|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 19:47:27 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende "du behøves ikke hjælpe til.. hvis du ikke vil.. du har vel også dine private ting at tage dig til" sagde han og så på hende med et roligt og varmt blik, han fik et kæmpe smil da hun sagde at det smagte godt "syntes du virkelig " sagde han og smilte stort hvor overskæget løftede sig meget, han sad og spiste mens han tørrede sit skæg af hver 3 bid, han fik så let store øjne og knipsede med fingrene "også var der også en ting mere som jeg skal vise dig" sagde han og smilte stort til hende "kom med, " sagde han og smilte stort "siden at du ikke skal afsted alligvel..." sagde han og smilte stort til hende og hoppede ned fra stolen og skyndte sig ud af døren, man kunne let høre nogen skubbe noget træ værk uden for på tarassen, han kom stor smilende ind af døren med en stor træseng som var dekureret med flotte udskæringer og med en god madrass i, han fik den let ind af døren, "phy.. den var tung og sværd at lave " sagde han og kløede sig let i nakken, "men... tillykke... når du har fødselsdag" sagde han og lo varmt og så på hende, "en helt ny seng" sagde han og smilte stort.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 19:54:34 GMT 1
"vil gerne hjælpe det er det jeg er bedste til....og så have arbejde" hun så på ham, "hvad er det" hun så underen efter ham og rødme da sengen kom ind af døren, hun gik hen til den og røret forsigtig ved den, "har du lave den hvor er den smuk.....det alt for meget" hun smile og med let hed løft hun ham op under armen og kysse ham på hans skægge kind, "hehe det kilder" hun smile og satte ham ned igen. hun hjalp ham med at skubbe den på plads igen, og fik den ved siden af hans efter de hade fået et glas varm mælk og hun hade pille skinden af benet lag hun sig i sin ny seng og sukke glad og smile men hun stille gled i dyb søvn.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 20:07:09 GMT 1
han smilte stort til hende og rødmede helt over hendes kys og blev faktisk ret så rød i kinderne, han så på hende og sank en lille klump, han nød den varme mælk og hoppede selv op i seng med det samme, han lå stille og så på hende da hun sov, *jeg tror jeg er forelsket* tænkte han rødmende og så på hende og bed sig let i læben, han lod stille sin ene finger glide over hendes kind blidt før at hans øjne stille gled i og hans hånd lagde sig roligt ned på hendes, han sov stille og rigtig godt, han drømte dejligt den nat om at hun lå helt inde hos ham i hendes seng og kaldte ham for sin egen lille mand og lå under samme dyne.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 20:14:39 GMT 1
Yuki sov tungt og mærke ikke han rørt hendes kinde og han hade om hendes hånd, hun sov tungt og smile lidt og var bare glad for at måtte blive hos ham. hun fik faktisk rykke lidt tætter på ham, men ellers ikke mere ind det. næste morgen var hun oppe før ham, hun hoppe ud og smile som han lå og sov og tænkte hun ville lave små pande kager med bær i så hun liste ud og fløj i skoven og fandt brombær og blå bær og hindbær og da hun kom tilbage begyndt hun ellers at lave dejen til og putte bær i, hun nynne lidt og så på ham ind i mellem og smile han var nu en nutte lille mand. *mund jeg er forelsket i den lille trold* hun smile helt ved tanken og forsatte med at lave mad.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 20:21:33 GMT 1
han havde rykket sig lidt ind til hendes seng i løbet af natten og trak vejret dybt og varmt imens han sov, han sov selv tungt da hun var ude og flyve, først da hun stod og så på ham begyndte han roligt at vågne op, han vendte sig om på ryggen og gnuppede stille sine øjne, "mmm åh en god nat og drøm" mumlede han og smilte stort og tænkte ikke over at hun kunne høre ham da han tænkte først at det kun havde været en drøm, han satte sig op og kløede sig let i brystet, han havde ligget med bar overkroppen og boxeshorts, han havde nu en god stærk krop som var lettere slank på grund af hans mor havde været elver men stadigvæk med den brede stærke krop fra hans fars dværgekrop.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 20:39:01 GMT 1
hun dreje hovedet og rødme svagt da hun så hans lille muskuløse krop, "god morgen Grumle sove godt" hun smile og forsatte med at lave mad. hun putte en stak pandekager på en tallerken og satte på borde, "så der morgen mad" hun smile og gik tilbage for at lave de sidste pandekager.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 20:45:05 GMT 1
han så på hende og smilte stort og varmt til hende og kravlede hurtigt ud af sengen og ned på gulvet, han trak hurtigt et par bukser på og en løs trøje og satte sig ved bordet, "uuuh de ser jo vildt lækre ud" sagde han og smilte stort til hende "det er godt nok længe siden at jeg har fået sådan nogle" sagde han og smilte stort og så på dem, han bed sig i læben og tog så en og tog en i munden og fik store øjne "woaw de smager vildt godt" sagde han og gumlede den godt i sig og syntes at den smagte vildt godt og nød det rigtig meget, men pludselig kom der en banken på døren bag ham, han så undrende på døren og gik roligt over og lukkede op "far.. mor" sagde han og så på dem med et ret så overrasket blik, "det var overraskende" sagde han og kløede sig let i nakken og så på dem "ehm kom ind" sagde han og lod dem komme ind, hans far var som en helt normal dværg, stærk og lidt muskuløs med en ølmave, hans mor var høj elver utrolig smuk og sexet, han så på Yuki "ehm mor og far er kommet på besøg " sagde han og fik så let store øjne "oh det rigtigt , far og mor , yuki, yuki, far og mor" sagde han og så på dem skifte vis.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 20:59:48 GMT 1
yuki smile da han kunne lig maden, og nynne hvider mens hun bare lave flere til ham. da det banke på så hun underen mod døren, hun så på hans forælder og blev helt flov over at være i beskidt kjole når hans forælder var der, "øhm goddag....kan jeg byde dem på nogle ny bagte pandekager" hun så på dem og skynde sig at passe maden igen for de ikke skulle brænde på, hun gik hen og fyldt op så der var et minder bjerg af dem, "jeg lave vist for mange" mumle hun flovt og begyndt at gøre rent.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 21:08:33 GMT 1
hans mor gik roligt ud til hende og smilte stort til hende "du har slet ikke lavet for mange" sagde hun med et stort smil "nærmere for lidt hvis jeg kender min mand rigtigt" sagde hun og så på hende "nåå... er de så Grumle's kæreste?" spurgte hun hende med et let smil "siden at de bor her" sagde hun og så over til deres senge, hans far havde sat sig ved siden af ham og gav ham et let slag i siden med albuen, "nå sønnike du sagde intet om at du havde fået dame på" sagde han direkte til ham og tog en af pandekagerne og smagte den "wow de er gode" sagde han og gumlede også som Grumle havde gjordt hele pandekagen, Grumle rødmede let og så ud på hende "hun er ikke min kvinde, hun er en som jeg hjalp efter at Jesper fra gården havde været efter hende på grund af hun havde kommet til at brænde hans lade ned, " sagde han og lo let, "men så har hun valgt at bo her lidt endnu" sagde han, hans far lo højt over det med Jespers lade og så på ham med et let drillende blik "lidt endnu.. du har jo lavet hende en hel seng" sagde han og gav ham et godt klap i ryggen "men vi kom nu faktisk bare her ind fordi vi var i gang med en af vores gå ture" sagde han og havde siddet lidt og taget af pandekagerne og spist dem så der kun var halvdelen tilbage allerede, "så vi skal nok afsted snart igen" sagde han med et stort smil, han så ud til Lea og smilte stort til hende, "skulle vi videre elskede?" spurgte han hende og hun nikkede let til Veritas og så på hende med et let smil "men pas nu på vores lille Grumle, han har aldrig været tæt på en kvinde nogen sinde før" sagde hun med et smil til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 21:27:37 GMT 1
Yuki rødme meget, "j-jeg ikke hans kæreste....han hjalp mig bare" hun rødme meget og fik ryddet op og så på dem, hun rødme meget og så på ham og så på hans forælder, "hyggeligt at hilse på dem" hun neje pænt og gik hen og satte sig ved Grumle og begyndt selv at spise lidt mens hun rødme svagt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 21:34:40 GMT 1
han bed sig let i læben og rødmede mens han tog en pandekage i munden og gumlede stille roligt, hans far rejste sig så og stak noget i Grumles lomme mens han hviskede til ham "også find noget pænt tøj til din pige der" og blinkede til hende, han rødmede stort men nikkede let og roligt gik Lea først ud og let løb Veritas leende ud efter hende og lukkede døren efter dem, en pinlig tavshed bredte sig, han så på hende og rødmede helt, "ehm... Yuki.." sagde han og så mod hende og rødmede let, "d-d....." sagde han og så så hurtigt ned igen og rødmede, "undskyld hvis min mor var lidt pinlig" sagde han hurtigt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 21:51:34 GMT 1
"ja" hun så på ham og smile bare "det var hun skam ikke hun var rigtig sød at snakke med" hun så ned og spiste op, "kan du spise de sidste" spurte hun og rejste sig og fandt en kost og begyndt at feje lidt da det trængt til det, hun nynne mens hun fik feje gulve i en særlige rytme.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 21:57:27 GMT 1
han så på hende med et stort smil, "det vil jeg utrolig gerne" sagde han og smilte stort til hende og tog flere og spiste, han tænkte stille og bed sig let i læben, han så på hende og lod sit øje tage et ca mål af hende, "ehm.. gør det noget jeg smutter hurtigt ned i byen?" spurgte han hende undrende og så på hende med et stort smil "så lover jeg dig at jeg laver aftensmad i aften" sagde han og smilte stort til hende, han tænkte roligt på hvor han skulle hen og ville lige finde en alibi for at gå ned i byen, "der er en som har tilbudt mig et job nemlig og vil gerne tale med mig i dag" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 22:06:39 GMT 1
hun så på ham "åh det okay gå du bare, du behøver ikke lave mad det skal jeg nok" hun smile og fik feje færdig. hun gik uden for og begyndt at vaske vindur da det trængt til det, mens han var væk hjalp hun også en kvinde ved at se efter hendes lille søn mens hun var væk, så da hun kom hjem sad hun med en 3 år gammel dreng på skødet og lege ride ranke, hun hade et stort smile på læberne og det varmeste øjne man kunne for stille mig.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 22:13:52 GMT 1
han var nede i byen og havde faktisk snakket med en mand som ville give ham et job men han afslog, bagefter gik han så ned i en tøj butik og var der i noget tid før at han kom ud med nogle poser og luntede hurtigt hjem, de andre mænd som så undrende efter ham og hviskede om at han aldrig havde været i sådan en tøj butik før og syntes at han opførte sig højest underligt, han kom så roligt hjem og så kvinden som han i forvejen kendte og Yuki med den 3 årig lille dreng, han rødmede stort og så på hende mens han bed sig i læben, "så du har allerede fået job" sagde han og lo varmt med et stort smil, han satte uskyldigt poserne til side og gik over og nussede den lille drengs kind med et stort smil "så han er allerede så stor" sagde han og smilte stort "hvordan går det så manden?" spurgte han kvinden.
|
|