|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:01:52 GMT 1
"nårr....du er irreterende hva" sagde han drillende og prikkede til hende syntes du jeg er tyk hva lille sera" sagde han drillende "jeg syntes da også det er sjovt arikke til dig" sagde han drillende
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 18:07:55 GMT 1
"Nej, jeg har bare ikke så meget selskab" sagde hun og grinte. "Ja, du spiser vist mere end det fleste" grinte hun og smilte, den lille antydning af mad fik hendes mave til at rumle højt. "Men det er sjovest at prikke til dig" grinte hun og prikkede ham, og ignoerede sin maves rumlen.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:11:31 GMT 1
han prikkede lidt hurtigere til hendes mave "haha så jeg er tyk så skulle du se folk inde i byen de...." han stoppede sætningen da han vidste hun hadede at tale om byen han skndte sig over på et andet emne "hvor sover du henne" spurgte han men vendte hovedet væk *hvad helvede var det for et spørsmål* tænkte han vredt til sig selv
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 18:14:03 GMT 1
"Er de da så tykke?" spurte hun og kiggede på ham, hun bed sig let i læben. "Der ovre" sagde hun og pegede på en mørk madras med nogen slidte skind oven på. "Det er måske ikke så fint, men man må bruge hvad man har" sagde hun og smilte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:18:36 GMT 1
"altså...du...ved....det var ikke for at..........altså ved du nok satmmede han og kiggede væk fra hende det var faktisk ikke noget han ville vide det løb bare så påtrængnde *dit fjols hvad laver du* tænkte han vredt til sig selv
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 18:39:52 GMT 1
"Er der noget galt?" spurte hun, hun havde ikke helt fattet hvad det var han mente. "Altså jeg er ikke så rig, så jeg må bruge hvad jeg har fjollehoved" sagde hun grinene og prikkede ham i maven.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:41:49 GMT 1
"ja altså sådan må det jo være" sagde han grinende og prikkede lidt til hende "det er ved at blive irreterende at du prikker til mig" sagde han grinende og aede hende igen i håret
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 18:49:21 GMT 1
"Og? Det er stadig sjovt" grinte hun og prikkede ham på næsen. "Er det virelig så irreterene?" spurte hun grinene og prikkede ham i siden. "Det er da bare sjovt" sagde hun smilede og lukkede øjne da hun godt kunne lide at han aede hende.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:52:06 GMT 1
"tja...det er lidt irretrende" sagde han roligt og grinte "når det kan du måske lide" spurgte han drilsk og grinte "du er altså ret sød" sagde han og grinte igen ikke fordi men fordi han altid grinte
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 18:54:31 GMT 1
"Jamen dog, det må vi vist hellere rette op på" grinte hun og prikkede ham på næsen. "Det ved jeg" grinte hun og tog fat i to totter hår og lod som om hun havde fletninger. "Og jeg bliver bare sødere og sødere for hvert stinkende år" sagde hun barnligt og flækkede af grin.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 18:56:55 GMT 1
han grintemed hende "ej hvor lærer du dog det henne" sagde han grinende og smilte efter noget tid stoppede han "hvor er du egentlig køn når du griner" sagde han smilende og aede hende på rygn
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 19:02:36 GMT 1
"I....hmm....godt spørgsmål....det ved jeg ikke" grinte hun og smilte til ham. Hun blev lidt flov og kiggede ned i gulvet for at skjule sine røde kinder. Hun rødmede bare mere da han aede hende på ryggen.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 19:58:23 GMT 1
"er der noget galt" spurgte han rolig og kiggede undrende på hende "du ser......øhh.......rød ud" sagde han undrende og overvejede om det var noget han havde gjort han fjernede hurtigt hånden igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:01:23 GMT 1
Hun rystede på hovedt og kiggede stadig flovt ned i gulvet. *Det var underligt* tænkte hun for sig selv, det her havde hun aldrig prøvet før, det var underligt pludselig at blive rød i kinderne pågrund af at en dreng havde sagt at hun så køn ud når hun grinte.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:03:42 GMT 1
han ante ikke hvad han skulle gøre ad sig selv ville hun have ham til at gå eller ville hun have ham til at blive eller hvad var det en ny form for ignorering eller hvad han rejste sig op og kiggede ned på hende
|
|