|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 13:19:00 GMT 1
"det er jo det jeg ahr sagt hele tiden" sagde han med et tilfedst smil han havde narret skamemren det er dejligt at kunne lyve sådan men nu måtte Anna da blive vred han håbede bare at han kunne se det og hun ikke ville dræbe ham i raseri over at hun troede han havde talt sandt men han håbede sådan på han måtte komme med
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 13:21:29 GMT 1
Hun slap ham og rejste sig op og kiggede på ham med et koldt blik hvorefter hun gik hen og tog en af hans sværd op og gik hen til ham igen. Hun placede spidsen lige over hans hjerte "Det her ændre ikke noget, jeg vil dræbe dig uanset hvad, for alle de ting du har gjort" sagde hun rasende "Noget sidste ønske?"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 13:25:49 GMT 1
"ja faktisk husk på hvem du er husk på hvad jeg har fortalt dig husk på alt hvad Tazu kan gøre imod dig og vigtigst af alt dræb ham dog for guds skyld han har gået bag din ryg i årevis og vis du kan find ud af hvor hans elskere er henne og dræb dem også få dog noget hævn" sagde han koldt han håbede på at han kunne manipulere lidt med hende så hun ville blvie så vred at hun ville dræbe Tazu så ville hans arbejde være gjort
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 13:29:24 GMT 1
Hun kiggede ham i øjnene "Som om jeg nogensinde vil kunne glemme det, det tror jeg ikke der er nogen der vil være i stand til. Jeg tror ikke jeg dræber ham, men det får vi at se" sagde hun køligt "Farvel vampyrdræber, jeg er taknemlig for at du åbnede mine øjne, men derfor skal du desværre stadig dø" sagde hun roligt og stak så sværdet gennem hans hjerte
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 13:31:29 GMT 1
"jeg er da glad for at hjælpe mig men derfor behøver du da ikke at dræbe...." mere nåede han ike at sige før hun huggede sværdet ned i ham han trak sine hænder op til sværdet og prøvede at trække det ud men hans kræfter var helt forsvundet "dd..dræb...ham" fik han fremstamemt før hans hænder blev slappe og han fladt sammen i blodet han var død
//out
|
|