|
Post by yuki on Sept 27, 2009 13:05:26 GMT 1
hun så på ham og fnise lidt da han hade mælk i skægget, "jo altså mens jeg boede hos dem....jeg ved kun mor var engle og min far en dæmonen det der for min vinger er sorte" hun så på ham og tog lidt af sin mælk, hun syntes enlige ikke det smagt så dårlige og ikke en gang 5 minutter efter hun hade sat koppen faldt hun til siden og sov tungt, med bene lidt op under sig hun læ med hænderne ved ansigtet og hun var helt væk.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 13:09:22 GMT 1
han så på hende og smilte varmt til hende "varm mælk kan slå selv en tyr ud "sagde han og lo stille og varmt, han lagde roligt puden under hendes syge ben og tog dynen blidt om hendes krop varmt og puttede hende godt, selv gik han over til kaminen igen og satte sig i gyngestolen mens han drak af sin mælk, han satte stille koppen fra sig og med et sad han i stolen og sov tungt og sødt, han snorkede en lille smule så hver gang han pustede ud blafrede hans skæg en smule, han havde krydset armene og lå lidt tilbagelænt da han falde i søvn, men i løbet af natten gled hans arme ned af siderne og hans hoved gled ned til hans skulder, han var kommet dybt i drømmeland og smilte lidt mens han sov tungt og godt, næste morgen sov han stadigvæk og havde vendt sig en smule på stolen igennem natten.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 13:18:22 GMT 1
yuki sov tungt til næste morgen, hun vogne ved hun hørte snorken. hun lå på den ene side og åbne øjne, og så ham sove i gyngestollen. hun fnise det så nu sødt ud, hun kom op og side og så op sit ben. det så okay ud men hun kunne stadig mærke smerten, hun fik dov med et tæppe i hænderne hoppe hen og lag om ham så han lå lidt beder og hoppe tilbage i sengen og lag sig ned og gabede igen.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 16:01:57 GMT 1
han sov stille og sødt på stolen til det blev lidt over middag hvor han stille vågnede op med et let grønt, han kløede sig let i øjnene "gad vide hvad klokken er" mumlede han stille og så roligt op, han kløede sig let i håret som var blevet en smule uldet, han smilte stille og kom roligt op og stå, "åh er den så meget " sagde han og fik store øjne da han så ud af vinduet, han så hurtigt rundt og tænkte at hun sikkert var død sulten nu "ehm... sulten?" spurgte han så og så roligt over til sengen da han tænkte at hun sikkert stadigvæk var der.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 16:29:56 GMT 1
yuki lå ikke sengen, hun stod faktisk i køkkenet på et ben og hade lav mad da hun var sulten. hun hørte han vogne og så tilbage over skulderen, "ja undskylde jeg sådan bare laver mad men jeg var død sulten" hun fik maden lagt på telerkaner, og forsigtig oh med små hop kom hun hen til ham og gav ham den ene med en gaffel til, det var fisk med kartofler og sovs "her jeg har ikke prøve at lave mad før så håber ikke det så slemt" hun hoppe tilbage i sengen og begyndt at spise.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 16:35:39 GMT 1
han så overrasket tilbage og så på talerknen, han fik et stille smil på læberne og spiste roligt af kartoflerne "uhm " sagde han med et stort smil og gumlede karfoflerne godt med sovsen og spiste alt hvad der var på hans talerken" det smagte jo vildt godt" sagde han stadigvæk gumlende på det sidste han havde i munden, han havde fået sovs på skæget og ikke opdaget set selv, "det må jeg sige du kan virkelig lave mad" sagde han og smilte stort til hende "bedre end min egen mor" sagde han og lo varmt og så glad ud, "du må undskylde at jeg sov så længe, det var ikke engang meningen" sagde han og lo varmt og smilte til hende, "det var nu meningen af jeg skulle stå tideligt op men det blev vist aldrig til noget" sagde han leende og kløede sig i nakken, "men kan se at du har fundet ud af hvor tingene stod i mit lille køkken" sagde han og så på hende med et varmt blik, "hvordan går det så med dit ben?" spurgte han hende undrende "og din vinge" sagde han og så på hende roligt.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 16:42:13 GMT 1
Yuki så på ham og fnise lidt, "du har sovs i skægget hr" hun så på ham. "virkelige jeg har ellers aldrig lave mad før" hun så på ham, "det gør stadig meget ondt når jeg rør det og min vinger healer stadig mens jeg har inde i kroppen" hun så på ham og hade lagt bene op igen og var ikke helt færdig med sin mad, hun var enlige ikke så sulten igen men hun skulle spise så hun fik tvunge det ned i halsen med lidt besvær.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 16:48:36 GMT 1
han fik et pludseligt blik og fik lidt røde kinder "jamen det er jo rigtigt... jeg har ikke engang sagt hvad jeg hedder" sagde han og smilte stort til hende "mit navn er Grumle Luksek Glök" sagde han og smilte stort til hende "men bare kald mig for Grumle " sagde han og lo varmt og så på hende med et smil han så ned på sit skæg og skyndte sig at tørre det så det blev sovse-frit, han så på hende med sine brune varme øjne "også er jeg 25 år gammel" sagde han og så på hende og tænkte at hun sikkert syntes at han så endnu ældre ud med hans lange skæg i forhold til andre unge mænd.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 17:08:36 GMT 1
yuki så på ham og satte tallerken fra sig på gulve, "øhm jeg hedder Yuki dark rose og jeg 22 " hun så på ham, hun line selv en på 19 hun så på ham og syntes nu ikke han så helt så gamle ud igen. hun så på bene og lod forsigtig fingeren glide over bente og ville ønske tiden gik hurtiger, og det gjorde en også. snart var der gåde 5 uger og hun kunne efter hånden støtte på benet og gå på den, men ikke så længe og hendes vinger hade det fint igen, yuki more sig nu meget hos Grumle han var sjove når han lave fejle eller aner tinge i sær vis det var noget med hans højte, hun kunne godt lig at være hos ham men hun savne at være uden for og flyve men ture ikke før benet var helt raskt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 17:18:44 GMT 1
han havde det rigtig sjovt sammen med hende og havde aldrig haft så mange grine ture i hele 5 uger som nu hvor hun var der, han havde også fået lavet mad til hende en del gange men havde også ladet hende eksperementere med det, han havde heldigvis ikke haft nogle jobs i de 5 uger da han havde afvist alle da han ville beskytte hende men det havde han ikke sagt til hende, han så flere gange til hendes ben og var blevet en lidt ekstra læge for hende, hver aften havde han dog så trukket sin gynge stol ud på taressen og ryget på sin pibe og bare siddet og nydt solnedgangen, det var så lørdag, dagen før at hun skulle være helt rask, han gik og var lidt nervøs, han tænkte meget på hvordan han skulle sige farvel til hende på den bedste måde "ehm.. dit ben er fint så nu er du fri" sagde han til sig som prøvelse "nej... den duer ikke" han tænkte kort men sagde så "du behøver nu ikke være bundet til huset du kan bare flyve" han tænkte lidt men rystede så på hovedet "nej den virker heller ikke " sagde han til sig selv, han kløede sig let i håret og så over på sengen hvor hun havde ligget og sovet i de 6 uger hun havde boet hos ham, "jeg kommer aldrig til at kunne glemme dig" mumlede han stille, han sukkede let og opgivende "måske skulle jeg bare begynde på maden" sagde han til sig selv, han havde flettet sit skæg igen den dag og hans lange hår lå bag på hans ryg og han havde en fin hvid grå skjorte på med brune bukser med seller på.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 17:28:56 GMT 1
yuki var ude på badeværelset, hun lå i badekaret og så op i loftet. hendes kort hår var vokse en smule, men ikke meget hun sukke hun sad og tænkte på hvad hun nu skulle gør hvor hun skulle tage hen, hendes beskidte kjole lå på håndvasken. hun sukke og hade ikke rigtig lyst til at skulle gå, han var super sjove at være hos og hun hade ikke haft det så godt i år vis. hun sukke og dykke kort under vandt før hun kom op igen, *nå men det må nok være sådan* tænkte hun og kom op af vandt og fandt et håndklæde og begyndt at tørre sig.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 17:34:38 GMT 1
han bed sig let i læben og tænkte mens han lavede mad, "ehm Yuki?" spurgte han ud til badeværelset, "ehm.. har du noget sted at tage hen i morgen ?" spurgte han hende og håbede på at hun ikke havde, han lavede kartofler med flæskesteg til, han havde savnet lidt smagen af rigtig godt flæskesteg og derfor lavede det til dem begge to "eller måske et sted at bo" spurgte han hende og blev lidt nervøs, han så hen til døren til badeværelset og så på maden igen, den manglede en smule men det gik hurtigt og han tog det over på bordet og dækkede godt op så at de kunne sidde og rigtig spise god mad den sidste dag de skulle være under samme tag, han håbede dog inderst at det ikke ville være sidste nat de skulle have sammen som sammenboer, han tænkte lidt på hvordan han havde følt det de sidste par uger og hvor meget han virkelig havde nyt at der var en kvinde i huset og at det havde været hende.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 17:42:25 GMT 1
yuki hade fået et minder chok da hun troede han stod ved døren men da han ikke kom ind sukke hun lidt lette op. "øhm nej har jeg ikke.....regner med at flyve rundt og sov hist og her.....have små jobs så jeg kan leve" hun blev færdig og tog kjolen på og kom ud til ham, hendes hår dyppe stadig lidt men ikke meget, hun så på ham og smile. "det dufter godt hvad er det" spurte hun og gik rolige hen og så på det han han hade lavet, hun kunne godt gå på benet nu men tog ikke skinnen af før i morgen, hun så på ham og smile sødt "du skal have tak for jeg måtte være hos dig så længe" hun smile blidt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 27, 2009 18:16:54 GMT 1
han så stille på hende og bed sig i læben lidt "ehm jeg tænkte... om du ville bo hos mig" sagde han stille og forsigtigt mens han roligt "det er flæske steg med kartofler og sov til" sagde han og så på maden med et stort smil, han så på hende og bed let "det kunne nu være bedre hvis du blev hos mig" sagde han lidt højt mens hun var der hos ham, han tog sig hurtigt for munden og skyndte sig at sætte sig ned "nå men hold dig endelig ikke tilbage " sagde han med et stort og varmt smil og syntes at han var god til at komme videre til maden men ønskede nu stadigvæk at hun ville blive der hos ham.
|
|
|
Post by yuki on Sept 27, 2009 19:28:25 GMT 1
hun så på ham og rødme faktisk men tog sig sammen, "øhm jeg vil gerne blive....så skal jeg nok hjælpe til.....gøre rent og sådan " hun så på ham og satte sig og begyndt at spise, "det smager godt" hun smile og spiste roligt hvider, hun sad bare og så på ham og more sig over hvordan han spiste og nød nu bare at vær der, da de var færdig vaske hun op for ham for at hjælpe til vis hun nu skulle blive der kunne hun jo lige så godt begynde at hjælpe til.
|
|