|
Post by Qimrel on Jan 23, 2009 23:21:10 GMT 1
"Kom her, ven," mumlede han og trak forsigtigt hunden hen til sig. Der var intet at mærke på benet eller skulderen, men den virkede en smule hævet. Hun klynkede hver gange han rørte bestemte mere ømme punkter. "Det virker fint indtil videre," mumlede han og mærkede også hendes ribben. "Men jeg skal nok holde øje med det."
|
|
|
Post by Fyra on Jan 23, 2009 23:26:42 GMT 1
Rikku nikkede. "Godt." Hun kiggede hen på døren og mærkede igen uroen. "Jeg kan ikke hører noget mere." mumlede hun og rejste sig. Hun tjekkede at hun så nogenlunde normal ud. Hun trak vejret dybt. "Jeg går ud og kigger." Sagde hun så og gik hen til døren. "Bare for at se om de er væk."
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 23, 2009 23:38:02 GMT 1
Qimrel kiggede over mod døren. "Nej, bliv hellere. De er sikkert væk alligevel. Desuden regner jeg med at magikeren gør det af med ham hvis han viser sig igen. De gemmer sig vel ikke lige uden for døren alligevel." Qimrel fnøs mens Kwamma smuttede væk fra ham, bange for at han igen ville angribe hendes dårlige ben.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 0:30:44 GMT 1
"Jeg vil tjekke!" Sagde hun bestemt. "Hvis han er derude, vil jeg ikke slappe af." Hun vendte sig i mod ham. "Det er klogest. Ellers kan han bryde gennem døren og overraske os." Hun vendte sig mod døren igen og trak vejret dybt for at slappe af igen. Hun lagde hånden på dørhåndtaget for at åbne.
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 0:45:49 GMT 1
"Han ved jo ikke noget!" sagde Qimrel og rejste sig. "Du afsløre bare dig selv hvis han er der!" Han gik hen til hende. "Det os bare problemer!" Han kæmpede for at holde stemmen nede, så manden ikke ville opdage dem hvis han virkelig var derude, men selv uden råbene stemmer var elektriciteten mellem dem dræbene.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 0:49:09 GMT 1
"Jamen..." Hun stirrede på ham, forundret over den nye eleksitet. "Hvad nu hvis han gætter det?! Hvad nu hvis han kommer i tanke om at vi alligevel er her?! Så kan han komme når som helst. Jeg er nødt til at vide hvad der sker derude." Hun holdte sin stemme lav og kæmpede for at styre sin vrede.
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 1:02:10 GMT 1
"Vi må bare stole på at han ikke ved noget, og holde os parat til et angreb! Han virkede klog, men jeg tror de tror magikeren er den mand de søger. De er måske igang med at planlægge et angreb på ham eller noget, og vi skal ikke stille os i vejen som de bondeknolde vi skal forestille at være!" Qimrel stirrede på hende, og prøvede at tøjle den pludselige vrede. Han brød sig ikke om den.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 1:08:35 GMT 1
Hun fnøs og lagde armene over kors. "Du skal forstille at være en bondeknold... " mumlede hun og stirrede tilbage. Hun holdt vreden i et stramt greb. Hun havde gjort lignende før og havde ikke længere problemer med at styre sig. "Det er..." Hun sukkede opgivende. "Gå hen og sæt dig bondeknold. Så skal jeg selv gå for at kigge. Jeg siger bare at jeg var sulten hvis nogen spørger." Hun tog fat i dørhåndtaget igen.
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 1:14:29 GMT 1
"Åh, ja, perfekt. Gør du bare det, så skal vi nok klare os igennem det her, det sikkert!" Ordenen sydede af sarkasme, og han satte sig ned med armene over kors. Han havde lært af unge pars skænderier, hvor kvinden pludselig fik vendt det hele om med enkle ord og sætninger. Det var dog første gang han prøvede det på en kvinde.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 9:35:06 GMT 1
"Ja, det er det faktisk, så drop sarkasmen." Hun sendte ham et surt blik inden hun åbnede døren. Så snart hun var synlig udefra, skiftede hendes ansigtsudtryk og blev til en forvirret maske. Hun lagde en hånd på maven og kiggede fra side til side. Der var ikke nogen på gangen.
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 10:25:32 GMT 1
"Nå, er der så noget derude?" spurgte Qimrel syrligt, og Kwamma udstødte en knurrende klynken over deres skænderi. "Hyss, Kwamma," sagde han til hende, og det gik op for ham at han ville fortryde at han havde ladet bare den lille smule vrede gå ud over hende, men lige nu var han ligeglad. Det ragede ham ikke.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 10:37:01 GMT 1
"Nej... Det tror jeg ikke." Hun smilede tilfreds med sig selv. "Men jeg er glad for at jeg tjekkede." Hun vendte sig mod ham igen. "Du må indrømme at det var godt at jeg kiggede." Hendes blik var bestemt. Hun stivnede da hun hørte nogen gå ude på gangen. Hurtigt faldt masken tilbage på hendes ansigt og hun kiggede ud igen.
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 10:42:42 GMT 1
"Kom ind og luk døren!" hviskede Qimrel, stadig uenig med hende. Hvad hvis det nu var manden der kom igen? Og hvis hulfoden var med, ville han genkende hende, med eller uden tørklæde og vinger. Han havde sikkert fået sig et meget fint og præcist kig på hende da han jagede hende rundt.
|
|
|
Post by Fyra on Jan 24, 2009 10:50:02 GMT 1
Hun sendte et kort blik hen af gangen og lukkede så hurtigt døren. "Det er ham fra før. Og ham hulfoden. Og et par andre der ser ud til at være hans brødre." Hun låste døren og lagde hænderne over ansigtet. "Jeg tror ikke de så mig." Hun trak vejret dybt og rettede sig op. "Vi må væk ligemeget hvad."
|
|
|
Post by Qimrel on Jan 24, 2009 10:55:41 GMT 1
"Du tror ikke de så dig!" hvæste Qimrel hviskende og stirrede arrigt på hende. Han rejste sig og gik så lydløst som muligt hen for at pakke de vigtigste ting ned i tasken. Bare for en sikkerheds skyld. Mændene gik knirkende uden for døren, og talte højlydt sammen, tilsyneladende i skænderi om at gå ind til magikeren. Manden de havde snakket med før, at dømme fra stemmen, mente det var dumt af dem bare at gå ind, og de andre mente han bare var en tøsedreng.
|
|