at hans far begyndt at tage på hans mor, "hvad i....AH!" hun stønne nyden og bed sig i læben, hun stønne nyden og syntes det var pirerne at hans forælder også dyrke sex i samme rum som dem, hun stønne nyden og bed sig i læben "ah skat det godt ah ja" hun stønne højt og bede sig i læben.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:05:37 GMT 1
han bed sig i læben og støde rigtig godt op i hende og let kom moren også over til stolen i samme stilling, hun så på Yuki og smilte indtil at hans far trængte ind i hende så gav hun et støn fra sig og begyndte at snave Yuki, han og hans far stødte godt til og stønnede nydende mens de kunne mærke saften fra deres skeder sive ned af deres lemme, Grumle stønnede rigtig godt og nydende og gjorde det ekstra godt for Yuki og bevægede hofterne en smule rundt mens han pumpede op i hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:10:30 GMT 1
Yuki så på hans mor og hade flove øjne, hun stivne da hans mor begyndt at snave hende. hun lukke øjne og mærke hendes mor snave hende med tungen, og prøve at gengælde det men kunne ikke rigtig da det var helt forkert, hun ville kun kysse med Grumle og ikke hans mor hun stønne i kysset og fik brudt det og stønne højt og nyden og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:13:04 GMT 1
han så på Yuki og smilte stønnende, han vendte hende let så hun lå op mod ham og roligt løftede han hende op i sine arme og lagde sig ned varmt, "kun dig og mig skat" sagde han og smilte stort mens han flettede deres fingre, man kunne dog tydeligt høre hans mor stønne bagved af hans far som kom op i hendes skede hvor de begge falde sammen, *de kunne vist ikke holde til så meget* tænkte han undrende men koncentrærede sig nu kun om Yuki og så op i hendes øjne med sine varme brune øjne.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:17:48 GMT 1
hun så på ham og mærke han flette deres finger, "ja dig og mig" hun smile og begyndt at ride ham, og håbe hun ikke maste ham for meget, hun var jo støre ind ham. hun hørte ikke hans forælder hun kysse ham dybt og nød hans læber og ikke hans mors, hun red til mens hun gnuppe underlive mod hans og stønne ekster meget.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:21:29 GMT 1
han mærkede hendes læber mod sine og nød dem rigtig meget mens han stønnede heftigt af hendes ridning over hans lem og hendes underliv der samtidig gnuppede sig mod hans og det tændte ham rigtig meget og gav ham endnu større lyst til sex "Åh Ja skat Mere" stønnede han nydende og havde sin lille fine tunge ude af ren nydelse, hans forældre havde fundet en pakke frem som de havde lagt på gulvet og let var de smuttet hjem af da de ville have en seng de kunne bruge.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:25:13 GMT 1
hun stønne nyden og bukke sig ned så hendes kede trak sig lidt sammen, om hans lem. hun begyndt at lege med hans tunge ude i luften mens hun red til, "ah ja skat ah jeg....jeg....jeg kommer" hun stønne og trykke sig ned om hans dejlige store lem og kom hårdt, og gispe rigtig meget og hade ikke set pakken.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:29:17 GMT 1
han gispede nydende og mærkede at hun legede med hans tunge og prøvede så godt han kunne at lege med men han havde ikke så let ved det, han mærkede at hun kom stort men var ikke selv kommet, hans lem stod stivt op og inspurt i hendes skede væske, han trængte stille ud af hende og så på hende med et frækt blik "uh jeg er vist ikke kommet endnu" sagde han og blinkede frækt til hende, pakken indeholdt 1 læder pisk og et par læder undertøj præsis i Yuki's størrelse og et halsbånd i Grumle's størrelse også et par læder underbukser til ham samt en skole dragt fra hans mors tid og nogle snore og noget frækt undertøj til Yuki.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:34:33 GMT 1
hun yuki så på hans lem, den var noget fedt ind. hun så pakken "hvad er det" hun kravle hen og tog den, hun åbne den og rødme rigtig meget. men tog læder pisken op den lå nu godt i hånden men hun hade ikke prøve den slags før. "øhm se hvad din forælder har give os" hun skubbe kassen hen til ham og så på pisken og lode den glide lidt over kroppen, den var lidt blød og glat.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:38:55 GMT 1
han så let ned i kassen og fik let store øjne og rødmede stort, "de sagde dog engang for længe siden at de ville hjælpe mig med sexlivet engang jeg fik en dame på... men jeg troede aldrig de ville gøre alvor af det" mumlede han og tog let halsbåndet op og tog det om halsen, han så på hende rødmende men smilende og sad stadigvæk med sit lem stående op som en flagstang, "tja... det skader vel ikke at prøve vel?" sagde han og smilte stort og sødt til hende.
|
|