|
Post by Samaka on Dec 20, 2008 14:34:42 GMT 1
han prøvede at få vristet sig ud af hendes greb nu ville han væk efter hendes ord ville hun gøre ham til et monster som hende så ville han ihvertfald dræbe sig selv eller ville hun så dræbe ham efter hun havde gjort det hun nu ville gøre "slip mig" hvæsede han vredt og prøvede desparat at få vristet sig fri
|
|
|
Post by Anna on Dec 20, 2008 15:41:25 GMT 1
Hun holdt godt fast og tvang ham til at blive nede "Såså, du skal ikke være så hysterisk.. Jeg vil bare lade dig gennemgå smerten ved en forvandling.. Og dræbe dig derefter med dine egne våben, så du selv kan mærke hvor ondt det gør når vievandet og sølvet brænder sig ind i din hud, og til sidst dræber dig" sagde hun koldt og bøjede hovedt lidt ned mod ham "Medmindre du altså gerne vil være som mig, så kan jeg godt lade dig leve"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 11:25:37 GMT 1
"lige meget hvad du gør vil jeg aldrig blive glemt eftersom jeg har givet dig mange mærker på hals, mave, arme og ben så aldrig nogensinde vil du glemme mig for de mærker vil for altid være på din krop" sagde han og grinte men stoppede hurtogt han prøvede nu i korte hårde ryk af komme fri af hendes greb
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 11:35:09 GMT 1
Hun holdt stadig fat i ham med et hård greb "Måske skulle jeg forvandle dig og så låse dig inde i sted og bare vente på at sulten er ved at æde dig op indefra hvorefter jeg kan sende et menneskebarn ind til sig, og bare se hvordan du vil kæmpe for ikke at dræbe hende, men til sidst ikke vil være i stand til at stoppe dig selv. Så kan jeg lade dig leve med skammen i et par dage hvorefter jeg kan dræbe dig" sagde hun iskoldt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 11:39:18 GMT 1
"aldrig jeg ville aldrig nogensinde dræbe et barn jeg er ligeglad hvad du gør aldrig nogensinde du kan bare droppe det vis du dræber mig så husk lige på at ligemeget hvor du går er jeg der altid" sagde han ogg rinte alle hans sår begyndte at gøre ondt og han kunne godt mærke han var ved at dø
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 11:43:00 GMT 1
Hun grinede koldt "Du vil ikke kunne styre dig selv. Alt fornuft vil forsvinde fra dig.. Du vil ikke tænke klart før barnet ligger død i dine arme" sagde hun med et koldt smil og lænte sig ned mod hans hals "Glæd dig, om lidt vil du mærke mere smerte end du nogenside troede var muligt" hun smilede skævt til ham "Og når smerten endelig forsvinder vil du være lige som mig, dog ikke længe "
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 11:46:14 GMT 1
"forsvind fra mig" råbte han rasende og prøvede igen at vriste sig rasende fri da hun lænte sig ned mod hans hals begyndte han at ryste voldsomt for at få hende væk fra sig "Forsvind" råbte han vredt han ville have hende væk og det skulle være nu han brød sig bestemt ikke om at hun var så tæt på hende hvordan kunne Tazu klare det?
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 11:49:42 GMT 1
Hun grinede koldt "Hvad er der? Kan du ikke lide at have en gemen blodsuger så tæt på dig" sagde hun hånligt og hold ham fast og lænte sig helt ned til hans hals"Jeg kan slet ikke vente med at se dig vride dig i smerte, det bliver et syn jeg vil elske" hviskede hun koldt til ham og lod sin mund strejfe hans hals
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 11:52:16 GMT 1
"jeg forstår stadig ikke hvordan din mand kan være så tæt på dig uden at have kvalme" sagde han koldt han vidste ikke rigtigt hvorfor han prøvede at gøre hende mere sur men det ville han åbenbart "skrid nu mann" råbte han vredt da hun komtæt på hende og han begyndte at slå vildt for sig da hun lod sin mund strejfe hans hals
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 11:58:06 GMT 1
Hun tog fat i hans arme og holdt dem hård ned mod jorden "Det kan han fordi han ikke kun tænker på hvad jeg er, men også hvem jeg er" sagde hun koldt "Noget du ikke er i stand til" hun strejfede igen hans hals med sine læber "Og det er det der koster dig livet" hun tog sig ikke af hans fornærmelser, hun vidste at hun havde vundet
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:01:19 GMT 1
"men du skal nok underjolde ham ellers smider han dig jo bare ud den eneste grund til du ikke er død er fordi han holder vampyrjagerne nede men kun fordi du er der uden ham er du bare en anden gemen vampyr og vis ikke i var sammen ville han havde dræbt dig for længst det er kun fordi hans soldater truer os på livet vis vi rører dig" sagde han koldt og spyttede hende op i ansigtet
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:09:12 GMT 1
Hun flyttede hurtigt ansigtet og kiggede koldt på ham "Vær du glad for at du ikke ramte dit usle menneske, så ville jeg torturere dig indtil du bad mig om at dræbe dig" sagde hun vredt "Vampyre høre til dark, hvorfor skulle han dræbe dem.. Vi er nogen af de stærkeste væsner der er" sagde hun koldt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:11:24 GMT 1
"ser du han siger aldrig nej til at der kommer vampyrjagere eller nu gør han nu flygter herind for lidt skal vi jo dræbe nej ser du efter du kom har han stoppet vampyrjagererne vis han ikke havde mødt dig dit beskidte kryb havde vi stadig fået lov til at komme her så der er en stor pris på dit hovede i Light" sagde han og smilte han spyttede dog ikke efter hende igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 12:17:30 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Det tror jeg ikke på.. Han ville aldrig lade vampyrjægere komme ind i dark, vampyrende har altid hjulpet ham, hvorfor skulle han så ville dræbe dem, det giver ingen mening" sagde hun koldt "Og hvis det passede så ville han jo have dræbt mig med det samme vi så hinanden, før han lærte mig ordenligt at kende"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 21, 2008 12:20:52 GMT 1
"tror du virkelig han kan lide vampyrer åbenbart har han bekæmpet dem fordi hanikke kunne lide dem du er nok bare et fredstegn så de ikek angriber mere når de tror han elsker en vampyr og hvorfor skulle han dog gøre sine hænder plettet af det og han havde nok ikke nogle våben på sig da det skete" sagde han hånligt
|
|