|
Post by Dea on Nov 13, 2008 19:31:17 GMT 1
"I er velkommne, men lad være med at ødelægge sværdene der står ovre ved spisebordet de skal nemlig sendes til kongen" råbte han og begyndte igen sit smedearbejdte da blodet netop var stoppet med at løbe. Dea var nu helt inde i den mørkeskov hvor der intet lys var at se.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 19:33:32 GMT 1
de gennemledte alt og fandt intet samaka havde stået udenfor folk kom og sagde der intet var han regnede to og to sammen "er der et sted fulgt med mørke" spurgte han og der blev nævnt en forhekset skov "der er hun" sagde han og fik en til at føre vej
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 19:37:57 GMT 1
Smeden sukkede og begyndte igen at lave våben. Dea kravlede op i et træ for at få bedre ud syn. Smeden havde været så sød at lægge mange lette, men meget farlige og skarpe kasteknive ned i skjulte lommer i kappen.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 19:41:44 GMT 1
ham der var fulgt med samaka tiggede og bad ham om at måtte gå alle var bange for skoven han var ligeglad han vidste det bare var noget smeden eller hende pigen havde spredt han trak sine våben igen og gik afsted fulgt beredt
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 19:44:34 GMT 1
Dea sørgede for ikke at lave en eneste lyd. Hun havde to kasteknive parat til at kaste hvis der var nogen der var så dumme at gå derind og lede efter hende, men den mærkelige mand ville nok lede efter hende så hun sad parat til at springe på ham hvis det blev nødvendigt.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 19:49:10 GMT 1
han kiggede sig rundt og var ved at opgive han kunne altid bare vinde folket og få pigen bragt til ham istedet for at han kom til hende men han ville lige tage et kig ovre ved nogle andre træer han overvejede ikke at hun kunne klatre
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 19:52:01 GMT 1
Hun så ham og grinte for sig selv. Hun sprang lydløst over til træet ved siden af ham. "Hvor dum er du lige?" spurte hun toneløst og sørgede for at manipulere så meget med stemmen at man ikke kunne høre hvor den kom fra.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 19:58:12 GMT 1
han kiggede sig rundt og holdte sine våben parat for at parrere alt der ville komm emod ham han drejede langsomt rundt nogle gange for at finde hvor hendes stemme var hende men han fik ikke held med det
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 20:01:26 GMT 1
"Du udfordre mig på mit teritorium" sagde hun toneløst og sørgede stadig for at man ikke kunne høre hvor stemmen kom fra. "Der er ingen der tør komme herind fordi at skoven er forhekset og der bor mange væsner herinde" sagde hun og kiggede op på de mørketræer der gjorde skoven så mørk og trist, hun huskede hele tiden på at sørge for at han ikke kunne høre hvor hendes stemme kom fra.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 20:04:39 GMT 1
"du stjæler og er et ondt væsen some r mit specielle så blev jo nødt til det og nu må jeg dræbe dig så kom herned og jeg skal gøre det hurtigt" sagde han rolgit han prøvede ikke på at forhindre hende i at høre hvor stemmen kom fra da han vidste hun holdt øje med ham
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 20:06:32 GMT 1
"Jeg stjæler for at overleve da jeg dør hvis jeg er for længe ude i solen, og til forskel fra vampyre dræber jeg ikke for at overleve og de jeg stjælder fra er fornemme folk der har rigeligt med penge" sagde hun roligt og hoppede med lethed ned fra grænen og stod et par meter fra ham så han ikke kunne få fat i hende.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 20:11:36 GMT 1
han så hende nu og stoppede "ja men idet du stjæler bliver du kriminel og du er et beskidt væsen så jeg bliver jo nødt til at dræbe dig kan du ikke se det" sagde han og grinte ondt ad hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 13, 2008 20:14:00 GMT 1
"Nææ, idet jeg stjæler redder jeg mig selv fra døden og jeg er intet beskidt væsen jeg er lige så normal som elvere, sirener og skammere" sagde hun toneløst og kiggede bare roligt på ham.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 13, 2008 20:16:45 GMT 1
"du er en dæmon" sagde han vredt og gik nogle skridt hen mod hende "jeg bliver betalt for at dræbe folk som dig" sagde han og gik flere skridt hen mode hende "og jeg har dræbt mange andre stærke dæmoner du er jo bare et barn" sagde han men gik ikke mere han stod kun 2 meter fra hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 16, 2008 19:57:29 GMT 1
"Måske, men hvem siger at jeg måske vil være en dæmon. Tror du ikke at alle de vampyre du har dræbt har ønsket at de sikkert bare var aldminelige mennesker?" spurte hun vredt og knugede sine hænder sammen. "Og der er ingen der har betalt dig for at dræbe mig" sagde hun og var ved at finde kontrollen igen. "Ja, endu en grund til at du hverken skal dræbe mig, skade mig eller overhovedt dræbe mig" sagde hun lidt vredt og kiggede ondt på ham.
|
|