|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:41:59 GMT 1
hun så på ham og bed sig i læben, "nej.....men.....jeg tør ikke prøve den her" hun kaste pisken hen til ham, "du kan være den slemme hund og mig den lækker ejer" hun kravle hen og fiske noget at læder tøjet op og tog det på, det føltes rat underligt men også rigtig sjovt på en måde hun så på ham og sad og gjorde sig til.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:46:18 GMT 1
han rødmede og så på pisken, den lå faktisk ret godt i hånden, han så på hende og fik lidt store øjne da hun havde fået læder tøjet på og gjorde sig til, han sad lettere og savlede over hende så lækker syntes han at hun så ud, "jamen så har den slemme hund da et lille job til sin mega lækre ejer" sagde han og blinkede til hende, "hendes slemme hund har nemlig stivert på og den vil bare ikke gå ned igen" sagde han frækt til hende "vil hans ejer hjælpe ham med det måske?" spurgte han hende sødt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 20:49:32 GMT 1
hun så på ham og smile frækt, og kravle rundt om ham. "mmmh måske" hviske hun i hans øjne, hun nappe ham i øret. "og hvad vil mig slemme hund gør vis jeg ikke vil" hun nusse sig op af ham lidt som en kat og vifte med røven mens hun kravle hen for and ham og vifte drillen med røven, hun så på ham og smile "tror ikke ejeren er så søde idag" hun satte sig med bene spredt og bøje mens hun kæle sig selv mellem ben uden på læder under tøjet.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 20:58:14 GMT 1
han bed sig let i læben og syntes at hun så ret så fræk ud og blev endnu mere tændt af det hun gjorde, "uh hvor frækt" sagde han let til sig selv, han rødmede lidt men så så på pisken og let gav et slag ud i luften "ellers må den slemme hund bruge sit slemme våben" sagde han og lod pisken let glide rundt på gulvet foran ham med et frækt smil og sad godt lænet tilbage og havde et par frække øjne der så lystende på hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 21:01:12 GMT 1
hun så på ham hun hade fået et lille chok, men ikke mere hun så på ham. "så må du heller bruge dit slemme våben for den her ejer er ikke en der vil samarbejde så nemt" hun smile og kravle hurtige om bag ham, "men selvfølgelige må du fange min først min lille hund" hun nappe ham i øret og fnise og begyndt så at kravle langsomt og frækt for at drille ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 21:19:41 GMT 1
han så på hende og rødmede stort men prustede lidt med skæget for sjov og kravlede let efter hende, det var lidt pirende da hans lem gled hen af gulvet med hovedet, men han krammede hurtigt hendes ende og smilte stort, "fanget min elskede ejer" sagde han og smilte stort, han lod dog let sin næse trykke mod hendes underliv drillende, "vil min ejer så nu gøre sin slemme slemme hund godt?" spurgte han hende frækt og trykkede næsen lidt ind i hendes underliv frækt og drillende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 21:26:32 GMT 1
hun grine og gav et vin da hun mærke hans næse ind i sig, "mmmmh okay så en kort tur " hun vente sig rundt og lag en hånd på hans lækker bryst, "nu skal lille hund lægge sig pænt" hun skubbe ham ned og satte sig over ham og trykke sig hårdt over hans lem, "mmmmh dejlige stiv og tyg en rigtig mande lem" hun smile og begyndt ellers bare at ride til og stønne nyden.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 21:38:09 GMT 1
han så på hende med et frækt blik og smilte stort da hun overgav sig "jubi min søde ejer giver en omgang" sagde han og smilte stort og så på hende da hun væltede ham bagover efter at havde haft hånden på hans bryst, han gav et gisp da hun trængte hårdt ned om hans lem og gav et støn fra sig "Åh ja en rigtig kvinde skede" sagde han og smilte frækt op til hende mens han stønnede nydnede og hedt "ÅH ÅH JEG KOMMER" stønnede han højt og nydende og kom rigtig stort og kraftigt op i hendes skede.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 21:44:37 GMT 1
hun vine da han kom så hårdt i hende, hun måtte trække sig af og lidt stod ud til siden og ned på træ gulve, "ih nu skal jeg også vaske gulv" hun så på ham, "fy lille dværg ikke grise mit gulv til" hun kravle om bag ham og tog fat i lemme og kørt til med hånden om den, "den lille dværg skal straffes for at plette mit gulv" hun kørt til mens hun nappe ham i øret og og holdt for hullet hvor hans sperm kom ud.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 30, 2009 21:47:55 GMT 1
han så rødmende på gulvet og så på hende med et let frækt smil, han så på hende lidt undrende da hun kravlede om bag ham, han gav et gisp fra sig da hun begyndte at spille den af på ham og mærkede hendes ene finger holde for hans lems hoved så at spermen ikke kunne komme ud og det var lige så at han skulle komme "åh åh skat åh skat åh jeg kommmer " gispende og stønnede han efter lidt tid og holde om hendes lår varmt mens han direde lidt af nydelse.
|
|
|
Post by yuki on Sept 30, 2009 21:52:20 GMT 1
hun smile drillen, "nej du må ej" hun holdt for hullet så hans lem hobe sig lidt op til det var over. hun slap og der kom ikke noget ud, hun kravle rundt og tykke på siden af hans lem og så begyndt det at flyde, "mmmmh se alt det god væske her" hun kravle over hans lem og mærke de i sig, mmmmh smøre godt" hun smile og klemte skeden sammen så der flød lige op i hende.
|
|
|
Post by Grumle on Oct 1, 2009 11:30:22 GMT 1
han så på hende og bed sig i læben "ååååh skat " sagde han rystede lidt i kroppen af hans kom ikke kunne komme ud af hals lem før at hun trykkede på hans lem i siderne, han så på hende med rigtig røde kinder da hun lod hans kom glide op i hendes skede, "åh åh skat" gispede han nydende og så på hende, han tog så hurtigt fat om hendes hofter og mens han lå der lod han sine hofter hoppe op så hans lem stødte op i hendes skede og gjorde det rigtig godt i hende til at tempoet blev til at han pumpede op i hendes skede liggende.
|
|
|
Post by yuki on Oct 1, 2009 15:08:30 GMT 1
hun sukke nyden og så på ham, hun stønne højt da han begyndt at støde i hende og sener pumpe i hende. "ah ah ah! ja skat AH!" skreg hun og gispe nyden og nød det rigtig meget, hun stønne nyden og mærke hun kom hårdt men hun begyndt at ride med mens han pumpe i hende.
|
|