|
Post by yuki on Sept 29, 2009 17:34:01 GMT 1
yuki hade sat maden på borde og var ved at vaske panden af da han kom ind, hun fik et helt chok da hun så alt det blod. og skynde sig hen og sate sig på knæ hos ham, "søde skat hvad der sket" hun så på ham med bange øjne og strøg ham over kinden, "hvordan kunne du komme så slemt til skad" hun løfte han let i armen hen til sengen og satte ham der og kom med et dybt fad med vand og tog en klud og vred den op, og forsigtig begyndt at rense sårene mens hun så på ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 17:40:32 GMT 1
han så stille op på hende med sit varme blik dog med triste øjne, "der kom et dæmon angreb her for noget tid siden.. de havde kun i sinde at skade os alle sammen.. de var ikke ude efter noget andet.." sagde han og stille gled der en tåre ned af hans kind.. "kim... han var den eneste der ikke bare kom noget til... de tog hans liv.." sagde han og sank en klump og snøftede let og pustede sin næse i skæget mens han snøftede "han blev spidet.." gispede han og var rigtig godt i gang med at bryde ned i gråd "mig og nogle af de andre var de eneste som kunne kæmpe og jog dem på flugt" sagde han og bed sig i læben.
|
|
|
Post by yuki on Sept 29, 2009 17:46:18 GMT 1
hun så på ham og lag armen om ham, "så så skat det okay du må godt græd" hun tysse på ham og strøg ham over håret, hendes bryst var nok lige i hans ansigtet så han kunne bare græde ned i dem. hun kysse ham i toppen af håret, "det flot i kunne kæmpe og det tror jeg kim er glad for i gjorde selv hvor han er væk " hun strøg ham over kinden og fik forbunden hans arm, "hvad med at få noget mad og drikke og så en lur måske det kan give dig lidt krafter dig igen" hun så på ham og kysse ham på panden.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 17:48:52 GMT 1
han så på hende og snøftede stille og smilte så roligt til hende "jeg tror du har ret min egen " sagde han og kyssede hende på brystet varmt da det var der han kunne nå, "jeg har glædet mig hele dagen til at komme hjem og få din mad" sagde han og smilte varmt og lagde sit hoved kærligt ind til hende, "og vi fik fri resten af dagen så at sjæffen kunne få styr på alting så jeg er hjemme hos dig hele dagen" sagde han og smilte blidt op til hende og krammede hende varmt "tusind tak elskede" sagde han med et stort smil.
|
|
|
Post by yuki on Sept 29, 2009 17:58:44 GMT 1
hun så på ham og smile, "jeg vil gør alt for min lille mand" hun smile og kysse ham på panden. hun smile og løfte ham op og gik hen til stolen satte sig med ham på skødet, "i dag vil jeg forkæle dig lidt" hun tog noget mad og begyndt at made ham, "både god mad og en særlige behandling bag efter" hviske hun i hans øre og smile kærligt og nusse ham under hagen.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 29, 2009 20:54:15 GMT 1
han så på hende og smilte stort da hun løftede ham over på stolen og på hendes skød, han rødmede ret meget bag skæget da hun sagde at han ville få særbehandling bag efter, han smilte stort rødmende og spiste godt, "det smager fantastisk min skat" sagde han og så på hende varmt, hans blik havde et glint af frækhed, "mmm hvordan vil særbehandlingen være her bag efter?" spurgte han hende og nussede blidt hendes mave varmt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 14:37:43 GMT 1
hun så så på ham og smile, "noget du kan lig min skat....bare lad mig og slap af" hun smile og kysse ham på øret og lod hænderne glide end og nusse ham uden på bukserne og kysse ham på halsen, hun lod hænderne åbne hans bukser og begyndt at nusse hans lem direkte mens hun kysse ham på øret og på halsen.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 16:10:56 GMT 1
han så lidt undrende på hende men mærkede så hendes bløde hånd om hans bukser og rødmede stort, han sukkede nydende af hendes kys på hans øre det tændte ham rigtig godt, han bed sig i læben nydende og mærkede hun åbnede hans bukser og tog om hans lem direkte "åh skat" sukkede han "du ved da lige hvad en dværg kan lig" sagde han frækt til hende og lod sin hånd glide nussende om hendes bryst af ren nydelse og tog om hendes bryst godt og masserede det nydende uden på tøjet.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 16:22:22 GMT 1
hun smile, "jeg må jo hvide det ellers kan jeg jo ikke tænde min lille lækker skat" hun smile og trak han lem frem, "mmmh den ser godt ud lige nu min skat" hun kysse ham på øret mens hun pirre hans lems hovede, "hvordan kan jeg sær behandle dig bedste min skat sig hvad du vil have og du får det" hun kysse ham på halsen.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 16:26:43 GMT 1
han så på hende rødmende og let gispende da hun nussede hans lemhoved, hans lem var blevet helt stift og stod op som en flagstang, han bed sig i læben og så op på hende, "hvis du lader mig tage dig bagfra?" sagde han og så op på hende med sine store søde brune varme øjne og masserede roligt videre på hendes bryst, "nøgne" sagde han og bed sig i læben og så på hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 16:56:30 GMT 1
hun så på ham og smile, "hvad du ønsker skal du få min lille mand" hun kysse ham blidt på læberne før hun satte ham på bordet, og rejste sig og begyndt at tage tøjet af langsomt og pirene til hun var nøgen, hun satte sig på knæ på stolen og løfte røven så han kunne tage hendes fra spise bordet, "bare begynd" hviske hun og smile tændt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 17:03:25 GMT 1
han så på hende rødmende og bed sig nydende i læben da hun begyndte at tage tøjet af og syntes at hun så vildt sexet ud når hun tog sit tøj af, han rødmede stort da han kom op på bordet og så hende og syntes at det så lidt besværligt ud, han kløede sig kort i håret men hoppede så drillende ned fra bordet og tog hendes ben ned fra stolen men så at hun stod for overbøjet over stolen og let tog han hendes ben og løftede hende ind til sig så hendes underliv var mod hans og let trængte han op i hende nydende og gav et dybt suk.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 17:07:00 GMT 1
hun så underne på ham men holdt bare fast i stolen og så på ham, hun mærke ham trænge i sig og stønne nyden, "mmmh dejligt" sukke hun dybt og sprede ben lidt og nød at mærke den ekster store lem i sig, "åh det ikke vær dag man få så god en lem i sig" sukke hun dybt og så på ham med et tændt blik.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 17:17:25 GMT 1
han smilte forelsket til hende "det er fordi vi dværge er noget for os selv" sagde han og blinkede til hende og holde hendes underliv let oppe i luften og begyndte så at støde op i hende nydnede og gispende, man kunne let høre klaskende af hans underliv der ramte hendes underliv og hans lem gled rigtig godt og vildt pirende op i hende og fylde hende max ud i skeden når han var helt oppe i hende, "åh åh skat du følels så dejlig våd" stønnede han nydende og hedt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 17:20:27 GMT 1
hun stønne nyden og gispe og savle faktisk lidt, hun ryste i bene og bøje hovedet over stole ryggen. "ja åh ja det godt at stød til skat stød til" hun gispe og sukke dybt og bed sig i læben mens hun savle lidt og svede en smule, "ah skat jeg kan snart ikke mere du fylder mig så meget" stønne hun og bed sig i læben.
|
|