|
Post by Curi on Nov 15, 2008 13:59:18 GMT 1
"Nøøj, så er du da også gammel" grinte hun og kyssede ham på næsen. "Det gør jeg, for jeg har altid ret" grinte hun og rakte tunge af ham. "Jeg plejer at tjekke mine fælder, og hvis der ikke er noget i dem fisker jeg" sagde hun og smilte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:12:18 GMT 1
"det lyder da som om du har nok at lave jeg skal da ikke stå i vejen for dem lille frøken" sagde han gogrinte han lagde tryk på lille bare for at drille hende han kyssede hende på kinden og prikkede hende i maven
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:13:56 GMT 1
"Jeg er bestemt ikke lille gamle mand" grinte hun og kyssede ham på kinden. Hun satte sig op og rejste sig, hun gik over til ilden. Den var næsten død, men inden længe flammede den op rundt om noget træ.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:18:20 GMT 1
"for mig er du meget lille"sagde han og grinte han gik hen og kiggede på flammerne der slikkede sig op ad træet *meget fasinerende* tænkte han da han så på hvordan ilden opførte sig
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:20:14 GMT 1
"Jaja, men jeg ved mere om dig" grinte hun og skubbede lidt til ham. Faktisk havde hun brugt en lille smugle magi til at få ilden igang, det var derfor den opførte sig lidt underligt. "Vil du med ud og se om der er noget i fælderne?" spurte hun og lagde lidt mere brænde på ilden.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:22:49 GMT 1
"hmm......er der koldt udenfor" spurgte han drillende med et smil og grinte "ej jeg vil gerne med derud" sagde han og prikkede til hende *hvorfor prikker du stadig til hende* tænkte han idne i hovedet men sagde ikke noget
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:24:34 GMT 1
"Ja, det er meget koldt" grinte hun og prikkede ham i siden. "Godt så kom med" sagde hun smilende og åbnede døren. Hun holdte døren for ham, så han kunne gå ud.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:28:14 GMT 1
han gik ud af døren og kold luft slog ham i ansigtet "lidt koldt her er da mega meget koldt" sagde han drillende og grinte "wow her er da smukt med alt det sne" saged han og kiggede rundt han lagde armene om sig selv for at varme sig selv
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:30:38 GMT 1
"Jeg har ikke rigtig så meget du kan få om dig" sagde hun undskyldene og tog hans hånd. "Ja, her er vel meget smukt" sagde hun og begyndte at løbe ind i skoven, imens hun holdte godt fat i hans hånd.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:33:04 GMT 1
han prøvede så vidt muligt at følge med hende "nej man får vel varmen af det her" sagde han og grinte han begyndte stille og roligt at få varme i benene og resten af kroppen "træer der er hvide og sådan det syntes jeg er smukt" sagde han og smilte
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:35:02 GMT 1
"Nogen gange" sagde hun og hoppede over nogen væltede træer med lethed. Hun standsede ved en lille lysning og kiggede på en af træerne. Da hun ikke kunne se noget løb hun i en anden retning.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:40:53 GMT 1
han hoppede meget kejtet over træerne men han faldt ikke han pustede ud da hun stoppe men måtte løbe igen da hun fortsatte "jeg syntes....nu.....det.....er......smukt" stønnede han og hev efter vejret
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:42:55 GMT 1
Hun stoppede et andet sted og kiggede på jorden. Da hun ikke kunne se noget løb hun igen videre, stadig med et godt tag i hans hånd. Sådan blev det sådan set ved 40 gange mere. Da hun ikke så noget løb hun hjem igen. "Der var intet" sukkede hun og gik ind i hytten igen.
|
|
|
Post by xara on Nov 15, 2008 14:48:37 GMT 1
han pustede ud de sidste par steder havde været strenge han gik lige bag hende og smed sig ned i sengen "jeg er færdig men synd der ikke var noget" sagde han og pustede ud igen det var hårdt at være hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 15, 2008 14:51:07 GMT 1
"Nå, er du allerede træt?" drillede hun og satte sig på hans mave. Hun trak på skuldrene. "Det er vinter, man skal ikke forvente at få så meget mad der" sagde hun og prikkede ham på næsen.
|
|