|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:54:19 GMT 1
hun nød kysset og mærke han åben håndklædet, hun smile og så på ham "lad mig se på det ikke" hun kysse ham på munden og satte sig så på hug ved stolens side, og åbne hans bukser og rødme da hun så den noget store lem der hoppe ud, "sikke en slot ven du har" hun begyndt at lade sin blide tunge slikke den på siden, og nusse den på den anden side mens hun bare lukke øjne og slikke den blidt, hvor efter hun gik til at sutte den blidt af på ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:58:14 GMT 1
han så på hende og rødmede dybt da hun sagde at han havde en flot ven, "det er dværge størrelse" gispede han og så på hende med et rødmende frækt smil, han bed sig nydende i læben da han mærkede hendes tunge glide op af hans lem og hendes nussen, han så ned på hende rigtig rødmende og gispende da hun så suttede hans lem og han syntes det var vildt godt og en vild god følelse at mærke hendes mund og tunge om hans lem, "mh du er vildt god til det" gispede han nydende og hedt mens han holde fast i stolen, han kunne mærke at hans lem så begyndte at føltes sjovt og noget var på vej ud af det.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:00:48 GMT 1
yuki forsatte til hun mærke han kom i hendes mund, mens hun hade sutte hade hun nusse sig selv mellem bene for selv at få lidt, da han kom slap hun hans lem og slugte det og slikke ellers spidsen af den, "var det godt min lille mand" hun smile sødt og slikke spidsen drillen og så sødt på ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 15:04:17 GMT 1
han gispede nydende og så på hende rødmende og gav et højt støn fra sig da han kom i hans munde, "åååh" gispede han, "det.. det... det første gang" gispede han og så rødmende på hende og sank en klump mens han rødmede, "jeg..... jeg har aldrig prøvet.... det før" sagde han og så rødmende på hende og gispede lidt da hun slikkede hans lemhoved, "skat" gispede han.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:09:57 GMT 1
hun så på ham og smile, "hvad er der min skat " hun slikke den blidt mens hun så på ham. hun rejste sig roligt og hade håndklædt i hånden, hun gik hen og satte sig på sin seng, "du må få mere vis du sød og kommer her hen" hun smile bare blidt og sad med bene over hinaden og bare så på ham med et rolige blik.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 15:15:46 GMT 1
han så å hende rødmende og bed sig let i læben og tænkte kort og rødmende over at hun var nøgen, han kom ned fra stolen og gik rødmende over til hende, han så op på hende og kravlede op i hendes seng og sad og var nøgen over for hende, han havde ladet bukserne glide ned på jorden da han var gået over til hende, "jeg vil gerne have mere.. jeg vil gerne prøve det" sagde han og rødmede varmt og så genert ned men lod stille sin hånd glide op over hendes bryst og mærkede stille på hendes bryst og masserede det så stille og vidste ikke om han masserede blødt eller hårdt nok.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:27:43 GMT 1
hun så på ham og mærke han masser hendes bryst, det var ikke helt forkert men hun tog om hans hånde og vist ham hvordan, han skulle masser midt i mellem hårdt og blødt. "det rigtig sådan" hun smile og sukke nyden og lod en hånd glide ned og nusse ham mellem bene, så hans lem blev stiv igen, hun ville godt lade ham prøve hun elskede ham jo så de skulle jo prøve en dag hvilke så måtte være idag.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 15:30:50 GMT 1
han mærkede hvordan hun viste ham hvordan han skulle gøre og rødmede stort og lod sin anden hånd så gøre det samme på det anede bryst og gispede så nydende da han mærkede at hun nussede hans lem så det blev godt stift igen, han sukkede varmt og stille satte sig lidt op og lagde hende ned på ryggen og sprædte hendes ben rødmende *nu må jeg vise at jeg ikke er den væreste elsker* tænkte han og så på hende rødmende, han lod stille hovedet glide ned og lod roligt sin tunge glide over hendes skamlæber pluds at hans skæg også bled over den vildt pirende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:35:19 GMT 1
hun sukke nyden da han masser begge bryster, og så på ham. hun så på og stønne da han begyndt at slikke hende, plus hans skæg kilde og prikke lidt. hun nød det nu meget og det føltes rigtig godt, og hun så på ham og begyndt at blive godt våd mellem bene, "ah det godt....ah det du god til" sukke hun og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 15:37:56 GMT 1
han rødmede stort da hun sagde at han var god til det men slikkede godt videre og gjorde det så godt for hende som muligt, han lod roligt en finger glide om hendes klituris mens hans tunge arbejde godt med hendes skedehul og han var selv godt tændt nu og havde nu aller mest lyst til at trænge ind i hende men vidste ikke om han skulle gøre det nu eller hvornår, han kunne mærke at hans lem var godt stift under ham.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:42:39 GMT 1
hun stønne nyden og bed sig i læben, og lag hovedet lidt tilbage og sprede bene. og sukke dybt og så på ham, "mmmh du må godt komme op nu" sukke hun og lag hovedet tilbage, og nød det rigtig meget, og sukke dybt og håbe snart på han ville tage hende for det her var piren.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 15:45:48 GMT 1
han så på hende rødmende og bed sig nydende i læben, han satte sig stille op på knæene og stille lod sit lem glide ud foran hendes skede hul, han tænkte kort men lod så hans store lem glide op i hende nydende og hedt og begyndte at støde godt op i hende med et rigtig godt tempo, han stønnede varmt og så på hende gispende i øjnene mens han støde godt ind i hende, "åh åh du så varm du så dejlig du så fantastisk" stønnede han højt og nydende og så på hende forelsket og kærligt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 15:59:19 GMT 1
yuki stønne og bed sig i læben, og mærke den var noget støre ind hun hade regnet med. hun stønne høj og gispe mens hendes tunge var lidt ude af munden, hun lukke øjne og var i himlen så stor en lem hade hun aldrig prøve før og det var pirne fordi den sad på en dværg og så lig ham, hun nød hans stød i hende og syntes det var utrolige sådan en lille mand hun støde sådan til i en, hun sukke og håbe ikke nogle kom og forstyrre dem.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 16:03:57 GMT 1
han så på hende med sine tændte brune varme øjne og stønnede nydende som han støde op i hendes skede med sit gode store lem som lettere nu pumpede op i hendes skede selvom han var den lille dværg, han lagde sig lidt ned mod hende mens hans lem pumpede og kyssede hendes mave gispende og hendes bryster som hans slikkede med sin tunge vildt pirende og godt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 16:07:34 GMT 1
hun stønne højt og nød det rigtig meget, og holdt fast i sin lår og holdt ben oppe i luften sådan. hun stønne og gispe og svede noget at det hun stønne og mærke det brændt i hendes skød, "aaaaaaaah jeg kommer" stønne hun og mærke hun kom og det fik hans lem til at glide beder ind før.
|
|