|
Post by xara on Nov 13, 2008 20:44:55 GMT 1
"vi er der kun ldit bare rolig jeg er hos dig hele tiden det skal nok gå" sagde han og gik hen til hende "jeg syntes bare du skulle overleve vinteren" sagde han mere kærligt end det var meningen at det skulle
|
|
|
Post by Curi on Nov 13, 2008 20:47:43 GMT 1
"Jeg overlever altid på en eller anden måde" sagde hun og smilte til ham. "Og jeg tror ikke at din 'ven' ville syntes særlig meget om at du har en fattig elver med der ikke engang kan sørge for at købe ordenligt tøj" sagde hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 13, 2008 20:50:31 GMT 1
"de kan tro hvad de vil jeg er da ligeglad jeg syntes bare ikke du skal sulte ihjel eller være så tynd at du næsten er tyndere end mig og tro mig det er skidt" sagde han go grinte lidt men stoppede hurtigt igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 13, 2008 20:52:16 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Byen er ikke noget for mig og det har den aldrig været" sagde hun og smilte til ham. "Og jeg kan bedst lide at klare mig selv det er tilfreds stillende" sagde hun og smilte sødt til ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 13, 2008 20:56:03 GMT 1
"men jeg vil jo bare gerne hjælpe dig og desuden ser du meget tynd ud som om du ikke har fået fast føde i mange dage" sagde han lidt mindre kærligt men man kunne tydeligt høre at han gerne ville hjælpe
|
|
|
Post by Curi on Nov 13, 2008 20:57:19 GMT 1
"Det har jeg heller ikke" sagde hun og pegede på de tomme kroge der hang ovre i det ene hjørne. "Et par ulve var lidt for sultne og brød ind" sagde hun og pegede over på et hul i væggen der var repareret.
|
|
|
Post by xara on Nov 13, 2008 21:02:44 GMT 1
"lyder ikke så godt tror du de kan komme igen" sagde han rolgit og lagde en arm om hende men trak den hurtigt til sig igen det var nok ikke lige noget han skulle gøre lige nu han kiggede ned i gulvet
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 15:33:47 GMT 1
Hun kiggede trist ind i ilden da han tog sin arm væk. Der var aldrig rigtig nogen der havde holdt af hende eller intresseret sig for hende og det var lidt trist. Hun trak på skuldrende. "Måske jeg er ikke en ulv" mumlede hun og kiggede op på ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 16:35:46 GMT 1
"nej selvfølegelig ikke men det kunne være du troede de ville komme igen" svarede hantrist og kiggede hende i øjnene "er der noget galt" spurgte han venligt og overvejde om han skulle lægge armen om hende igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 16:40:49 GMT 1
"De kommer igen, de er for sultne til at tænke sig om" mumlede hun og trak benene op under sig. Hun trak på skuldrene. "Det er jeg sådan set altid, selvom skoven kan opmuntre en gør den det ikke altid" mumlede hun og kiggede ind i ilden.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 16:44:18 GMT 1
han lagde igen armen om hende "altså det er jo ikke godt skoven kan jo altid enten opmuntre eller gøre en mere ked af det det gør det nok efter dit humør" sagde han venigt men kiggede ikke væk
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 16:47:52 GMT 1
Hun trak lidt på skuldrene. "Jeg har vist bare boet her for længe" sagde hun og hvilede hovedt på hans skulder. "Hvordan er der inde i byen?" spurte hun næsten lydløst, hun hadde byen over alt, men det lod til at han elskede den, så hun kunne vel godt lyde en lille smugle intresseret i den.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 16:50:51 GMT 1
"der er okay lidt larmende det var sådan set derfor jeg drog herud men jeg regnede ikke med at jeg ville finde sådan en charmerende und pige her" sagde han med et smil og grinte lidt
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 16:53:39 GMT 1
Hun grinte lidt. "Der er ikke ligefrem mange der syntes jeg er charmerende" sagde hun smilende og lukkede stille øjne. "Jeg har for mange sår og er lidt for rapkæftet" mumlede hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 16:55:05 GMT 1
"men jeg syntes da du er charmerende altså jeg har da ikke set nogen sår jeg er da ligeglad" sagde han glad og grinte lidt "jeg syntes overhovedet ikke du er rapkæftet" tilføjede han efter noget tid
|
|