|
Post by yuki on Sept 27, 2009 22:17:21 GMT 1
kvinden smile da hun så ham, "beder meget beder tak fordi du hjalp ham med huset vis ikke du hade hjulpet var hans ryg nok aldrig bleven den sammen igen" hun smile yuki smile, og så på drengen, "tak fordi du passe ham yuki" hun tog drengen "skulle det være en anden gang" hun smile og så på poserne og lag hovedet på skrå, "hvad er det du har med hjem" spurte hun underne, "og hvordan godt job samtalen" hun smile og blev siden på stolen og så bare på ham med et varmt smil.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 22:22:11 GMT 1
han så på hende og nikkede stort, han smilte varmt og nikkede efter hende, han så på hende og rødmede lidt men bed sig i læben, "ehm.. ja jeg afslog tilbudet fordi det gav for lidt penge.. men jeg fik ordnet lidt mere der nede.." sagde han og gik over til poserne og gik over og satte dem ved siden af hende, han trak en let sky blå sommer kjole som så rigtig sød ud, han smilte stort til hende "jeg købte noget tøj til dig" sagde han og smilte stort til hende og rødmede let, "vil du prøve den på?" spurgte han hende rødmende og smilte stort til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 22:25:28 GMT 1
hun så på ham det med jobbe var forståeligt, men tøjet var en overraskelse. "men hvor kendt du min mål fra" hun tog forsigtig kjolen og hendes tynde finger stræffe hans, hun rødme og så på den "den er rigtig smuk" hun smile og rejste sig op og gik så ud på badeværelset og skift til den smukke kjole, hun kom ind med den på og med den gamle hvide beskidte kjole i den ene hånd "er den fin nok" hun smile og snore lidt rundt mens hun rødme.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 22:38:24 GMT 1
han bed sig let i læben "det var letter øjemål" sagde han og kløede sig i nakken, han satte sig roligt ned og ventede på hende, han fik store øjne og han fik rigtig røde kinder, "du ser fantastisk ud" sagde han og smilte stort til hende og bed sig let i læben "du ligner virkelig en gudinde" sagde han og så på hende rødmende og havde sine hænder flovt i sit skød "du ser virkelig sød ud" sagde han og smilte stort "den står godt til dine øjne" sagde han med et stort smil "og der er meget mere tøj her " sagde han og smilte varmt til hende han bed sig let i læben og så væk, "ehm.. også er der også en anden ting som jeg har ville sige.." sagde han og så på hende rødmende bag skæget.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 22:42:57 GMT 1
Yuki stod og rødme rigtig meget mens hun så flovt ned, hun så på ham så meget tøj hade han slet ikke behøve at købe til hende. hun så på ham og syntes det var rigtig sødt han rødme bag skægget, hun så på ham og gik så forsigtig hen til ham og så på ham mens han sad på stolen så han kun gik hende til maven, og hun var 1.70 høj "hvad er det Grumle? " spurte hun forsigtig og rødme stadig meget og stod og nuller med fingeren i den gamle kjole.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 22:48:29 GMT 1
han så på hende og bed sig let i læben og så op på hende, "jo ser du.. de næste par dage har jeg tænkt over noget" sagde han og så roligt op på hende og rødmede let, han kravlede så op på sin stol så han stod næsten i hoved højde med hende, "ehm.. ser du.. siden du boede her.. så..." sagde han og kløede sig i nakken. "det er lidt svært at sige" sagde han mens han så ned.. "jeg .. jeg tror jeg er det man kalder.. forelsket" sagde han og så op på hende og rødmede stort mens hans skæg blev lidt puffet, "forelsket i dem... Yuki" sagde han og rødmede stort. "men hvad end de beslutter... så behold tøjet og.." sagde han og så rødmende ned og vidste ikke hvad han skulle sige mere.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 22:52:33 GMT 1
hun så på ham og stod rødme og hade en hånd for munden, hun var helt rør det var så sødt. hun fnise lidt da hans skægt blev lidt puffet, hun løfte ham op på bordet og smile ellers bare sødt. "jeg også forelsket i dem Grumle" hun smile og kysse ham så lige midt på munden, nå han stod på borde behøve hun ikke at bukke sig helt så meget, hun fnise "det skæg kilder altså" hun fnise men holdt kysset i lidt tid før hun satte ham på stolen igen, "nå jeg skulle lave mad ikke" hun smile og gik i køkkenet mens hun stor smile og rødme.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 22:59:45 GMT 1
han fik store øjne da han hørte at hun også var forelsket i ham og fik endnu større øjne da han blev kysset på læberne, hans skæg strittede let mens han havde store øjne, han havde aldrig fået sådan et kys, "ehm ehm jo" sagde han og stod som en dværge statue med puffet skæg og roligt gled han så stille ned i stolen og så ud som om han var i himlen, "jeg tror jeg må stoppe med piben " sagde han og havde bare et stort smil på læberne, "vil du så... være min?" spurgte han hende og så over til hende og rødmede stort og så rigtig sød ud som hans hoved stak over bordet med det piffet skæg og de varme brune øjne som så på hende og det lange hår som var glat tilbage.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 23:02:56 GMT 1
hun så hen på ham og kom til at grine, "hehe hvor ser du sød ud" hun smile og gik så hen til ham og kysse ham på panden, "meget gerne vis jeg ikke er for høj" hun smile. "noget særlige du vil have til aftens mad min lille mand....og det med piben må du godt bare det uden for og jeg må masser dig i mens" hun smile og trykke ham på næsen, før hun gik hen til køkkenet og stod med den god røv i vejer da hun skulle finde nogle tung i en meget lav skuffe i boret.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 23:11:27 GMT 1
han så på hende og smilte stort og så henrykt ud "jubii" sagde han og smilte stort til hende, "jeg var nu mere bange for at du ville finde mig... for kort" sagde han og rødmede let "men heldigvis ikke lige så tyk som far" sagde han og lo let "ehm hvad du kan lave af lækkerier" sagde han og smilte stort til hende og rødmede stort "vil du virkelig massere mig?" spurgte han rødmende og havde aldrig blevet masseret før ud over af sin mor en gang efter at han havde faldet og slået sig, han så på hende og så på hendes røv der strittede, han sank en klump og mærkede noget i bukserne blive større men lod sin hånd glide ned og dække for det mens han satte sig ind til bordet rødmende *bare jeg ikke skal rejse mig nu* tænkte han rødmende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 6:07:53 GMT 1
hun fnise lidt da han juble og fandt roligt de ting hun skulle, "ja da det var noget min pleje mor altid gjorde var min pleje far hun sag det var sundt for ham" hun smile mens hun roligt begyndt at lave bøf med kartofler sovs løg som tilbehør, hun nynne lidt og smile i mens "nej jeg syntes du har en fin størrelse og så langt fra som alle de aner høj tumper " hun smile til ham og forsatte med at lave mad mens hun nynne.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 10:03:07 GMT 1
han smilte stort og syntes at hun var virkelig sød, han rødmede lidt og så på hende med et let drømmende blik, *mund hun så også vil blive hos mig* tænkte han stille og så lidt over til hendes seng *eller ligge tæt ind til mig* tænkte han og sad lidt og håbede på det men vidste det ikke siden at det ville være første nat hvor de var sammen på den måde, han bed sig i læben "jeg har forresten ikke fortalt dig om hvorfor jeg får tilbud.. jeg er lejesoldat" sagde han og smilte stort til hende, "jeg blev ikke valgt ind til normal soldat så jeg måtte blive lejesoldat i stedet også tager jeg altid den højest bydende" sagde han og smilte til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 11:17:54 GMT 1
Yuki så på ham mens hun lave mad, "er det rigtig" hun så på ham før hun så på maden igen, "jeg har lave mange slags arbejde...." mere sag hun ikke og forsatte bare med at lave mad til ham, hun blev færdig og satte maden på bordet, "bare spis" hun smile og satte sig ned og nød at se ham spise da han altid proppe i sig, hun spiste selv mere roligt og pige artigt hun nød nu at kunne blive hos ham og være hans, han var langt søder inde de mænd hun hade være sammen med tros det kun var kort tid, hun så på ham og smile bare blidt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 11:24:00 GMT 1
han så på hende og smilte stort og var glad for at hun accepterede hans job, han så lidt undrende på hende og tænkte lidt over hvad for nogle jobs hun havde haft, han smilte dog bare stort da hun kom med maden og spiste lystigt, "oooh du laver altsår det bedste mad en dværg som mig kunne ønske sig" sagde han og gumlede med et stort smil, han så varmt på hende og tænkte lidt om hvordan natten ville gå og om hun ville sove i natkjole igen eller om det blev anderledes nu hvor de var sammen, han gabte lidt og så på hende med et lidt træt blik "jeg tror jeg har brug for en middags lur" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 13:05:39 GMT 1
hun smile og rydde op efter maden, "gør du bare det jeg skal lige en tur ud på en går jeg love en ven at hjælpe med at malke mens manden var i marken, vis der er noget så kan du finde mig der" hun smile og gik hen og kysse ham på panden før hun tog et sjal over skulderen og gik ud af døren og mod gården, malkningen gik fint og mens hun var der måtte hun hjælpe to køer med at kælve hun stod ved den lille kalv der enlige var komme på bene og var ved at tørre den med et viske stykke.
|
|