|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:55:57 GMT 1
"kan du hoppe ned hva" sagde han drillende og skubbede blidt til hende "ja jeg er meget træt jeg plejer ikke at gå dovne store mig" sagde han og grinte igen *hvad du skal da ikke være træt nu kan du komem op* sagde noget i hans hoved
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 15:09:33 GMT 1
"Aldrig jeg bliver siddene her" grinte hun og satte sig godt til rette. "Nånå, så man træner åbenbart ikke rigtig" drillede hun og prikke ham på næsen.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 15:12:42 GMT 1
"kom nu kan jeg ikke lokke dig væk" spurgte han drillende "nej du må være sindsyg løbe nej det er da kun noget underlige folk gør" sagde han med et drilsk blik i øjnene man kunne tydeligt høre han abre lavede sjov
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 15:15:24 GMT 1
"Nej, jeg bliver siddene" sagde hun grinene og prikkede ham på næsen. "Så må jeg vist være underlig" drillede hun og rakte tunge af ham. "Og jeg er måske lidt drille syg idag så jeg driller dig nok meget" grinte hun og prikkede ham på kinden.
|
|
|
Post by xara on Nov 16, 2008 11:36:44 GMT 1
"kom nu vær sød" sagde han drillende og prøvede igen at skubbe hende ned "ja du er da mega underlig" sagde han grinende "men er du sikekr på jeg ikke kan lokke dig ned" spurgte han drillende og grinte lidt mere
|
|
|
Post by Curi on Nov 16, 2008 14:06:44 GMT 1
"Jeg er altid sød" drillede hun og grinte. "Så må du også være det" grinte hun og prikkede ham på næsen. "Ja, du kan overhovedt ikke lokke mig ned" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by xara on Nov 16, 2008 14:15:34 GMT 1
"jeg skal nok være sød så lille cur" sagde han og grinte igen prøvede han at skubbe hende ned "kom nu jeg lover at være sød bare hop ned" sagde han drillende og skubbe lidt hårdede for at få hende ned
|
|
|
Post by Curi on Nov 16, 2008 14:30:06 GMT 1
"Jamen jeg tror ikke på dig" grinte hun og var ved at få overbalance, men fandt balancen igen og blev siddene på hans mave. "Nej, jeg vil aldrig hoppe ned" grinte hun og holdte fat i ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 16, 2008 14:33:12 GMT 1
han skubbede lidt mere til ehnde "hop nu ned eller jeg tvinger dig" sagde han og grinte han kunne faktisk godt lide at være her selvom det måske var primitivt var det utroligt sjovt men han sagde det ikke til hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 16, 2008 14:36:36 GMT 1
"Så må du tvinge mig, for jeg vil aldrig ned" grinte hun og prikkede ham på næsen. Hun kunne rigtig godt lide at han var her, hun havde ikke haft selskab i mange dage, så det var rigtig dejligt at han var her.
|
|