|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 22:43:00 GMT 1
Hun kiggede vredt på ham "Jamen mange tak skal du have." sagde hun koldt og kiggede væk fra ham og lagde armene over kors "Nej det er ikke det jeg vil have" sagde hun vredt "Men hvis jeg skal komme til at kunne lide dig så var det måske en god ide ikke at sige at jeg ikke betyder noget fordi jeg er en kvinde" sagde hun og kiggede igen på ham "Du behøver ikke gøre noget for mig.. Hvis du var forelsket i mig så ville du respektere mig nok til at lytte til min mening"
|
|
|
Post by Rufus on Nov 30, 2008 10:22:45 GMT 1
"Hvad er det så du vil have at jeg skal gøre?" råbte han vredt og blev ved med at trave frem og tilbage i rummet. "Jeg er ikke opdraget til at elske, men til at herske forstå det nu!" råbte han vredt igen og blev ved med at trave frem og tilbage i rummet.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 30, 2008 18:09:26 GMT 1
Hun sukkede og kiggede væk. Hun brød sig ikke om at skændes og undgik det heltst "fint" sagde hun stille. Hun vidste at hun ikke kunne få ham til at forstå hvad hun mente, så hun gad ikke bruge tid på at prøve "Så skal jeg da nok være den søde lille pyntedukke der gør alt hvad du siger, hvis det er det du vil have"
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 15:26:04 GMT 1
"Forstå det dog nu, droninger er ikke bare til pynt som alle tror, det har faktisk været dem igennem mange generationer der har været med til at bestemme lovene i Light og har for det meste også fundet på reglerne" råbte han vredt og stillede sig foran hende. "Kan du nu forstå det?" spurte han vredt og kyssede hende på munden.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 15:29:28 GMT 1
Det gav et forskrækket sæt i hende da han kyssede hende. Det var ikke lige det hun havde forventet efter alt den råben. Hun hævede øjenbrynene "Måske, men ikke for noget, du virker ikke som en der vil lade en kvinde bestemme, ret mig bare hvis jeg tager fejl" sagde hun roligt.
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 15:34:08 GMT 1
"Du er tydeligvis en by sirene" mumlede han og gik over til en reol og kiggede på bøgerne. "Alle konger har et ry de skal passe på, derfor er det med at droningerne ikke bestemmer noget blevet bragt ud, ligsom at budskabet at jeg ikke kan elske er blevet bragt ud" sagde han roligt og lænte sig op af bogreolen.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 15:41:43 GMT 1
Hun fulgte ham med blikket og prøvede at finde ud af hvad det helt præsist var han mente "Det vil sige at de to ting ikke passer - at det bare er noget der bliver sagt så i ikke taber ansigt" spurte hun let undrene. Hun havde altid regnet med at det var sandt det hele
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 15:43:43 GMT 1
"Det kan man godt sige, bortset fra at jeg er meget ond til tider" sagde han roligt og tænkte på dengang han havde bortført Anna. "Som du sikkert ved bliver kvinder ikke regnet for meget derfor er det hemmeligt at kvinder næsten bestemmer alt her i Light" sagde han roligt og kiggede ud i luften.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 15:48:05 GMT 1
Hun nikkede, hun forstod faktisk godt at en konge ikke altid kunne være god. Nogen gange blev de nok nød til at være hårde, måske enda onde. Hun kiggede ned i sengen "Det behøver de vel ikke, jeg vil ikke bestemme.. Det er jeg ikke født til" sagde hun stille. Hun havde det bedre med ikke at blive hørt end at blive hørt for meget
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 15:52:53 GMT 1
"Hvor dum er du lige?" mumlede han og lukkede kort øjne. "Når du er dronning er der ikke tid til små teselskaber, du skal handle og nogen gange hurtigt du er nød til nærmest at kunne føle hvad der er den rigtige beslutning" sagde han og kiggede på hende. "Og der er snart mad, så gå i bad og kom ned i spisesalen" sagde han og gik hen imod døren.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 15:56:59 GMT 1
Hun kiggede op på ham "Jamen jeg ved jo ikke hvordan man gør.. jeg kommer ikke fra en eller anden storslået familie hvor man lære den slags" sagde hun nervøst. Hun var meget nervøs for at hun måske ikke kunne finde ud af det "Og en anden ting.. Jeg aner ikke hvor spisesalen er" tilføjede hun stille. Hun vidste heller ikke hvor meget det ville hjælpe at gå i bad når hendes tøj var fyldt med sand og salt fra luften nede på standen
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 15:59:15 GMT 1
"Fedt, jeg gifter mig med en dumpap" mumlede han og kiggede på hende. "Vi har tjenere her der viser dig rundt og giver dig nyt tøj, svære er det ikke" sagde han og åbnede døren. "Og du lære hvordan man er dronning i næste uge" sagde han og gik ud og lukkede døren efter sig.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 16:07:06 GMT 1
Hun sukkede og kiggede ned. Det her kunne næsten ikke blive værre. Nu da han var gået begyndte tårende at rende ned af hendes kinder, alle hendes fustrationer og sorg kom med et ud, hun havde altid bedre kunne udtrykke sine følelser når hun var alene. Hun gemte sit ansigt i sine hænder og græd bare stille
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 16:08:59 GMT 1
En tyk kvinde kom ind af døren og kiggede på Rosalin i et par sekunder. "Lad dog vær med at græd" sagde hun og klappede hende på hovedt. "Du skal i bad nu, og have en anden kjole på for den her stinker" sagde hun og aede hende på hovedt. "Så kom så vi kan ikke lade Lille Rufus vente" sagde hun muntert og kiggede glad ned på Rosalin.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 16:11:34 GMT 1
Hun kiggede op på kvinden med et undrene ansigts udtryk "Hvem er du?" spurte hun med en skrøbelig stemme og rejste sig op. Hun var glad for at kvinden i det mindste var venlig mod hende. Hun virkede også til at kende rufus ret godt, men hun var ikke sikker.. Hun overvejde at det måske var hans barnepige da han var lille
|
|