|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:05:58 GMT 1
"Noget galt?" spurte hun hurtigt og kiggede op på ham. Hun kiggede tavst ind i ilden igen, han ville sikkert gerne hjem nu selvom hun virkelig gerne ville have ham til at blive.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:08:20 GMT 1
"jeg troede dug ville have mig til at gå fordi.....ja.....du ved......altså" stammede han han vidste faktisk ikke hvad han ville sige til hende "jeg vil bare ikke såre dig" sagde han til sidst og kiggede væk
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:11:26 GMT 1
Hun kiggede på ham. "Du må selv bestemme om du vil hjem eller blive" mumlede hun og kiggede ind i væggen, der var aldrig rigtig nogen der havde intresseret sig for hendes føelser før. "Du såre mig ikke, jeg kan jo ikke bestemme over dig" mumlede hun og kiggede ind i ilden. *Selvom jeg gerne ville* tænkte hun for sig selv og sukkede stille.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:14:46 GMT 1
"men altså jeg vil ikke gå jeg troede bare at du ville have mig til at gå altså det troede jeg bare men jeg har ikke lyst til det" sagde han roligt men han kunne ikke skjule det kærlige i stemmen han ventede lidt efter han havde sagt noget satte sig så ned på samme højde som hende kiggede hende ind i øjnene og kyssede hende på kinden
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:17:38 GMT 1
Hun blev igen rød i kinderne og kiggede ned i gulvet. Hun vred nervørst sine hænder og kiggede lidt på ham. "Er du sikker på at du ikke vil hjem?....For jeg kan hurtigt finde ind til byen hvis du hellere vil hjem..." sagde hun hurtigt og kiggede på ham, men rosen røde kinder.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:20:07 GMT 1
"men jeg vil blive her hos dig" sagde han kærligt og kyssede hende igen på kinden "jeg bider ikke bare rolig" sagde han med et smil han lød så sikker men han var faktisk rigtigt usikker på sig selv lige nu
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:23:15 GMT 1
"Er du nu sikker på det?" spurte hun og smilte lidt. Hun kiggede flovt på ham og blev ved med at vride sine hænder nervøsitet. "Altså det er ved at blive meget mørkt, så er du sikker på at du vil blive her?" mumlede hun spørgene og kiggede ham i øjne.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:25:16 GMT 1
"ja jeg er sikekr på jeg gerne vil blive der er intet jeg hellere vil lige nu" sagde han og kiggede flovt væk fra hendes øjne han ville egentlig godt kiggede hende i øjnene men det var ret pinligt at sige
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:28:08 GMT 1
Hun sukkede lettet og krammede ham. Hun smilede til ham og kyssede ham på næsen. "Jeg er stadig ikke færdig med min prikken" grinte hun og prikkede ham i maven.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:29:20 GMT 1
han tog fat i hendes hænder ikek hårdt men nok til at hun ikke prikkede til ham "hov hov nu skal du være sød lille Sera" sagde han grinende og kyssede hende igen på kinden og grinte lidt mere
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:30:45 GMT 1
"Nej jeg vil ej" grinte hun og rakte tunge af ham. "Og mit navn er ikke Sera" mumlede hun flovt og kiggede ned i jorden. Hendes rigtige navn var Curi, men hun brugte det aldrig da hun ikke syntes at det var noget spicelt godt navn.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:36:31 GMT 1
"men det skal du lille ven" sagde han drillende og smilte "men hhvad hedder du så" spurgte han overrasket det var ikke noget han havde regnet med men han forstod det godt Xara var heller ikke det fedeste navn
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:39:45 GMT 1
Hun rystede voldsomt på hovedt og grinte. Efter et langt stykke tid kiggede hun flovt ind i væggen. "Curi" mumlede hun næsten lydløs og blev ved med at kigge ind i væggen, det her var meget pinligt for hende, der var næsten ingen der kendte hendes rigtige navn.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 20:41:59 GMT 1
"det er et smukt navn til en smuk pige" sagde han smilende og kyssede hende på kinden igen "og jeg mener det" sagde han smilende efter noget tid trak han hendes ansigt hen til ham og kyssede hende på munden
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 20:44:48 GMT 1
*Jeg syntes nu ikke at det er smukt* tænkte hun for sig selv. Hun lagde stille armene om hans hals og holdte kysset. Hun kunne mærke varmen stige op i hende, den her føelse havde hun aldrig mærket før.
|
|