|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 16:13:49 GMT 1
han så på hende og lukkede nydende øjnene og støde godt op i hende, han hørte hendes ord så og mærkede at hun kom nydende mens han var i hende "åh åh skat" stønnede han nydende og blev ved med at støde op i hende og kort efter kunne han mærke at han også var ved at komme "åh ÅH JEG KOMMER" stønnede han højt og mærkede så at han kom stort op i hende så at hans lem lettere gled ud af hende, "åh åh" stønnede han og lagde sig stille oven på hendes mave.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 16:19:34 GMT 1
hun stønne nyden da han kom i hende, og mærke noget flyde ud. hun gispe nyden og nusse ham i håret, "ah ah du den bedste min skat" gispe hun, og så på ham og smile blidt. "mmmh jeg er træt" hun sukke og fik ham op og ligge ved hendes bryst og lag sig om på siden med ham som en lille bamse bare for at drille lidt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 16:25:48 GMT 1
han så på hende og smilte stort og rødmede varmt, "syntes du virkelig skat" spurgte han hende med et stort smil og syntes at hun var vildt sød, "jeg kunne godt tænke mig at prøve en gang igen i morgen hvis du vil" sagde han og så op på hende rødmende og smilte stort til hende, han nussede sig stille ind til hende og lukkede varmt øjnene mens han gabte kort og sov så syntes at det var dejligt at ligge så tæt på hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 16:29:28 GMT 1
hun så på ham og smile, "kan vi godt min skat" hun smile og så på ham og lukke øjen og sov selv, mens hun lå helt tæt på ham og smile, hun sov godt den nat mens det løb lidt ud af hende. næste morgen var hun igen tidlige oppe og lave morgen mad til ham, som altid mens hun nynne ekster glad.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 16:33:02 GMT 1
han sov vildt godt og sov helt ind til hende, han mærkede en smule da hun stod op men krammede bare dynen mens han sov, han vågnede så stille op og satte sig på knæende op mens han kløede sig i hovedbunden, "ved alle grotters heste.. er det allerede morgen" sagde han og sad der på knæende helt nøgen og så rundt med sit trætte blik, "Yuki skat?" spurgte han og kløede sig i nakken og så rundt smilende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 17:00:13 GMT 1
hun så på ham og smile, hun hade tage en kåbe på for at dække sig lidt. "ja hvad er der" hun smile varmt og satte brød spejle æg og bacon på borde, "kom og spis du må være sulten efter i går" hun smile blidt og satte sig ved bordet og gumle selv på et stykke brød med smør på.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 17:04:17 GMT 1
han så på hende og smilte så stort "oh der var du" sagde han og rødmede stort over hans drøm, han så lidt ned af sig selv og rødmede så stort og trak hurtigt et håndklæde om livet, "vi nåede vist ikke at få noget tøj på i går" sagde han og lo let og varmt og hoppede ned mens han gik over til sin stol for at spise, "jeg er sulten som 1000 dværge konger" sagde han leende og så på maden med et stort smil og smilte roligt maden mens han så på hende med sit hoved hvilende på hans hånd og dybt sukkende med et forelsket smil.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 17:07:37 GMT 1
hun så på ham og smile, "så søde ikke side og drømme du skal have noget mad" sag hun med brødt i munden mens hun trykke på ham næsen, "hehe du søde når du sider og drømmer" hun smile kærligt og spiste bare hvider af sit brøde.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 17:11:21 GMT 1
han så på hende og rødmede let og spiste hurtigt mere af sin mad og nød det rigtig meget, han så på hende og tænkte hurtigt og smilte så, "noget du skal i dag kære?" spurgte han hende med et stort smil, selv havde han ikke meget at lave ud over at skulle ordne lidt træværk uden for også slappe af da der ikke var meget mere for ham at lave, men han tænkte også på at han kunne lave mad for dem i dag.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 17:52:55 GMT 1
hun smile og så på ham, "vil finde et sted bag huset og lave en lille køkken have ellers ikke det store" hun smile blidt og så på ham, "og dig min skat" hun smile sødt. hun rejste sig roligt og gik hen og masser hans skulder, "bag efter kan jeg måske finde tid til at side og masser dig lidt vis du vil" hun smile og kysse ham på kinden.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 11:07:19 GMT 1
han så op på hende med et varmt smil og sine søde runde kinder, "jeg skal ud og lave naboens seng og en plov og et par hjule til hestevogne" sagde han og tog resten af maden i munden og kom op og stå på sin stol og gav hende et varmt kys på læberne, *så håber jeg bare ikke at de kommer i dag men en dag hvor hun ikke er hjemme* tænkte han lidt uroligt men smilte stort til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 29, 2009 13:55:26 GMT 1
hun smile og nød kysset, "okay kommer du hjem til middag for så kan jeg søger for der er varm mad til dig" hun smile "ellers kan jeg lave en mad pakke inde du går" hun smile og så på ham med et varmt blik.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 15:49:00 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og nikkede varmt "jeg kommer garanteret komme ned hjem og få mad" sagde han og smilte stort til hende og nussede om hendes mave varmt, "for nu er det jo din mad" sagde han og blinkede til hende og smilte stort til hende, "jeg glæder mig helt til at komme hjem allerede" sagde han og lo varmt og smilte stort til hende, han gik ned fra sin stol og gik varmt ud af døren helt nønnende og var rigtig gald.
|
|
|
Post by yuki on Sept 29, 2009 15:51:31 GMT 1
hun grine lidt og strøg ham over håret, og smile hun så efter ham og gik ud af huset og ned til den ene ende hvor der var en god jord, hun begyndt med have redskaber at lave et lille bed hun smile og nynne i mens hun fik jorden vendt og rytte til at der kunne dyrkes planter, en halvtime før han kom hjem gik hun ind og begyndt at lave ægge kage til ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 17:28:25 GMT 1
han gik glad og smilende på arbejdet og nynnede varmt, han glæde sig virkelig til at komme hjem igen, dagen gik uden problemer.. næsten, da det begyndte at blive fyraften kom der en ubuden gæst til stedet, det var den selv samme dæmon som havde Yuki havde slået på og han havde taget sine venner med, let åbnede døren til Yuki og Grumles hus og Grumle kom stille ind af døren, hans venstre arm havde blod på sig helt op til skulderen og hans tøj var der flæsnet i og han havde rifter hele vejen op af den blod fylde arm, han gik lidt svimmel agtigt, "Yuki" kom det stille fra ham før at han falde ned på knæ gispende.
|
|