|
Post by murlocon on Jan 27, 2009 17:32:39 GMT 1
"det siger de alle sammen lige indtil de efter et år i fangeskab stadig skal adlyde ordrer og de slipper først fri når de dør og også dig jeg håber virkelig du nyder din sidste tid i friheden for jeg kommer snart og tager det hele fra dig igen" grinte han og grinte meget forvrænget det var jo sjovt
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 8:19:21 GMT 1
"Jeg vil aldrig adlyde dig, det er en ting du aldrig kommer til at opleve. Jeg er ikke bange for folk som dig, der tror de er så meget mere end de er." sagde hun koldt og rørte sig ikke, hun ville ikke vise frygt overfor en som ham. Han havde gjort rigeligt ved hende som han ikke skulle slippe godt fra.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 19:19:48 GMT 1
han grinte nu meget men skjulte dog stadig hvor han var "ja du kan råbe men du gør værre end du bider" sagde han forvrænget nu ville han ikke afsløre sig han ville køre den længere ud han ville have lidt sjov med hende mere end han allerede yhaved og med mærket vidste han altid hvem hun var
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 19:24:07 GMT 1
Hun fnøs "Jeg kommer ikke til at adlyde dig, bare vent.. Faktisk så gider jeg slet ikke snakke med dig mere når du ikke tør vise dit grimme fjæs" sagde hun koldt og vendte om for at gå ind mod byen igen. Hun gad ikke spilde sin tid på det, det ville bare være dumt, og ligenu blev hun nød til at tænke på hvad der var mest smart
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 19:27:48 GMT 1
han prøvede at forudse hvor hun ville gå ind henne og stilte sig så et helt mørkt sted så han ikke kunne ses han vidste ikke om hun ville komme forbi ehr men vis hun gjorde kunne han jo bare fortsatte hvor han slap og måske denne gang dræbe hende vis ikke hun gav ham de ting an ville have at videq
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 19:30:51 GMT 1
Hun bandede for dig selv hele vejen ind til byen, og lagde slet ikke mærke til nogen eller noget omkring sig. Hun var bare vred. Hun var heller ikke rigtig bange for han skulle komme tilbage igen, hun troede det ikke, og selv om han gjorde så var det begrænset hvad han kunne gøre hende, dræbe hende kunne han selfølgelig, men det så hun ikke rigtig som en straf, så ville hun se sin familie igen.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 19:38:25 GMT 1
ud af skyggerne gik han lydløst hen om bag hende og lagde igen armen om ehndes hals og pressede til "ikke en lyd" hvislede han i hendse øre og man kunne høre han mente det og han mente det sådan set også han kunen sagtens i denne posiyion brække hendes hals uden at anstrenge sig
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 19:41:14 GMT 1
Hun himlede med øjnene og sukkede, men sagde ellers ikke noget, hun var ved at være godt træt af at være en skønjomfru i nød, det var hun ikke vandt til. Hun vidste ikke hvad han ville med hende, hun ville ikke hjælpe ham uanset hvad han så gjorde ved hende, det var fuldstændig udelukket
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 19:46:02 GMT 1
"har du nogensinde været nede i et helt lukket rum i flere døgn uden mad og rummet er kun så stort at du kan sidde og stå" spurgte han koldt og med et grumt smil han skulle bare ud i Ødemarken først så de kunne komme ubemærket ned i tilholdsstedet så de ikke blev forstyrrede
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 20:57:22 GMT 1
Hun sydet af raseri "Tror du virkelig det her gør at jeg vil adlyde dig. Hvis du have spurt, så ville jeg måske da jeg hader begge konger, men når du truer mig så kan du godt glemme det" sagde hun koldt og forholdt sig ellers rolig, hun vidste det ikke ville hjælpe at skrige eller stritte imod.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 21:01:08 GMT 1
"lad os se hvad du siger efter en uge i et meget lille rum uden mad og uden drikke så må vi jo se om du stadig er så rebelsk" sagde han i hendes øre og trak ehdne længere ud mod Ødemarken "og du skal ikke tro det M nogensinde kommer af igen" hviskede han i hendes øre
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:03:47 GMT 1
"Virkelig.. Så må jeg jo bare sørge for at du får et lige så flot A midt i ansigtet" sagde hun koldt og stritte en smule imod "Jeg adlyder dig ikke, hvorfor dropper du ikke bare tanken og dræber mig med det samme, så slipper vi begge for besværet" sagde hun roligt og afklaret. Det eneste hun ville fortryde ved at dø var at hun ikke skulle se sakara igen.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 21:07:21 GMT 1
han trak en lille skarpbladet kniv frem og viftede den foran hendes hals "vil du virkelig gerne dø" spurgte han koldt og satte det kolde stål mod hendes hals hvor hans arm ikke havde fat dog skar han ikke endnu han skulle lige se hendes reaktion på om hun virkelig ville dø eller det bare var spil
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:11:32 GMT 1
Hun forholdte sig helt rolig "Det er ikke det værste jeg kan forestille mig" sagde hun med et skuldretræk. Lige nu var hun ligeglad med hvad der skete med hende, hun havde lukket alle følelser ude. Det gjorde hende kold og fjernede frygten fra hende, en ting mange ikke var i stand til, men hun havde kunne kontrollere sine følelser fra hun var helt lille
|
|
|
Post by murlocon on Jan 28, 2009 21:13:24 GMT 1
"det værste ville for dig være at se din kæreste blive brandt langsomt og smertefuldt mens jeg sad og kiggede på og du ikke var i stand til at redde ham eller sig selv og så til sidst ville vi lade dig leve og se om du kunne bære sorgen at se din kæreste blive brandt" hviskede han langsomt og koldt og trak det helt ud så det ville være så pinefuldt for hende som overhovedet muligt "forestil dig det engang" sagde han koldt og smilte
|
|