|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:00:09 GMT 1
Curi sad på en træstamme i udkanten af skoven. Hun havde intet varmt tøj på, men sjovt nok frøs hun ikke. Hun sad bare og kiggede på en by der lå meget meget langt væk. Hendes blå øjne havde et drømmene udtryk og hendes hår blafrede stille i vinden. Hun sukkede lidt og kiggede på det meget sne der omgav hende. Hun var blevet meget tynd på det sidste da der ikke var så meget at fange i skoven mere og hendes forråd var ved at slippe op fordi at der var nogen sultne ulve der brød ind i det.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:02:26 GMT 1
xara kom gående ned ad en skovsti han ante faktisk ikke helt hvor han var han havde besluttet sig at ville gå en tur men var faret vild selvom han ikke vidste hvor han var havde han et smil om læben han havde som altid en blok papir og en blyant vis han blev inspireret af nogen
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:04:44 GMT 1
Hun sukkede igen og lukkede øjne. Efter et stykke tid åbnede hun dem igen og kiggede på byen igen. Hun tænkte på sin barndom og fortid og hvordan det havde været at bo i byen. Hun gned sig lidt i øjne og tog noget sne op for at forme det lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:09:16 GMT 1
han begyndte at nynne en lille melodi han haved hørt nogle år tilbage han vidste ikke hvorfra men han havde lært den af en kvinde han huskede hendes stemme mens han gik og så på sneen der lå rundt omkring
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:12:18 GMT 1
Curi lukkede for alle sine sanser og begyndte at tegne lidt i sneen. Hun tegnede ikke noget spicelt bare nogen mynstre, hun havde været så frygtelig ensom på det seneste og hun var mere sulten end nogensinde før.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:14:47 GMT 1
xara havde som altid lidt mad på sig vis det blev nødvendigt eller vis han blev sulten han solgte eller læste sine digte op når han behøvede mad eller penge på den måde holdt han sig i live han så en pige og råbte "hey" og gik hen mod hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:17:45 GMT 1
Hun blev lidt forskrækket da nogen råbte til hende. Hun skyndte sig hurtigt ind i skoven skjult af nogen buske. Det kom meget bag på hende at hun bare havde ladet det ske uden at have været opmærksom på det.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:19:08 GMT 1
"det er okay jeg gør dig ikke noget jeg har ikke engang noget våben" sagde han roligt og løftede armen "det stærkeste våben er som sagt pennen" sagde han og grinte af sig selv "ej spøg til side jeg gør intet" tilføjede han hurtigt
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:22:15 GMT 1
Hun gik frem igen, men sørgede for at være lige bag et træ. Man kunne se hende halv bag træstammen. "Er du sikker på at du ikke gør noget?" spurte hun og kiggede på ham med store blå øjne. Manden så anderledes ud, han havde ingen våben, eller det var ihvertfald hvad hun så.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:24:47 GMT 1
han løftede sine hænder højt for at vise han ingen våben havde han satte sig på en træstamme "frygt ej det du kan se frygt kun det som ikke er synligt for øjet" sagde han og kiggede smilende på hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:27:53 GMT 1
Hun nikkede svagt og gik frem. Hun satte sig ved siden af ham på træstammen og begyndte igen at kigge på byen. "Hvad laver du her?" spurte hun og kiggede nærmere på ham med blå nysgerrige øjne. "Og hvorfor har du ingen våben?" spurte hun og kiggede undrende på ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:29:39 GMT 1
"altså det hele startede med en gåtur jeg er ligesom du ved faret vild" sagde han og grinte lidt ad sig selv han havde gået ned ad stien mange gange men det gik galt idag "tja...jeg tror på at pennen er stærkere end sværdet altså jeg tror ikke på sværd hjælper og desuden er jeg dårlig til at slås" sagde han og grinte igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:31:55 GMT 1
"Hvor skal du hen?" spurte hun og kiggede på ham, hun kendte jo sådan set skoven så godt som man overhovedt kunne. "Tegner du da?" spurte hun og kiggede undrende på ham. "Og hvordan kan pennen være stærkere end sværdet?" spurte hun undrende og kiggede på ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:34:11 GMT 1
"det var mange spørgsmål" sagde han og grinte "altså jeg går ingen specielle steder hen jeg bor ingen steder der hvor der er plads og det med pennen er stærkere end sværdet har været et motto det betyder eller som jeg har fortolket det det kan godt være sværdet kan slå dig ihjel men pennen kan overlevere den historie" sagde han og smilte
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:36:22 GMT 1
"Jeg er bare nysgerrig" sagde hun og smilte til ham. "Hvorfor køber du så ikke bare et hus?" spurte hun og kiggede på ham. "Hvad er et motto?" spurte hun undrende og kiggede på ham. Hun samlede hurtigt sig hår og begyndte at flette det så man kunne se hendes spidse øre. "Har du ingen familie du kan bo hos?" spurte hun og kiggede på ham med nysgerrige øjne.
|
|