|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:24:58 GMT 1
"måske men det er da dig der ikke sværmer om mig der gør dig interesant og meget spændene" sagde han drillende og kyssede hende på kinden *på munden på munden* skreg hans hjerne i hans tnaker men han overhørte dem
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:26:47 GMT 1
"Nå, så nu er man åbenbart flabet" grinte hun og kyssede ham på halsen. "Hvad tror du klokken er?" mumlede hun og kyssede ham på kinden igen.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:30:39 GMT 1
"altid" svarede han og kiggede mod himlen "aner det ikke men er det ikke ligemeget" spurgte han drilsk og kyssede hende på munden *er du glad nu* tænkte han for sig selv og smilte stort
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:34:03 GMT 1
"Nå dada, det var vist ikke så godt" grinte hun og gengældte hans kys. "Jo det kan da godt være" grinte hun og prikkede ham på næsen. "Men kan vi ikke godt sove nu? Jeg er så træt" mumlede hun og puttede sig ind til ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:38:06 GMT 1
"vis du virkelig er så træt så jo det kan vi da godt men så skal du også være en god pige" sagde han drillende og kyssede hende kind han lagde armene omkring hende og lagde sig ind til hende han smilte for sig selv
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:41:28 GMT 1
"Århh, det er ikke okay" klagede hun og prikkede ham i maven. "Og nu vil jeg sove så Godnat gamle mand" gabte hun og lukkede øjne. Det varede lidt tid før at hun sov.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:44:31 GMT 1
"godnat" hviskede han i hendes ører og kyssede hende kind han lagde sit hoved på hende skulder og faldt langsomt i søvn han mærkede kulden men det var ikke så slemt som han havde troet
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:46:35 GMT 1
//Næste morgen//
Curi åbnede øjenene halvt, men lukkede dem igen. Hun ville hellere sove end at tjekke sine fælder lige nu. Hun gabte svagt og lukkede øjne igen, men hun sov ikke hun lå bare og tænkte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:49:43 GMT 1
xara sov tungt han havde det sådan at når først han sov så sov han meget tungt han rullede lidt væk fra hende og hans hænden forlod hende ryg hvor de havde ligget hele natten så de røg ned ved hendes side
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:51:30 GMT 1
Hun åbnede øjne lidt og grinte da hun så Xara snork sove. "Godmorgen Gamlemand" sagde hun drillende og kyssede ham på munden. "Det er tid til at stå op" grinte hun og smilte.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:53:29 GMT 1
han vågnede da hendes læber ramte hans "hvad syntes du stadig jeg er gammel hva" spurgte han drillende og åbnede øjnene det tog ham lige et sekund at huske alt han vidste ikke hvorfor denne kommentar komk men det gjorde den altså
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:55:55 GMT 1
"Ja, da" grinte hun og kyssede ham på næsen. "Du er da ældre end mig" drillede hun og smilte til ham. "Har du sovet godt?" spurte hun og gabte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:58:58 GMT 1
"du havde ret det blev lidt koldt men ikke meget og altså hvor gammel er du var siden jeg er så emget ældre end dig" sagde han grinende og satte sig op *hva knægt kom med et kompliment* tænkte han men ignorerede det
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 13:12:26 GMT 1
"Jeg har altid ret" sagde hun og grinte. "Jeg er 18, hvor gammel er du?" spurte hun og kiggede op på ham, hun skjulte et gab bag håndryggen og kiggede ind i væggen.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 13:21:05 GMT 1
"gamle mig tja...jeg er 22" sagde han og grinte han prikkede hende igen i maven "hvem siger jeg ikke også har ret" sagde han og grinte mere han kyssede hende på kinden "hvad plejer du at lave på denne tid" spurgte han og stoppede med at grine
|
|