|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 21:48:30 GMT 1
"Smukt navn" sagde han og smilte lidt. "Lidt sulten må du da være" sagde han og kyssede hende på kinden. "Bare sig det du gerne vil have at spise og så for du det" sagde han og kyssede hende igen denne gang bare på munden. "Jeg er altså slet ikke så slem" sagde han pg lod sin ene finger stryge hendes kind.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 21:51:58 GMT 1
Det gav et lille sæt i hende da han kyssede hende på munden. Hun havde ikke lige forventet det "Hvordan kan jeg vide du ikke er det" sagde hun stille og hentydet lidt til deres knap så behalige samtale på stranden. Hun kiggede ham for første gang i øjnene med et lidt afventene blik
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 21:55:38 GMT 1
Han smilte skævt til hende. "Du har set den hårde side af mig, ikke den bløde side af mig" sagde han og kiggede hende i øjne. "Og du bliver jo min kone, så må jeg sådan set ikke være ond imod dig" sagde han og kyssede hende hurtigt på munden. "Så er jeg stadig så slem?" spurte han drillende og smilte skævt.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:00:30 GMT 1
Det gav igen et sæt i hende da han kyssede hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle bedømme ham ud fra, hans opførsel nu, eller tideligere. Han var jo sådan set fin nok nu, men hun kunne jo ikke vide om han ville ændre sig igen lige så snart hun havde accepteret ham og det faktum at hun skulle giftes med ham "Hvad vil du med mig" spurte hun stille "Jeg er ikke nogen speciel, så hvorfor vil du giftes med mig"
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:03:58 GMT 1
Han grinte lidt. "Sikke mange spørgsmål du har" grinte han og kyssede hende på kinden. "Hvorfor skulle jeg ikke giftes med dig? Du er køn og jeg har holdt øje med dig i et lille stykke tid" sagde han og smilte skævt. "Så jeg kan vel lige så godt giftes med dig istedent for med en anden" sagde han, han håbede på at hun ville sluge den, for han ville sådan set bare giftes med hende for at få et bedre forhold til sirenerne, men hvis hun nu bare kunne acceptere det ville det være meget lettere.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:06:51 GMT 1
Hun kiggede på ham med et køligt blik "Det ved vi begge to ikke passer" sagde hun stille "Hvorfor fortæller du mig ikke bare sandheden" hun vidste udemærket godt at det ikke var sandt, hun ville hellere vide den rigtig grund og så se på situationen på den måde. Hun ville ikke leve resten af sit liv på en løgn
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:12:44 GMT 1
"Jeg har skam lige fortalt dig sandheden" løg han, men var meget glad for at han havde øvet sig i det så man ikke kunne høre at det var løgn. "Hvorfor tror alle at bare ved mindste bevægelse jeg gør har jeg en eller anden djævelsk plan?" råbte han småsurt og skubbede hende ned i sengen igen så han kunne rejse sig op og skrive et svar til hendes far med at bryluppet ville blive holdt op 3 uger.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:17:05 GMT 1
Hun faldt overrasket ned på sengen. Hun satte sig op. "Erfaring med hvad du plejer at gøre går jeg ud fra.. Hvorfor siger du ikke bare hvad du skal bruge mig til, jeg skal nok hjælpe dig med det, men jeg nægter at leve hele mit liv på en løgn" sagde hun surt "Jeg har affundet mig med det hele.. Ja jeg kommer til at leve liv uden bekymringer, men må i stedet undvære den ubetydelige detralje der hedder kærlighed"
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:20:07 GMT 1
Han kiggede surt på hende. "Jeg skal bruge dig til at overtale sirenerne til at kæmpe for mig i krigen mod Dark, de ville være perfekte til at suge deres sjæle ud" sagde han og begyndte at trave frem og tilbage i rummet. "Og hvem siger at du skal leve uden kærlighed?" spurte han vredt og kiggede på hende med gennemborende øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:23:23 GMT 1
Hun nikkede "Fint, det må jeg jo så leve med" sagde hun roligt "Det er da klart jeg skal det.. Jeg regner ikke ligefrem med at du elsker mig" sagde hun stille og kiggede væk fra ham. Det var den ting der var værst ved det hele. Hun havde altid haft en forstilling om at når hun blev gift så var det med en der elskede hende.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:25:49 GMT 1
"Du har intet valg" sagde han surt og blev ved med at trave frem og tilbage i værelset. "Og hvorfor tror du så det?" snerrede han og kiggede på hende, han havde aldrig rigtig været god til det med kvinder eller kærlighed, men på et eller andet tidspunkt var han jo nød til at lære det.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:28:54 GMT 1
Hun kiggede på ham "Det ved jeg da godt jeg ikke har" sagde hun roligt "Du har ikke ligefrem givet udtryk for det" sagde hun stille og fulgte hans traven frem og tilbage med øjnene "Tager jeg da fejl" spurte hun stille og blev ved med at kigge på ham
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:31:10 GMT 1
"Hvorfor siger du det så?" spurte han irreteret. "Jeg er en konge folk forventer at lige meget hvad har jeg et sten ansigt" snerrede han og blev ved med at trave rundt i lokalet. "Ja du tager helt fejl, jeg kunne få hvilken som helst anden sirene, men jeg valgte dig, så burde jeg i det mindste være forelsket i dig."
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:34:04 GMT 1
Hun hævede øjenbrynene "Fordi jeg regnede med at min mening betød bare en lille smule" sagde hun vredt "Det behøver du da ikke være. Hvad jeg ved af kunne det lige så godt være fordi jeg lige var tilstede på det rigtig tilspunk" hun fulgte ham stadig med øjnene "Vil du ikke godt stå stille" bad hun
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 22:36:13 GMT 1
"Du er en kvinde folk regner dig ikke for noget" sagde han vredt og foldede hænderne bag ryggen. "Vil du så have at jeg giver blomster til alle og vader ind i dark og vil prøve at lave fred?" spurte han vredt og kiggede på hende med gennem borende øjne. "Hvorfor skulle jeg? Det vil ikke ligefrem få dig til at kunne lide mig."
|
|