|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 18:23:59 GMT 1
"Indtil videre har du ødelagt min aften fuldstændig" sagde han koldt og kiggede på hende. "Så nu kan jeg jo lige så godt have det lidt sjovt" sagde han koldt og smilte lumsk. "Så du kan lige så godt komme her igen" sagde han roligt og kiggede på ham med kolde øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 18:29:55 GMT 1
Hun kiggede på ham med et nervøst blik. Hun vidste ikke hvad der ville være det dummeste at gøre. Gå tilbage eller gå sin vej. Hun havde på fornemmelsen at begge ting ville være dumt. Men hvis hun gik kunne det åbenbart også gå ud over hendes familie, men hvis hun gik tilbage ville det kun gå ud over hende selv. Hun ville ikke have at der skete hendes familie noget på nogen måde, så hun gik tilbage igen med et lettere nervøst blik og sagde ikke noget.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 19:26:35 GMT 1
"Når siden du valgte at gå tilbage kan du så også tale?" spurte han roligt og kiggede på hende. Lige nu var han lidt ligeglad med hende, han ville bare se hvor bange han kunne gøre hende da det morede ham at se hendes nervøse blik, da hun jo bare troede at han var en bonde.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 19:29:36 GMT 1
Hun kiggede ikke på ham men ud over havet. Hun vidste ikke helt om han ville gøre hende noget, men hun regnede ikke med det. "Ja" sagde hun ligegyldigt og en smule flabet. Hun var ret irriteret over det her, hun var taget herned for at slappe af, ikke for at støde på sådan en nar.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 19:31:26 GMT 1
"Kan du så også tale pænt?" spurte han roligt og kiggede på hende. "Eller skal du først til at lære det?" spurte han hånligt og kiggede stadig på hende. Hun var jo en køn pige, men det var jo mest fordi at hun var en sirene så han var nød til at passe på hun kunne jo til hver en tid suge hans sjæl ud og gøre ham til hendes tjener.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 19:34:51 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Ja det kan jeg god, til folk jeg kan lide" sagde hun koldt og flabet. Hun havde på ingen måde lyst til at være venlig over for ham. Hun synes stadig han virkede bekendt men hun kunne ikke se hvor fra, og ligenu var hun faktisk også ligeglad
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 19:37:59 GMT 1
Han grinte bare. "Nå så du kan ikke lide mig?" spurte han og grinte. "Jamen hvad så hvis jeg siger at mit navn er Rufus HeartMade?" spurte han og grinte igen. Den pige morede ham, hun var virkelig dum så hvis hun skulle være flabet ville han være ligeglad, hun kunne jo ikke rigtig skade ham uden at blive dræbt eller blive fredløs.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 19:40:08 GMT 1
Hun kiggede på ham. Hun kunne ikke skjule overraskelsen i sit blik. Hun kunne pludselig godt kende ham, og det beroligede hende ikke ligefrem. "Hvis det er tilfældet, så skulle man måske hjælpe dark i stedet for, og overtale alle sirener til at gøre det samme" sagde hun roligt.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 19:44:12 GMT 1
"Ja det kunne du jo, men det tror jeg ikke at du vil" sagde han og smilte forførende. "Dark er ikke altid venlige overfor personer der har levet i light så jeg vil gætte 3 dage og så hænger du død inde på lights torv fordi at menneskerne i dark tror at jeg har sendt dig som spion" sagde han og smilte muntert.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 19:46:37 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Måske, men så er der altid undervandsbyerne" sagde hun koldt og gad ikke snakke om det mere nu "Hvis der ikke er noget specielt du vil, så går jeg nu" sagde hun roligt og vendte sig om for at gå. Hun var mere irriteret end hun havde været længe.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 19:49:25 GMT 1
"Når ja, men hvad sker der så hvis jeg lige pludselig vil giftes?" spurte han og smilte lumsk. "Så ville du jo ikke kunne komme ned til dine undervands byer, og jeg har hørt at sirenerne er ved at blive kræsne de vil kun have fuldblods sirener ikke halvblods" sagde og grinte for sig selv
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 19:50:57 GMT 1
Hun stivnede og vendte sig mod ham. "Det kan du lige vove på" sagde hun koldt "Det vil aldrig ske.. Det bliver over mit lig" hun bakkede et par skrit og vendte sig så om og gik hurtigt ned mod vandet. Den sætning havde skræmt hende hende meget. Men hun regnede med at han bare sagde det for at drille hende
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 20:01:19 GMT 1
"Jeg gifter mig med den jeg vil og der er jo visse fordele ved at gifte sig med mig" sagde han og smilte skævt til hende. "Og så må det jo blive over dit lig" sagde han og gik hen imod hende. "For hvis jeg lige pludselig for lyst til at gifte mig er der ingen vej uden om" sagde han og smilte skævt til hende igen.
|
|
|
Post by Rosalin on Nov 29, 2008 20:05:33 GMT 1
Hun kiggede på ham med et nervøst blik "Jeg kan ikke se nogen fordele" sagde hun koldt og bakkede igen et par skridt ned mod vandet. Hun var sikker på at slippe væk lige så snart hun var nede ved vandet, men før det var der ikke meget at gøre, hun kunne ikke dræbe han, det ville højt sansynligt koste hende og hendes famillie livet.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 20:07:24 GMT 1
"Kan du ikke, jamen det var da syndt" sagde han smilede og tog fat i hendes hånled og trak hende ind til sig da han så hvad hun havde gang i. "Så nu skal du ikke prøve på at slippe væk, jeg er lidt mere magtfuld end dig" sagde han grinene og gik længere væk fra havet stadig imens han havde godt fat i hendes hånled.
|
|