|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:17:25 GMT 1
Anna kom gående mellem træerne i skoven med et afslappet smil. Hun havde været glad lige siden det var lykkedes hende at få den irriterende vampyrjæger til at flygte. Hun troede meget mere på sig selv nu når hun vidste at hun kunne klare en person der var trænet til at dræbe hendes slags, det måtte jo betyde at hun gjorde noget rigtigt. Hendes smukke øjne gled roligt hen over træerne og hendes sanser var skarpe så hun ville opdage det hvis der var nogen der kom for tæt på.
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 12:25:08 GMT 1
samaka sad op ad et træ i nærheden han trak langsomt vejret hans øjne var åbne og hans sanser skærpede han ville ikke lade sig overraske igen han havde hånden på skæftet af sit sværd han håbede på en vampyr eller et mørkevæsen ville komme så han kunne dræbe det eller i det mindste skade det men det skete nok ikke
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:31:08 GMT 1
Hun stoppede op og smilede da hun så et velkendt ansigt lidt længere fremme. Hvor heldig kunne man være, hun havde ikke regnet med at støde på ham igen. Hun stod lidt til og kiggede på ham for at finde ud af hvad hun skulle foretage sig, hun kunnelade ham være, men det ville jo ikke være sjovt.
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 12:35:19 GMT 1
han kiggede rundt endnu en gang da han følte noget kiggede på ham han fik øje på en meget velkendt skikkelse lidt længere fremme han smilte ondt det var da bare perfekt at hun lige skalle dukke op nu kunne han få lidt hævn over sidst de havde mødtes han trak begge sine sværd og smitle ondt til hende
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:39:33 GMT 1
Hun smilede bare roligt og koldt til ham, hun frygtede ham ikke mere, på nogen måde, hun vidste nu at han ikke var så svær igen at håndtere som hun troede i starten da hun mødte ham. Hun gik et par skridt tættere på og kiggede på ham med et hånligt ansigtsudtryk "Jamen jamen, hvem har vi her" sagde hun koldt "Det dumme mennske der ikke kan stoppe et par sten"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 12:43:41 GMT 1
"frøken klynke" sagde han i hendes tonefald denne gang ville han blive til han blev dræbt eller hun var dræbt et sted inde i ham kunne han dog godt mærke at han burde smutte men han dæmpede den lyst med forventnignerne om at dø ærefuldt og det skulle han nok dø ærefuldt som hans far og hans far alle i hans familie var døde ærefuldt og det skulle han også
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:47:56 GMT 1
Hun ignorede hans tone og det han sagde og smilede bare koldt og hånligt "Burde du ikke stikke af efter hvad der skete sidste gang" spurte hun iskoldt og med had i øjnene. Hun vidste at en af dem ville dø denne gang, og hun havde ikke planlagt at det skulle være hende selv, det var hun faktisk sikker på at det ikke ville blive
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 12:52:11 GMT 1
"jaja løb nu hjem til din lille mand at en myre og græd over hans skulder ikke også og så må jeg snakke med kongen du er jo bare et middel han bruger dig vis ikke han havde en dronning så ville kvinder ikke være glade for ham har du nogensinde været nede og så på de nedre korridorer på slottet det er der hans elskerinder bor når nu du ikke er der har han jo dem han er nok igang med dem lige nu" sagde han hånligt og kiggede med had i hendes øjne
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:58:15 GMT 1
Hendes øjne blev med det samme mørkere. Hun var rasende, det var en ting man bare ikke skulle sige til hende, den løgn havde hun fået en gang, og det var mere end nok. "Du aner ikke hvad du snakker om" sagde hun koldt og mærkede igen sine kræfte bludse op da hun blev vred "Ved at sige det har du gravet din egen grav, stol på det"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 13:00:21 GMT 1
"tror du virkelig du kan narre dig selv alle ved det ingen tør bare sige noget dræb mig bare men nu kender du jo sandheden hvorfor skulle han nøjes med dig når han kan få alle andre også"spurgte han hånende det var måske en sotr løgn men vis de kunne gå fra hinanden ville det være perfekt
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:04:21 GMT 1
Hun kiggede rasende på ham og gik et par skridt frem "Stille dit beskidte menneske" sagde hun vredt "Du gør bare det hele værre for dig selv. Jeg ved at han ikke har nogen elskerinder, begå ikke den fejl at tro at jeg er blind bare fordi jeg er en kvinde, det vil blive den sidste fejl du begår" sagde hun koldt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 13:07:06 GMT 1
"jeg fortæller dig sandheden dit beskidte kryp forstå nu at jeg prøver at hjælpe dig for en gangs skyld han tog min kæreste" sagde han oprigtigt selvom det var en stor løgn lød det sandt "og en masse andres hvorfor tror du ikke på mig der er masser af kvinder dernede han behøver jo mere end dig" snerrede han koldt
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:11:00 GMT 1
Hun grinede hånligt"Helt ærligt, tror du virkelig at jeg vil tro dig uden beviser.. Dit ord er intet vær for mig.. " sagde hun koldt "Hvorfor skulle jeg tro en der lever for at dræbe folk som mig.. Jeg er ikke dum" sagde hun rasende. Hun hverken ville eller kunne tro på ham
|
|
|
Post by Samaka on Dec 5, 2008 13:13:03 GMT 1
han rystede på hovedet "Rufus har også sgt dette til dig ikke sandt jeg ved det for han ved det også" sagde han koldt "hvorfor er du så blind" snerrede han vredt "måske lever jeg for at dræbe sådan nogle for dig men det han gør er umenneskeligt og han burde ikke leve halvdelen af 'de fordømte riddere' er der kun fordi han har taget deres kærester eller koner" sagde han koldt mere beherkset
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:17:00 GMT 1
Hun kiggede vredt på ham "Jeg tror ikke mere på Rufus end dig.. Han har intet troværdighed overhovedet, han er ikke i stand til at sige sandheden" sagde hun koldt "Jeg har adgang til ALLE steder på slottet og jeg har aldrig set nogen af dem, det er da lidt mærkelig synes du ikke"
|
|