|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:24:46 GMT 1
Hendes øjne blev blodrøde og hun slap kort han ene arm og slog ham hårdt i ansigtet med flad hånd "Du aner ikke hvad du snakker om" hvislede hun "Tazu elsker mig, lær at leve med det.. Har har haft 1000 vis af lejligheder til at dræbe mig hvis han ville, uden der var nogen der ville opdage det, men det har han ikke gjort. Og hvorfor skulle han være villig til at ofre sig selv for at redde mig dengang jeg var blevet kidnappet af rufus, hvis han ikke elsker mig" sagde hun vredt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:27:22 GMT 1
han vile ikke lade hende vinde selvom hun slog ham "han har selvfølgelig ikke dræbt dig det giver sig selv hvorfor skulle han dog dræbe sit fredstegn men vis nu en vampyrjager gjorde det ville han have plads til slaver og alt andet og bare lave krig mod vampyrjagerne og vampyrerne ville være glade meget god plan faktisk og selvfølgelig han ville men han gjorde det ikke fordi han ville vinde din tillid og gøre dig blind som du er hans plan er jo gået perfekt" sagde han koldt og grinte
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:31:44 GMT 1
Hun kiggede rasende på ham "Det er dig, ikke mig der er blind.. Desuden, hvis han hadet vampyre så meget så ville han nok være blevet rasende da han selv blev en" sagde hun koldt og prøvede ikke at tænke på det faktum at han var blevet så vred at han havde slået hende, det var heller ikke noget hun ville sige, for så ville han nok bare bruge det som argument for at overbevidste hende om at tazu ikke elskede hende.
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:35:10 GMT 1
"forstår du ikke at han selvfølgelig har tænkt sig om da han blev vampyr blev båndet mellem ham og vampyrerne stærkere og nu behøver han dig selvfølgelig ikke så vis jeg var dig ville jeg begynde at kigge mig over skulderen fra nu af hans lejemordere er mange og du er kun en person men ja vær du bare blind det gør bare deres job lettere" sagde han koldt og grinte igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:39:05 GMT 1
Hun kiggede rasende på ham "Tazu vil aldrig prøve at dræbe mig.. jeg er ikke blind, jeg kender min mand, og jeg ved at han elsker mig lige så meget som jeg elsker ham.. Det er der ikke noget du siger der kan ændre på.. Det er et stykke tid siden han blev vampyr, og så vidt jeg ved så er jeg ikke død endnu"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:41:29 GMT 1
han begyndte at grine endnu mere "jaja men vi ses nok snart når først du er død det er nok lige for at du skal tro det du gør han kender sådan set dig men du kender ikke ham vis det er sådan du tror du kender ham men når nu vi mødes i det hensides så skal jeg nok ade være med at sige hvad sagde jeg" sagde han koldt og grinte endnu mere
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:44:47 GMT 1
Hun kiggede rasende på ham "Du lyver!" sagde hun vredt og pressede hans arme hårde ned mod jorden "Hvorfor er det at alle prøver at bilde mig ind at han ikke elsker mig.. Hvorfor skulle det gavne jeres sag at få mig til at tro at han kun bruger mig" sagde hun koldt "Selv hvis jeg troede på det og gik fra ham af den grund, så vil det ikke hjælpe jer, han vil stadig være en fjende i ikke kan klare"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:47:13 GMT 1
"ingen af os kan lide ham og derfor hjælper vi dig vi kan jo se han bruger dig det er så tydeligt men hvorfor inser du det ikke vi prøver faktisk at hjælpe dig fordi det hjælper nemlig ikke ham det er da kun derfor vi gder ellers ville det da være fint nok jeg ville da være glad over at du blev udnyttet men det komemr jo ikke mig ved" sagde han koldt og holdte op med at grine
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:49:35 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Jeg indser det ikke fordi jeg ved i lyver.. Ingen af jer kan komme med beviser, i siger så mange ting, men i kan ikke bevise at det er sandt, hvorfor skulle jeg så tro på jer når i prøver at dræbe mig.. Ville du måske tro på mig hvis jeg sagde sådan noget til dig?" sagde hun koldt og vredt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:52:04 GMT 1
"åbenbart når der er så mange der siger det men vis du hellere vil være blind er det jo ikke min skyld altså jeg har prøvet men tænk lige over det der er så amnge der ahr sagt det måske har vi ret måske siger han han tager ned til et eller andet sted men måske er han nede med sin elsker" sagde han koldt
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:54:56 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Kom med nogen beviser så skal jeg nok tro på jer.. men det kan i jo ikke, fordi det ikke passer." sagde hun koldt og kiggede ham i øjnene "Eller også så skal vi have fat i en skammer, så ved jeg da at du ikke kan lyve" sagde hun vredt. Det ville ikke være noget problem for hende at finde en, hun havde adgang til de fleste væsner
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:59:14 GMT 1
"vis ikke du slipper mig nu så vil jeg råde dig til at gøre det for nu gider jeg ikek mere jeg ahr faktisk noget jeg skal nå" sagde han koldt hans hænder prøvede at få fat på noget skarpt han mente han havde en kniv et eller andet sted men det var ikke nemt fordi hun måtte ikke opdage det og hun holdt jo på hans arme
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 13:04:15 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Du overlever jo ikke det her, det kan du lige så godt indse, men før jeg dræber sig, så tror jeg faktisk jeg vil få fat på en skammer, bare så alt tvivl bliver udrydet" sagde hun koldt. Hun kiggede ud i skovet og fløjtede en enkelt gang hvorefter der kom en hvis due til syne "Hent en skammer" sagde hun roligt til duen som så fløj sin vej. Ikke særligt lang tid efter kom der en skikkelse ud fra skoven og gik hen mod dem "Nu skal vi se om du i virkeligheden taler sandt" sagde hun hånligt og tog et fast tag i begge hans hænder så han ikke kunne bevæge dem
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 13:06:39 GMT 1
han smilte let han kunne sagtens bedrage en skammer ihvertfald kunne han godt leve med skammen og ligemeget hvad skamemren gjorde ville han stadig kunne lyve og han var lidt ligeglad det styrkede det bare og det var han glad for "okay" sagde han koldt og smilte pludselig stort men stoppede hurtigt igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 13:14:52 GMT 1
Skammeren hilste høfligt på anna inden hun gik hen til samaka og bøjede sig ned over ham og kiggede ham direkte i øjnen for at finde ud af om han løj eller ej. Der gik et par min så kiggede hun på Anna med et undskyldene og trist blik "Jeg er ked af det deres højhed, men han lyver ikke" sagde skammeren stille o forsvandt så ud i natten igen. Hun kunne slet ikke sige noget men kiggede bare stift ud i luften med et tomt blik
|
|