|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 20:47:07 GMT 1
han forbandede lidt sig selv om at han ikke havde fået flere med han løb bare efter hende men holdt afstand han skulle skifte tøj snart ellers ville hun kunne genkende ham han regnede ikke med hun havde set hans ansigt elelr han håbede dog løb han bare efter hende til at starte med
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 20:50:58 GMT 1
Hun kiggede bagud mens hun stadig løb, haglen gjorde hans ansigt utydeligt, så hun kunne ikke se hvem der var, dog kunne hun regne ud at det måtte være en der var rimlig højt oppe i systemet. Hun kunne se byen nu og følte sig lettet, hun skulle bare holde det derhen, der ville der være andre folk der kunne hjælpe hende.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 20:54:42 GMT 1
han fulgte efter hende men løb en omvej smed kappen så han havde noget gråt tøj på men ikke den samme farve som soldaterne men mere mat i farven og han lignte en normal bonde han trak en stråhat på som han havde gemt i eb af lommerne på kappen og gik så afsted meget mere afslappet
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 20:57:13 GMT 1
Da hun nåede udkanten af byen vendte hun sig om og blev lettet da hun ikke kunne se ham mere. Hun lod vejert blive normalt igen og sank så sammen op af en af husene uf pustede ud. Alt den løben og brug af kræfter havde udmattet hende en del. Hun skulle slappe af lidt tid inden hun kunne tage videre.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 20:59:41 GMT 1
han gik langsomt og så hende så hun hev efter vejret hvilket var godt han gik stadig afslappet og lagde en venlig hånd på hendes skulder "er der noget galt lille frøken" spurgte han med en rigtig bonde accent som om han havde boet på en gård hele sit liv dog havde han bare lært det
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 21:03:36 GMT 1
Det gav et forskrækket sæt i hende. Hun havde ikke set ham så hun sprang op og bakkede lidt væk fra ham. Hun studerede ham lidt for at se om han måske udgjorde en trussle, hun var mildest talt lidt parnoid lige nu "Nej jeg har det fint bare gå med dig" sagde hun med en lidt skælvene stemme mens hun stadig bakkede væk fra ham.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 21:11:12 GMT 1
"jammen lille dame du ser meget forskræmt ud hvad er der dog sket siden du ser så skræmt ud og bare rolig jeg gør ikke noget" sagde han på bonde accent og ville prøve at lyde så oprigtigt som overhovedet muligt for han ville vinde hendes tillid før han kunne føre hende tilbage
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 21:13:26 GMT 1
"Der er ikke sket noget, vær nu sød bare at gå din vej" nærmest bad hun. Hun ville ikke stole på nogen lige nu, selv om hendes kræfter langsomt var begyndt at vende tilbage. Hun brød sig ikke om at bruge dem, men ville helst ikke snakke med nogen før hun kunne bruge dem igen.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 21:17:58 GMT 1
"fint nok lille dame" sagde han igen på bondesprog og gik så forbi hende men idet han var bag ved hende vendte han hurtigt om og lagde en arm om hendes hals og pressede til "bruger du ngoen af dine kræfter bræker jeg nakken på dig" sagde han med sin nromale stemme
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 21:22:34 GMT 1
Hun stivnede og tænkte som en gal over hvad hun skulle gøre, hun ville virkelig ønske at sakara var her, det kunne jo være han kendte ham og måske endda var gode venner med ham "Slip mig" bad hun og prøvede at vride sig løs, hun brugte dog ikke sine kræfter, det turde hun ikke
|
|
|
Post by murlocon on Jan 26, 2009 21:27:29 GMT 1
"giv mig en god grund for at jeg skal slippe dig som jeg sagde jeg ahr jo altid brug for flere slaver" sagde han i hendes øre og smilte dog kunne han ikke se det "og du skal bøde for at have dræbt mine to mænd" sagde han lidt vredt i hendes øre og smilte endnu mere med holdte den rå facade
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 21:33:06 GMT 1
"Du kan ikke holde mig fanget. Det burde du også selv vide. Jeg ønskede ikke at dræbe de mænd, men gav du mig måske noget valg" sagde hun stille og nervøst "Du vil ikke have noget fordel ved at fange mig, du kan ikke bruge mig til noget" hun kunne slet ikke samle tankerne og finde på noget at gøre. Hun var helt blank
|
|
|
Post by murlocon on Jan 27, 2009 13:20:30 GMT 1
"eftersom du kan kontrollere vejret eller det ligner det da de lyn var jo ikke helt normale men jeg kan bruge dig til min fordel du kan blæse slottet ned for mig jeg skla bare have lidt kontrol over dig" sagde han ondt od begyndte så at trække ned mod en gyde stadig med armen klemmende om hendes hals for at hun ikke skulle kunne flygte
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 27, 2009 15:14:05 GMT 1
Hun prøvede at stritte imod, men måtte sande at han var meget stærkere end hende selv, ikke at det overraskede hende. "Du får aldrig kontrol over mig, lige meget hvad du gør" sagde hun og lød en del mere modig og sikker, end hun følte sig. Hun tænkte som en gal på hvordan hun kunne slippe fra ham uden at bruge sine kræfter, det virkede umuligt.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 27, 2009 15:16:44 GMT 1
"lad os nu se vi har rigtigt mange ting nede i vores hovedkvarter bare vent og se" sagde han lidt fraværende da han lige skulle se om der var nogen der kiggede efter dem han gik hen til gyden og tog sine ting med armen der ikke holdte om hendes hals og bakekde så ud mod Ødemarken med hende
|
|