|
Post by Anna on Dec 5, 2008 22:16:42 GMT 1
Hun kiggede bare koldt på ham. Hun var hutigt henne ved ham og skubbede hårdt til ham, væk fra sværdne. Hun ville ikke lade ham komme i nærheden af de tingester igen "Der er kun en der kommer til at dø i nat, og det er dig, det er også kun passende siden du bare er et ynkeligt lille menneske der ikke kan tænke på andet en hævn"
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 15:38:13 GMT 1
han gik nogle skridt tilbage da han blev skubbet "du tager fejl der afskum du skal dø" sagde han kodlt og hårdt han trak en kniv og kastede den hurtigt efter hende hun skulle abre dø han ville ikke overgive sig uden at kæmpe til det sidste om så han døde af det ville alle vide hun dræbte alle der kom hende for nær
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 15:41:12 GMT 1
Hun undveg med nød og næppe. Hun var overrasket over hvor mange knive han åbenbart havde på sig "Du kan ikke dræbe mig din ynkelige vampyrjager.. Du er ikke stærk nok" sagde hun iskoldt og samlede kniven op og kastede den hårdt tilbage mod ham, lige mod hans mave
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 15:45:00 GMT 1
han var ikke hurtig nok og kniven borede sig ind i hans mave han krympede sig lidt da den ramte ham han hev den hårdt ud og blodet begyndte at løbe ud fra såret men han var lidt ligeglad med smerten han var blændet af raseri han kastede igen kniven så hårdt han nu kunne mod hendes hovede
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 15:47:55 GMT 1
Hun havde intet andet valgt end at lade siig falde ned på jorden. Hun satte sig op og kiggede rasende på ham inden hun rejste sig op igen "Du er satme stædig af et menneske af være" hun vidste at hun blev nød til at gøre ham mere svag inden hun kunne komme til at dræbe ham på den mest smertefulde måde, nemlig ved at dræne ham for blod
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 15:51:38 GMT 1
"ja du skal ikke regne med at jeg overgiver mig frivilligt" sagde han og grinte ldit han spyttede en klat blod ud og tørrede sig hurtigt om munden "nej ser du afskum du er meget stædig af en Vampyr at være hvor mange gange har vi sloges nu tre" spurgte han emre til sig selv end til hende
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 15:55:31 GMT 1
Hun smilede koldt "Nej det håber jeg da ikke du gør.. Det ville være super kedeligt" sagde hun ondt og kiggede på ham "Ja 3 gange.. Hvad fanden er du for en vampyrjager, du kan ikke engang dræbe en vampyr selv om du får tre forsøg" sagde hun hånlligt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 15:57:50 GMT 1
"trdje gang er lykkens gang" sagde han koldt han havde vist nok ikke rigtigt flere kasteknive på sig og det gjorde ham urolig da han følte sig meget sårbar men sagde ikke noget til hende han tog istedet en sten og kylede den efter hende med alt sin kraft han lige kunne på det tidspunkt
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 16:02:22 GMT 1
Hun greb uden problemer stenen "Det var lidt desperart det der synes du ikke" sagde hun koldt og kastede stenen hård tilbage, lige mod hans lunge. Hun var ved at være træt af at lege med ham og ville bare dræbe ham snart, som han fortjente
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 16:04:25 GMT 1
igen var han for langsom til at undvige stenen ramte ham lige i lungen og han kollapsede og hev efter vejret han ville bare ikke lade hende vinde nu han ville dræbe hende om han så skulle udrustes helt ville han overleve her og så dræbe hende og når han endelig skulle gøre det ville han med glæde gøre det
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 16:10:09 GMT 1
Hun gik langsomt hen mod ham og vendte ham om på ryggen "Du er så ynkelig ved du det, ikke andet end et svagt menneske, du er ikke værdig til at blive kaldt vampyrjager, ingen vampyr kan nogensinde være bange for dig" sagde hun koldt og hånligt
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 16:11:50 GMT 1
han fik kontrol over sin vejrtrækning igen og han smilte pludselig "hvad så med første gang vi mødtes den gang på kroen der var rollerne vist byttet om ikke" sagde han koldt "og jeg har dræbt hundredevis af vampyrer vis du havde forældre ligger de i graven på grund af mig" sagde han og begynte at grine
|
|
|
Post by Anna on Dec 17, 2008 16:15:00 GMT 1
Hun kiggede vredt på ham "Du overraskede mig. I en fair kamp kan du overhovedt ikke måle dig med mig.. Hvis du er skyld i mine forældres død, så har jeg bare endnu en grund til at dræbe dig" sagde hun koldt og bøjede sig ned i knæ og skar et dybt sår i hans kind med neglen
|
|
|
Post by Samaka on Dec 17, 2008 16:17:03 GMT 1
han skar en grimmasse da hun skar ham men trak hurtigt sin hånd op for at få den væk "det var en fair kamp jeg overraskede dig jo ikke bagfra du var bare meget meget svag du har bare været heldig" Sagde han koldt men han følte godt at dette nok ville blive hans sidste kamp
|
|
|
Post by Anna on Dec 19, 2008 22:33:56 GMT 1
Hun smilede koldt "Jeg ville ikke være så kæphøj hvis jeg var dig, det vil bare fremskynde din død mere" sagde hun roligt og kiggede ham i øjnene mens hun tog hårdt fat i hans arm "Desværre kan jeg ikke gøre din død mere smertefuld end ved at bide dig.. Mere smertefuldt bliver det ikke"
|
|