|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 12:55:20 GMT 1
"Når, hun er også ved at blive gammel ellers ville hun sikkert bare overraske dig, men din 'træning' eller hvad man så kalder det starter om en uge" sagde han og kiggede kort på hende. "Der ligger en natkjole henne i skabet" sagde han da han havde bemærket at hun ikke havde taget sit tøj af. "Så gør du det bare i morgen" mumlede han og lukkede kort øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 13:01:04 GMT 1
Hun mærkede lidt nervøsitet, det var mærkeligt for hende at skulle lærer at være dronning, det var ikke noget hun havde forventet af hendes liv. Hun havde regnet med at det fineste hun kunne blive gift med var en købmand eller sådan noget "Okay" sagde hun med en påtvunget rolig stemme og gik så hen til skabet og trak i natkjolen, hun var ikke helt i stand til at ligge uden tøj endnu, men hun var sikker på det kom engang.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 13:10:27 GMT 1
"Jeg bider ikke" sagde han og kiggede på hende. "Og jeg slår heller ikke" forsikrede han og kiggede op i loftet da han var ved at blive træt. "Har du lært at gå med korset?" spurte han da han viste fra Maude at hvis man aldrig havde prøvet det før ville det være meget ubehagligt.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 13:13:41 GMT 1
Hun smilede lidt usikkert og gik hen og lagde sig ved siden af ham på sengen, hun regnede bestemt ikke med at hun slog "Nej det har jeg ikke. Det er lidt svært at gå med korset når man arbejder kan jeg forestille mig" sagde hun usikkert, hun så bestemt ikke frem til at skulle gå med korset, hun havde fået fortalt at det kunne være meget ubehageligt når man ikke var vandt til det.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 13:16:47 GMT 1
"Så kommer det nok ikke til at blive spicelt rart, da droninger skal have alt muligt unødvendigt på" sagde han, selv ville han gerne afskaffe den regl, men det var en tradition og der var mange der ville blive godt sure på ham hvis han afskaffede den. Han lagde en arm om hendes liv og trak hende ind til sig.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 13:19:40 GMT 1
Hun sukkede stille, hun brød sig ikke om tanken "Nej det kan jeg godt forestille mig, men det må jeg jo bare leve med, mon ikke jeg vænner mig til det" sagde hun med et lille smil. Hun lod ham trække sig ind til sig, selv om det stadig var lidt mærkeligt når hun ikke havde lagt i samme seng med en mand før.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 13:23:45 GMT 1
"Jeg kan desværre ikke afskaffe traditionen" sagde han beklagende og kyssede hende på kinden. Han aede hende på hovedet og rynkede let næsen. Han havde ikke troet at noget hår kunne være så blødt. Han tog let fat i en lok og kiggede skeptisk på den med vuderende øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 15:00:57 GMT 1
"Det går jo også nok. Der er mange kvinder der har holdt til det før mig" sagde hun med et smil og kiggede så undrene på ham og derefter på sit hår "Er der noget i vejen?" spurte hun forvirret, hun havde ikke set nogen reagere på hendes hår på den måde før, så anderledes var det da ikke.
|
|