|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:26:28 GMT 1
"mere end du tror og nu vil jeg vide hvad du er" sagde han koldt og tog fat i hende og skubbede hende op ad muren så højt at hun ikke kunne nå jorden han smilte ondt og overvejede hvad man kunne bruge hende til
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:32:32 GMT 1
"Jeg er intet vigtigt og du kan ikke bruge mig til noget" svarede hun og var stille ved at genvinde sine kræfter lige så stille. "Hvis du leder efter vampyre kan jeg godt hjælpe dig, jeg kender et par stykker her i området" sagde hun roligt og prøvede at få øjnkontakt med ham, selvom hendes øjne var sløve og ikke ville se så meget lige nu.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:35:05 GMT 1
"du svarede ikke på mit spørsmål hvad er du og hvad laver du" spurgte han vredt og inden hun fik lov til at sige et ord kastede han hende ud i solen igen han havde nogle ret grumme afstraffelser og ellers fandte han bare på nogle det morede ham faktisk efter noget tid trak han hende ud i skyggen igen og pressede hende mod muren igen
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:39:43 GMT 1
Hendes kat begyndte at hvæsse af ham og hoppede op på taget af bygningen. "Jeg.....jeg..." hun kunne ikke få et ord frem, hun var for afkræftet af solen og havde det meget dårligt. Hendes hår var blevet helt mat og livløst hendes øjne var matte og hendes krop gjorde ingen modstand da han kastede hende ud i solen. Efter et stykke tid fik hun det lidt bedre. "Mørkedæmon" svarede hun næsten lydløst og prøvede at få samlet kræfterne igen, men det gik ikke så godt og hun måtte opgive hun var alt for afkræftet til at tænke på noget lige nu.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:42:21 GMT 1
"fedt nok hvad skal jeg bruge dig til det eneste du gør er at stjæle og det gør du ikke godt" sagde han opgivende "jeg kunne se dig sikkert mange andre de troede bare du var med mig vær du glad for det" sagde han koldt og gik ind i huset igen med hende på slæb vis hun skulle gavne ham måtte hun være okay igen han lagde hende på en sofa og satte sig så omvendt på en stol og kiggede på hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:45:40 GMT 1
"Jeg vil gerne se hvor du har fået den ide fra, jeg har næsten stjålet hele mit liv og der er aldrig nogen der har opdaget mig" sagde hun hæst og kiggede på ham med matte øjne. "Og hvad vil du med mig? Jeg kan ikke gavne dig andet end at finde nogen enkle vampyre til dig" sagde hun og satte sig halvt op, men lagde sig ned igen da hun havde brug for at samle flere kræfter.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:47:59 GMT 1
"du er da blevet opdaget af mig og du passer bare på hvad du siger solen ligger derude og du er stadig svag hvilket du nok normalt er men tro mig du skal nok gavne mig på en eller anden måde" sagde han og grinte hæst
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:50:22 GMT 1
"Ja og? Du er vel heller ikke særlig klog, det er altid skøre mennesker der ser mig" sagde hun roligt og kiggede op i loftet. "Og hvis jeg dør kommer du ikke til at leve noget godt liv" svarede hun og lukkede øjne. "Og som jeg sagde før kan du ikke bruge mig til noget, og jeg tjener ingen jeg er min egen" svarede hun roligt og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:52:33 GMT 1
"ha tror du kun jeg vil dræbe dig nej jeg vil vide alt om dig og så ser jeg hvad jeg kan gøre ved dig ad rædsler" sagde han og trak stolen væk og gik med rolige skridt hen mod hende han var parat til at vis hun gjorde modstand ville han hurtigt kunne afværge hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:54:42 GMT 1
"Og hvorfor vil du kende min fortid?" spurte hun roligt og kiggede op i loftet. Hun var lidt ligeglad om han kom nærmere hun havde nemlig fire kasteknive gemt på sig. "Og hvorfor vil du plage mig?" spurte hun og kiggede på ham med rolige øjne.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 20:57:50 GMT 1
"fordi sådan er jeg fortæl mig hvem er du og hvorfor" sagde han ligegyldigt han satte sig på hug ved hende så han nogenlunde var i højde med hende han grinte lidt men stoppede hurtigt han kiggede på afventende på hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 20:59:27 GMT 1
"Jeg er en pige, du behøver ikke at vide mere" sagde hun koldt og kiggede på ham med hårde og kolde øjne. "Der er ingen der kender mig og der er ingen der skal kende mig" sagde hun koldt og kiggede op i loftet. Hendes kat kom ind og hvæssede af ham inden den sprang op til sin Herre.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 21:02:02 GMT 1
han rejste sig op og tog kvælertag på hende "jeg spurgte dig om et meget enkelt spørgsmål" snerrede han "og du har bare af at svare mig lige nu" tilføjede han vredt og strammede grebet lidt mere
|
|
|
Post by Dea on Nov 10, 2008 21:03:56 GMT 1
Hun fik hrutigt som et lyn en kniv frem og pressede den imod hans hals. "Du slipper mig og det bliver lige nu" hvæsede hun og katten sprang op på hendes skulder og follede sine kløer ud klar til at springe på ham hvert øjeblik. "Og hvis du ikke gør det bliver det din død" tilføjede hun kold som en sten.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 10, 2008 21:06:58 GMT 1
han var faktisk en smule forberedt på det hurtigt slap han grebet og tog hendes kniv idet hans hænder lukkede sig om kniven snurrede han rundt så han kunne brække hendes hånd ved en enkel bevægelse
|
|