|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 13:12:06 GMT 1
Grumle smilte stort til hende og nikkede varmt, han hoppede ned i sin seng og sov næsten med det samme tungt og rigtig godt, det tog ham dog ikke lang tid før at han vågnede igen og skulle ud og lave noget, han så over til brændet til kaminen "jeg har brug for mere brænde" sagde han og luntede glad ud med sin store økse og gik ud i skoven, han så rundt *hvad for et ville så være godt at fælde* tænkte han og fandt så et som han fældede og huggede i mindre stykker, han begyndte så at bære stykkerne over til huset så de kunne blive hugget i endnu mindre stykker, han begyndte at svede og derfor trak trøjen af så han kun gik med bukser på og hans svedige overkrop var lettere blottet lidt men skæget dækkede også en smule.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 13:40:22 GMT 1
Yuki fik tørt kalven og som tak fik hun en lille mælkejunge med hjem med frisk varm mælk til 2 dag, hun takke og med begge hænder løfte hun den op og begyndt at gå, rygte om at yuki var sammen med den lille dværg hade hurtige sprædt sig og nu kom mange mænd og spurt om det var sandt men hun svar ikke og gik fra dem, en manden stoppe hende og smile "hvorfor gider du sådan en lille orm" lo han med en dyb stemme tydelige vis en dæmon, "fordi han er langt søder inde sådan nogle tårn høj tumper som dem" hun gik forbi men manden tog fat i hende, "nu skal du ikke være næsvis" brumme ham "jo det kan du tro jeg skal" hun så på ham og hendes dæmoniske side kom i hende, og snart var hun oppe i luften og fløj efter ham mens hun slog ham med mælke jungen lige i hovedet, "så kan du lære at holde din mund" råbte hun hissigt før hun land og smile så og bare var som hun pleje.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 13:55:07 GMT 1
Grimle gik glad og smilende frem og tilbage i skoven med træstrykkerne, "en og en dværg i en grotte gik og vandrede hjem ad, deres tøj og økser var snavnset og deres lamper var udbrændt og de gik og vandede hjem ad" sang han og lo varmt, han blev færdig med at slæbe den alle sammen, han duppede let sin pande med skæget, "phu ha det er da også et godt stykke arbejde" sagde han med sin varme stemme, han mærkede ikke at dæmonen som Yuki havde mødt kom ned bag ham og stod og så ned på ham med sit dæmon blik, han så stille op og fik store øjne og hans skæg struttede let, "hvad laver du her din dæmon" sagde han og hoppede hurtigt op på en af stykkerne af træet og havde taget sin økse med op og stod klar til at hugge i ham, dæmonen så ondt på ham men fløj bare så, han så undrende efter ham og kløede sig i nakken "hva i grotterne i hele Wruge's navn ville han" sagde han og så op.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:01:31 GMT 1
Grumle hade ikke set yuki stod bag ham med mælke jungen og med dæmon blik, hvilke fik dæmonen til at gå. hun fik så normale øjne igen og holdt bare mælkejungen i armen, "hej søde du har vist fået hugge meget" hun smile og kom til at grine da han vælte ned af det stykke træ han stod på, "i dov slog du dig" hun satte sig på hug og smile mens hun fnise lidt, "jeg har frisk mælk med hjem fra gården" hun smile blidt og så på ham.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:04:39 GMT 1
han fik et chok da han opdagede at hun stod bag ham og væltede forskrækket ned fra træstuppen, han så op på hende og rødmede let "nej jeg har det fint" sagde han og smilte let til hende, han så på mælkejungen og smilte endnu større "uuuuh så er der jo meget mælk" sagde han og rejste sig og gav hende så et kys på læberne hurtigt, han rødmede og så på hende og sank en klump, "hvordan gik det så der over?" spurgte han hende med et varmt blik og smilte stort bag skæget.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:07:03 GMT 1
hun rødme lidt over kysset men smile og så på ham, for hende var det ikke meget mælk men for ham var det vist, "helt fint vi fik malke alle 12 køre og hulve 2 med at kælve" hun smile og så på ham, "jeg går ind og gør klar til aftens mad tror jeg vil lave suppe med mælke og kylling det skulle være sundt har jeg hørt" hun smile og rejste sig og gik ind igen for at lave mad.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:09:54 GMT 1
han så på hende og smilte stort og stolt "det var jo fantastisk" sagde han og var rigtig glad, han så på hende og nikkede "det lyder også rigtig lækkert" sagde han og lod tungen glide rundt om læberne "mansi" sagde han og tog sin økse "så må jeg vist også se at blive færdig" sagde han med et smil og begyndte at hugge træet til brænde, solen skindede meget den dag og den skindede meget på ham mens han stod og huggede brænde, så da han kom ind igen var han blevet lettere solbrun i huden og hans krop var svedig og hans muskler spændte, "så er jeg færdig" sagde han og smilte stort.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:14:21 GMT 1
yuki stod i køkkenet og lave mand og kunne se på ham ud af vinduet, hun smile og kunne nu godt lig synet. da maden næsten var klar og bare skulle stå og koge, passe med han var færdig, hun åbne vinduet og smile, "du kan lige nå et bad før maden er klar" hun smile og så på ham med et varmt smile, før hun lukke vinduet og dække bord til dem.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:18:17 GMT 1
han så på hende og smilte stort og nikkede "det lyder også som en fornuftig ide" sagde han og gik smilende ind på badeværelset, han sang skam også mens han var i bad og nød det meget, han kom ud med kun bukserne og håndklædet om håret og tørrede det, "nåede jeg det så?" spurgte han hende og så undrende på hende, han tørrede sit hår godt og sit skæg med og smilte stort, hans skæg så stort ud når det ikke var flettet så han flettede det hurtig igen.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:22:13 GMT 1
hun smile og fnise da hans skæg så sjovt ud, "ja maden er klar om 2 sekunder " hun smile og satte den på borde og hældt godt op til ham, "så der mad" hun smile og hældt op til sig selv og puste på det og tog lidt, "sig vis du syntes der mangler noget så må jeg huske det næste gang" hun smile og så på ham med et varmt blik, da de hade spiste faktisk det hele vaske hun op og stilte på plads til sidste "jeg smutter i bad" hun smile og gik ud i bad men fik ikke døren lukke orden lig så man kunne se hende klæde om og tænde for vandt.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:26:04 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han satte sig godt til rette og bare efter første mundfuld spiste han løs af det "uhm det smager jo himmelsk skat" sagde han og smilte stort til hende og syntes virkelig at det smagte vidunderligt, han så let efter hende da hun gik i bad og opdagede det med døren, han fik store øjne da han så hendes nøgne krop og hans skæg strittede let til alle side og hans kinder blussede meget op, han mærkede også en stor bule danne sig i hans bukser og han humpede hurtig til side og satte sig helt ind til bordet for at skjule bulen som kun blev større og strammede meget i bukserne.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:35:49 GMT 1
yuki hade ikke opdag noget hun glad bare ned i vandt og sukke nyden, og slappe rigtig godt af. hun så op i loftet mens hun nynne og bare slappe halt af og sukke dybt, hun så ud og opdag han kunne se hende og rødme og prøv at gemme sig så meget under vandet så muligt. hun måtte dov op til sidste og tog håndklædet om sig, men så heller ikke mere. hun gik roligt ind til ham og om bag hans stol, stadig lidt våd og håret der drybbe hun lod sin lidt fugtige hænder glide ned og masser hans skulder mens hans hovede var mod hendes mave eller retter håndklædet.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:39:24 GMT 1
han sad og stor rødmede mens han prøvede at få sit lem til at slappe af igen men den var i fuld størrelse nu og ville bare ud, han så rødmende tilbage på hende og smilte nydende da hun masserede hans skuldre, som han havde lænt hovedet tilbage kunne man se ned af hans brystkasse og ned til hans bukser hvor bulen tydeligt kunne ses, "du er fantastisk til at masserede " sagde han og nød meget hendes hænder og syntes det var dejligt og afslappende, men hans lem blev ved med at være stift i hans bukser.
|
|
|
Post by yuki on Sept 28, 2009 14:47:38 GMT 1
yuki smile og så på ham, hun lod blikket glide ned og rødme rigtig meget. "der vist en der har fået jern på" hun så på ham og læne sig ned og kysse ham dybt mens hun nusse hans skulder, og prøve at holde håndklædt oppe, hun var selv tændt lidt af synet så hun håbe lidt på der ville ske noget ud af det her da det var længe siden hun hade fået noget tros det ikke var med god vilje hun hade fået det.
|
|
|
Post by Grumle on Sept 28, 2009 14:51:03 GMT 1
han rødmede stort da hun sagde at han havde fået jern på, han vendte sig mod hende og mærkede hendes læber med det samme mod hans og rødmede stort, men roligt så lukkede han øjnene i og nød meget kysset og hendes massage, han lod forsigtigt sine hænder glide op og åbnede for hendes håndklæde så det kun hang på hendes ryg, han bed sig i læben og kunne nu mærke at hans lem strammede ret så meget og bed sig let i læben lidt ømmende, "bukserne strammer" sagde han lidt bidende og så på hende rødmende med sine søde brune varme øjne.
|
|