|
Post by Curi on Nov 14, 2008 21:45:10 GMT 1
Hun grinte lidt. "Er du nu sikker på at du vil det?" spurte hun og smilte til ham. Hun havde ikke helt regnet med at han ville sige det, men det kom ikke bag på hende og hun havde ikke noget imod det, der var alligevel rimelig koldt i hytten om natten. Også selvom ilden blev ved med at være der.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 21:50:35 GMT 1
"ja da hvorfor skulle jeg da ikke turde det hva lille Curi" spurgte han med et smil det var ikke helt normalt han sov sammen med en kvinde da han ike rigtig var meget sammen med kvinder overhovedet
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 21:51:51 GMT 1
Hun grinte bare af ham. "Når hvor vil du så sove, foran ilden eller henne i sengen?" spurte hun grinene og smilte til ham. "Og du skal give et svar det er en befaling" grinte hun og prikkede ham på næsen.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 21:54:46 GMT 1
"hmm...tror jeg tager sengen den ser behagelig ud" sagde han og smilte "og hvor skal den lille prinsesse sove henne sengen eller foran ilden" spurgte han og grinte lidt men indså at han mente hvert et ord
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 21:56:16 GMT 1
"Det er den også" grinte hun og prikkede ham i maven. "Jeg er vel nød til at sove hos dig så du ikke bliver bange" grinte hun og kyssede ham på kinden. Hun satte sig ned foran ilden igen og smed mere brænde på ilden.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 21:58:31 GMT 1
han tog fat i hende og trak ehned hen mod sengen "når så du tror jeg bliver bange hva" sagde han drilsk og var nu tæt på sengen som han så lagde hened på og lagde sig ned ved siden af hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:00:58 GMT 1
"Ja, det bliver alle da" sagde hun drillende og prikkede ham på næsen. "Men det bliver nok lidt koldt i nat skal du se" sagde hun og smilte til ham. "Men jeg er træt" pev hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:05:41 GMT 1
"når synd for lille dig er du træt" sagde han gog rinte han kyssede hende hurtigt på munden og kiggede hende ind i øjnene *fedt nok men der er et problem du snakker med dine tanker det er jo ikke godt* tænkte han og blev faktisk lidt forvirret
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:07:07 GMT 1
"Det er ikke okay" mumlede hun og kyssede ham på næsen. "Jeg hadder dig gamle mand" grinte hun og lagde hovedt på hans brystkasse. "Det ved du godt ikke?"
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:09:21 GMT 1
"jo det ved jeg" sagde han og grinte "og så gammel er jeg altså ikke ligner jeg virkelig en gammel mand" sagde han og lod som om han var såret *jaja det går jo dogt hvad ville du dog gøre uden mig* tænkte han enten snakkede han med sin hjerne eller hjerte og det var mærkeligt
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:10:54 GMT 1
"Du ligner mindst en i 60'erne" drillede hun og grinte. "Og især med det der grå hår" drillede hun grinene og tog fat i en tot af hans hår og kiggede på den.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:14:42 GMT 1
"hmm....jeg er altså kun i 20´erne jeg er altså ikke så gammel" sagde han og grinte lidt "du er ond mod mig" sagde han griendene og smilte han kyssede hende igen på munden og mærkede en varme stige ham til hovedet
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:16:22 GMT 1
"Hold da op, du ligner jo en der er meget ældre" drillede hun og kyssede ham hurtigt på munden. "Neej, jeg driller bare gamle dreng" grinte hun og kyssede ham på kinden.
|
|
|
Post by xara on Nov 14, 2008 22:18:56 GMT 1
"hvorfor kalder du mig stadig gamle mand har du ikke nogle manerer det hedder unge mand til mig jeg er ikke engang gift endnu" sagde han drillende og kyssede hende igen han overhørte tnakerne i hans hoved han gad ikke høre på dem nu
|
|
|
Post by Curi on Nov 14, 2008 22:21:57 GMT 1
"Jeg sagde jo at jeg var flabet" grinte hun og kyssede ham på næsen. "Jamen hold da op sværmer pigerne måske ikke om dig?" spurte hun drillende og kyssede ham på munden.
|
|