|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 11:29:26 GMT 1
Døren til baren blev roligt åbnet, det var en søndag aften og de fleste var allerede gået hjem for at være hos deres familie for at hygge før at arbejds dagende skulle starte igen, en lille dværg kom roligt gående ind af døren og lidt røg kom fra hans pibe som han havde i munden, det var med æble smag så han var rigtig fornøjet, "et kruds mjöd" sagde han med et roligt smil mens han så op på bartænderen med sin brune øjne "som sedvandelig" sagde han og lo lidt før at han rakte lille Grumle krudset og Grumle gik så hen til et af de tomme borde og satte sig ned og begyndte at drikke lidt mens hans skarpe øjne så roligt rundt på de få mennesker der var kommet "nå... ingen piger endnu" brummede han stille men tørrede roligt sit skæg af for mjöd, han tog et godt sug fra sin pibe og lavede nogle gode røgringe, *hvad mund denne stille dag så ender med denne gang* tænkte han roligt og sad rigtig og slappede af.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 11:36:57 GMT 1
uden for løb Yuki som en gal, hendes vinger var fremme men var tydelige vis skadet. "kom tilbage din forbande tøs !" råbet en mand, hun hade arbejde for ham men hade ved et uheld kommen til at brænd han lade af, og nu var han sur. han hade skade hendes vinger ved at kaste sten efter hende, og den ene vinge blød lidt og den anden hang som var den brække. Yuki så baren og håbe det kunne rede hende, men uheldig vis nåd hun ikke at åbne døren meget før hun fik en sten i bag hovedet og vælte bevidstløs ind af døren mens hun bløde fra bag hovede, manden stoppe ved hende og hade ens stor sten tilbage han ville bruge til enten at smader hendes hovede eller ryg.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 11:41:10 GMT 1
Grumle sad roligt og nød piben og sin mjöd og fik et let chok hvor han hoppede kort der hvor han sad "oh du godeste " sagde han og skyndte sig over til pigen med sine små ben, han så ud af døren manden der havde den store sten og var klar til at smadre et eller andet på hende, han så sig hurtigt omkring og tog en af de andres øl kruds og kastede i hovedet på manden "tag en på din egen størrelse" sagde han og tog næverne frem til nævekamp og pustede lidt til skæget, han stod ved pigens hoved og derfor tæt på manden, "du skal ikke skade den pige mere" sagde han og så på ham, hans blik viste ikke nogen frygt for manden men man kunne godt tvivle på ham med hans højde, "kom så tøse dreng frem med nævern" sagde han og havde smurt ærmerene op.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 11:45:54 GMT 1
Yuki var helt væk, men anden der stod med stene var flad af grine. "hahahahaha du godt nok ikke bange af dig var stump" han grine og tog sig til maven og tabte sten lig på hendes skinde ben så der lød et knæk, "nå tøsen brække vist bene" yuki rørt på sig da smerten fik hendes hjerne til at reager, manden grine stadig og så på ham "fint du vil slogs stump så kom bare and" han grine og rulle ærmeren op og gik hen til den lille dværg men slog ikke men sparke ham lig i siden.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 11:51:10 GMT 1
han prustede let og så op på manden og fik lidt store øjne da han hørte pigens ben sagde knæk, let kom der en blodåre frem på hans pande og han knyttede sine hænder endnu mere, han mærkede sparket i siden og tog hurtigt fat i hans skindeben "desvære for dig har jeg trænet" sagde han og gav hans lår et ordenligt slag med sin næve så han væltede ned og hurtigt hoppede han op så han stod på hans overarme og slog ham i ansigtet "hvorfor skal i høje mænd altid være så uratfærdige "sagde han vressent mens han slog ham flere gange til at bartænderen kom ud og trak ham væk mens han sprællede "nej nej du må ikke tage mig væk endnu jeg er først lige begyndte " klagede han men nåde ikke at få fat i manden før at han var smuttet, han så på pigen og løftede lidt op i hendes hoved mens hun lå der "ame lille pige" sagde han og så på bartænderen "vi må få hende ind og få en læge her over"sagde han men en af dem som sad i baren rejste sig "jeg er læge lad mig" sagde han og kom over til dem efter de havde lagt hende på et af borende, han stod op på en af stolene og så ned på hendes ansigt og pustede lidt til sit overskæg.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 12:00:08 GMT 1
Yuki rørte sig ikke, men mærke nogle løfte hende op og lage hende på noget. *hvad sker der...av....hvorfor er der så meget smerte* hun lå og tænkte det hele men hun kunne bare ikke få øjen op, lægen fik en skinde på hende ben og forbundet det. "hun skal hvile sig ca 6 uger før benet er helt raskt....nogle der kender hendes familie eller nogle hun kan være hos," han så på dem, yuki fik enlige øjne op, og tog sig til hovedet og mærke hun hade fået forbundet hovedet, og hendes sort vinger var væk. "jeg har ingen familie de smed mig ud for flere år siden" mumle hun og holdt blikke i loftet men man kunne sagtens se hendes smukke alge farve øjne.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 12:05:10 GMT 1
Grumle sad ved hendes side og så på hende roligt mens han bappede på sin pibe, han tænkte roligt og så på pigen "tja jeg har altid en dør åben hvis det skulle være" sagde han og så roligt på bartænderen og på lægen, lægen nikkede, de andre begyndte roligt at sætte sig ned igen og snakke med hinanden mens Grumle bare sad der, "det var nu en dum mand men jeg fik ham jaget på flugt" sagde han og lo let under skæget, "han kunne ikke klare en næve kamp med en dværg" sagde han leende men måtte hoste lidt da han fik røgen galt i halsen "phu det er noget være stas.. men det smager godt" sagde han og så på sin pibe, hans rolige og varme blik og hans vendelige latter gjorde næsten alting trykt om ham og fredeligt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 12:09:44 GMT 1
yuki hade ikke set ham i nu, og lå bare og stirre op i luften. "du ved godt at ryg skader en" hun dreje hovedet og fik så øje på ham og fik et chok, hvilke endt med at hun vælte ned af bordet og lægen og bartænderen måtte løfte hende op på borde igen, hun ratte blikke ned hun hade ikke just regne med ham der skulle red hende var en....en dværg. "det pænt af dem og tilbyde at jeg kan være hos dem men jeg behøver det ikke jeg kan godt klare mig" hun fik sat sig op og ratte på den hvide beskidt kjole.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 12:14:18 GMT 1
han så på hende og fik et chok da hun væltede ned og så bare bange på hende "ehm.. ja det kommer nok som et chok " sagde han og kløede sig i nakken, han tog en finger foran hendes ansigt "lægen sagde at de skulle forholde dem i ro i ca 6 uger og det vil sige en skal se efter dig... og jeg var den eneste som kunne tilbyde det" sagde han og nikkede let mens han tog piben i munden igen mens han let slikkede sig om munden "den smager altsår bare godt" sagde han og smilte helt bag skæget og man kunne se at han smilte da overskæget løftede sig på en sjov måde, "og hvis manden kommer igen så skal jeg nok give ham igen" mumlede han med piben i munden og så roligt lige ud, "men hvorfor var det han gjorde det mod dig?" spurgte han hende og så på hende med sine søde dybe brune øjne og smilte så stort til hende og havde små søde runde kinder over skæget.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 12:23:45 GMT 1
hun så på ham selv hun aldrig hade set en dværg før, føltes det lidt forkert. "vis jeg skal bo hos dem dropper du den pipe der i nærheden af mig" hun trykke ham på næsen, bare for at se om han var ægte nok. jo det var ham en mærkelige lille mand eller hvad han nu var, "jeg kom til at brænde hans lade af da jeg vælte en olie lampe det var et rent uheld" mumle hun surt og svinge de lange slanke ben over bordet, og lande på de raske mens hun bøje det brække og hoppe lidt det så nok lidt komisk ud i sær fordi hun vælte på røven hele tiden.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 12:28:27 GMT 1
han så på sin næse og let rynkede den og lo kærligt "jeg ryger aldrig inden for i mit hjem.. det giver sådan en underlig lugt " sagde han og lo varmt, han så på hende og pludselig blev hans små kinder lidt større og let braste han ud i latter "så kan han lærer det den gamle hage" skræl grinede ham og måtte tøre sit øje med sit skæg, "han har ikke mindre end fortjent det" sagde han og smilte stort, han så på hende og fniste let og hoppede ned fra bordet, han skyndte over til hende da hun var ved at falde og støttede hende selvom han var så lille, "kom nu bare.. så laver jeg dig noget varmt mælk til at sove på" sagde han og smilte stort op til hende, han så tilbage på bartænderen og sagde farvel og smilte stort "jeg bor ikke så langt væk her fra.. og hvis du bliver træt så bare sig til" sagde han og smilte stort.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 12:37:00 GMT 1
hun så underne på ham varm mælk, hvad katten var hun en baby han var da en sære lille snegl men det var ny sødt af ham og hjælpe, hun syntes det var sært han kunne hjælpe hende da hun var så lille. hun kom op og stå og begyndt så ellers bare at hoppe, "tak men jeg overlever nok" hun hoppe bare og man kunne se hendes trusser vær gang hun hoppe, hun fuldt bare efter ham mens hun hoppe på de lange ben hun nu hade.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 12:42:36 GMT 1
han smilte og lo varmt "det er jeg slet ikke i tvivl om at du kan.. når dit ben altsår er i orden" sagde han og smilte stort til hende, der var et lille stykke før at de kom til et sødt normalt stort træhus som slet ikke mindede om et dværgehus med størrelsen, han åbnede døren og så tilbage til hende, "du kan tage min seng så tager jeg gyngestolen" sagde han og så på hende med et roligt smil, han så ind og skyndte sig ind og tændte op i hans kamin så der begyndte at blive dejlig varmt i hytten, "du undre dig nok over at det her ikke er dværge størrelse.. men min mor var elver så vi måtte have det i normal størrelse" sagde han og smilte varmt til hende, "men de bord ikke her mere så jeg har taget over huset og bor her alene" sagde han med et stort smil og tænkte kort, "oh nå ja den varme mælk.. så tager jeg også et glas til mig selv" sagde han og smilte stort " som du ved er det godt at sove på og dit ben har brug for masser af søvn så det kan blive rask" sagde han og smilte til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 12:50:07 GMT 1
hun så på ham og så underne på husets størrelse, hun så lidt rundt det var længe siden hun hade sov et ordenlige sted. hun hoppe hen og satte sig på kanten af sengen, "var hun elver!" hun måbe lidt men tog sig sammen og så bare rundt, uden at se rigtig på ham. "jeg har leve i pleje familie til jeg var 16 så blev jeg sparke ud" hun så rundt og så på sit ben, "jeg ved ikke meget om min rigtig forælder kun ud fra de ting jeg spurte folk om i byen" hun sukke svagt og så rundt, "hvor er din forælder så nu" spurte hun og så rundt hun virke ganske harmløs og søde som hun sad der og bare så rundt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 12:55:39 GMT 1
han smilte stort og lyttede roligt til hvad hun sagde, han kom stille hen til hende med en kom med varm mælk i "her" sagde han med en rolig og utrolig varm stemme, han drak roligt fra sin kop og fik mælk på sit skæg, "de flyttede længere ud på landet, de ville gerne væk fra bylivet da de mente at de var ved at blive for gamle til det" sagde han og smilte roligt til hende, han så hurtigt rundt og tog så en ekstra pude og lagde den op ved hendes fodende til hendes ben "sådan" sagde han og smilte stort til hende "så håber jeg du kan sove godt i den seng" sagde han og smilte roligt, han havde samlet sit hår bag ved i en hestehale og han havde en sød lille sweater på og bukser, "men så du har aldrig rigtig haft et hjem?" sagde han og så roligt på hende med sine varme brune øjne og smilte stille, han tog en slurk mere fra sin mælk og begyndte at føle at mælken tog lidt fat i ham.
|
|