|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:07:05 GMT 1
han kigegde ondt på hende "nej den her er på husets regning" sagde han ondt og løb mod ehnde med trukkede sværd for at angribe hende godtnok var noget af det rigtigt men han tænkte ikke over det
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:11:05 GMT 1
"Jamen dog..." hun nåede ikke at slutte sætningen før at hun så at han angreb. Hun kastede sig hurtigt til siden og klatrede op i et træ. "Hvordan ville du have det hvis du var en vampyr, og bare prøvede at overleve og så kom der en tosset mand og ville dræbe dig bare fordi at der var nogen andre vampyre der havde gjort ham fortræd" råbte hun til ham og klatrede længere op så man næsten ikke kunne se hende.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:16:44 GMT 1
"de løber altid de gør det aldrig nemt" mumlede så kun han kunne høre det trak to små knive og hoppede op på træet brugte knivene som kroge da han havde gjort det mange gange før og klatrede hurtigt
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:18:56 GMT 1
Hun tog to knive frem og kastede den efter ham. "Du er ikke den eneste der er bevæbnet" råbte hun og sprang over til et andet træ der stod rigtig tæt på. Hun kravlede længere op selvom det begyndte at blive noget svære da vinden havde fået flået de fleste græne og bakken af her.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:24:01 GMT 1
"wow" udbrød han og undgik den første men den anden borede sig ind i hans skulder han var tæt på at miste grebet "din møgunge vent til jeg kommer op til dig han havde set en skygge hoppe ogvidste hun ikke var på samme træ mere
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:28:46 GMT 1
"Måske er jeg en møgunge, men jeg forstår at forsvare mig selv mod tosser" sagde hun koldt og kastede endu to knive imod ham. Hun havde ikke set skyggen da hun var mere intresseret i at få den anden dræbt.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:31:52 GMT 1
denen gang var han klar og undgik begge og så hvor de kom fra og kastede hurtigt hendes kniv tilbeg mod hende uden en lyd og sigtede mod hendes mave eller der hvor han troede hendes mave var
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:33:26 GMT 1
Knivene snittede hendes venstre arm og hun bandede lavmælt. "Du sigter lidt dårligt" sagde hun koldt og holdte smerten inde, selvom det stadig gjorde frygtelig ondt i hendes hænder efter at han havde brækket dem.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:35:25 GMT 1
"nej jeg ved bare ikke helt hvor du er" løj han og forvrængedes temmen så det lød somom han stod nede ved et andet træ hvorefter han hoppede over på det træ hun var på og klatrede så videre
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:37:12 GMT 1
"Så er du lidt dum" grinte hun og sprang over i et andet træ da hun ikke helt troede på at han var nede på jorden. Hun klatrede længere op var ved at miste sit greb mange gange, men hun blve ved med at klatre op.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:42:10 GMT 1
han kastede tre knive i hver sin retning men så han vidste hvor de ville ligge når han kom ned på jorden igen "hvem er det der er dum jeg jagter da dig ikke omvendt" sagde igen og forvrængede stemmen
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:44:24 GMT 1
"Du jagter en mørkedæmon der har stjålet siden hun var lille, og ved hvordan man ændre stemmen" hun lagde tryk på 'og hvordan man ændre stemmen' da hun godt vidste at han ikke var nede på jorden, han ville nemlig ikke kaste knive ned i jorden hvis han stod dernede. Hun sprang over til et andet træ og så over til et nyt træ.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:47:34 GMT 1
han trak knivene ind til sig og faldt ned mod jorden han landede og tog knivene han havde kastet "okay nu er du irretrende" sagde han uden at forvrænge stemmen og begyndte at løbe mellem stammerne
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 20:50:51 GMT 1
"Når så nu er rollerne byttet om. Jageren bliver den jagede" sagde hun og grinte, hun gled ned af træet og ned på jorden. Hun rettede lidt på sit tøg og så efter ham.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:57:29 GMT 1
da han havde løbet lidt vente han sig om og så en lille skikkelse og stoppede han vendte sig helt om og trak sine våben og gik langsomt hen mod hende parat til ating "og rollerne er byttet om igen" sagde han koldt
|
|