|
Post by Curi on Nov 14, 2008 16:56:36 GMT 1
"Det er også fordi at du ikke har set mine ben fjolle hovedt" grinte hun og tog hurtigt sine støvler af, da hun tog dem af kunne man se massere af rifter, blå mærker og sår som der blødte lidt. "Du kender mig heller ikke så godt" grinte hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:01:22 GMT 1
"nej for du fortæller mig jo bare intet om dig selv så hvordan skulle jeg dog kunne vide noget om dig" sagde han og grinte lidt han kiggede på de små rifter men var faktisk ligeglad han vendte hurtigt hovede mod hendes øjne igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:03:38 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Hvad er klokken?" spurte hun for at få emnet ind på noget andet end familie. "Hvor mange venner har du i byen?" spurte hun for at få emnet ind på noget helt andet.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:10:32 GMT 1
"tja...at dømme efter vejret er den ret mange tror jeg nok" sagde han roligt han vidste godt hun nok ikke ville snakke om det så han ville ikke spørge mere ind til det "tja..venner og venner det kan man vel godt kalde dem" sagde han med et smil
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:16:29 GMT 1
"Skal du så ikke hjem?" spurte hun og gabte lidt. "Er de søde?" spurte hun og lagde hoved på hans skulder. "Hvis det snart er sent skal du vel hjem" mumlede hun og lukkede øjne halvt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:18:02 GMT 1
"nej jeg gider ikke rigtigt gå lige nu" sagde han lidt kærligt "søde og søde det kan man vel godt kalde dem jeg er kun sammen meddem til fester og sådan noget ikke normalt dage" sagde han og smilte igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:19:48 GMT 1
"Så bliver du for træt når du skal hjem og jeg kan ikke bære dig" sagde hun og grinte. "Er de så døde der, eller laver de bare grin af dig fordi du ikke har nogen pige med?" spurte hun og lukkede øjne helt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:25:11 GMT 1
"bare rolig jeg skal nok komme hjem du behøver ikke bære mig" sagde han grinende og aede hende i håret "det er nok bare fordi jeg ikke har en pige med og de prøver altid at få en pige med mig" sagde han go grinte
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:31:06 GMT 1
"Du kender jo ikke vejen, det er kun mig" sagde hun og smilte. "Så tag dog bare en med" sagde hun grinene og puffede lidt til ham. "Du er skør lille dreng" grinte hun og prikkede ham på næsen.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:35:46 GMT 1
"men altså har ingen piger jeg gider tage med undtagen dig men du går jo ikke ind i byen så tja....du kan jo bare vise vejen når nu jeg smutter hvilket nok ikke er foreløbig" sagde han grinende
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:39:55 GMT 1
"Jeg kan bare ikke lide byen" svarede hun kort. "Og du har ikke engang spurt om jeg ville med til en fest fjolle" grinte hun og prikkede ham i maven. "Vil du da først hjem når det er mørkt eller hvad?" spurte hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:43:53 GMT 1
"natten kan da være smuk nej måske har jeg ikke spurgt dig om det en måske gør jeg det" sagde han drilsk og prikkede hende på næsen "jeg forstår stadig ikke hvorfor byen er så slem" sagde han drilsk igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:45:27 GMT 1
"Jeg har desværre kun en ting at tage på" sagde hun grinene og prikkede ham i maven. "Hvor mange butikker er der i byen nu?" spurte hun for at få emnet drejet hen på en anden bane.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 17:50:26 GMT 1
"der er uendelige har hørt om nogle piger der ville prøve at købe noget i dem alle men det syntes mange er umuligt så skal man jo være rig som kun kongen er det" sagde han og grinte "hvorfor prikker du dog til mig" spurgte han drilsk og prikkede til hendes mave
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 17:56:12 GMT 1
"Hvad?" spurte hun forvirret og kiggede undrende på ham. "Fordi at du er tyk lille dreng" grinte hun og prikkede ham i maven. "Og fordi at det er sjov" grinte hun og rakte tunge af ham.
|
|