|
Post by Dea on Nov 11, 2008 14:09:30 GMT 1
Katten sprang på ham og begyndte at rive ham voldsomt på hans brystkasse. Hun holdte stædigt fast i kniven, hun ville ikke miste den. Hun ville helelre brække vær eneste knogle i kroppen end at miste en af sine ting hun havde købt på ærlig hvis af sine egne penge der ikke var stjålet. "Hvad er det du vil have?" spurte hun koldt og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 11, 2008 14:19:33 GMT 1
han ignorerede katten da det ikke gjorde ret ondt i forhold til hvad han var vant til han trak hendes hånd rundt så den meget snart ville brække vis ikke hun smed kniven fra sig "tja. først må vi hellere lige få den her kniv og de andre vis du har andre væk ikke sandt" sagde han og smilte ondt
|
|
|
Post by Dea on Nov 11, 2008 14:22:29 GMT 1
"Aldrig" snerrede hun og kiggede ondt på ham. Hun havde for mange knive gemt forskellige steder til at kunne beskrive det. "Vil du have de ting jeg stjal fra folk?" spurte hun roligt og kiggede på ham, hun prøvede at ignorer smerten i hendes hånd, selvom det var rimelig svært da han var meget stærkere end hende og det irreterede hende meget hvorfor skulle mænd altid være stærkere end kvinder?
|
|
|
Post by Samaka on Nov 11, 2008 14:24:34 GMT 1
han brækkede hendes hånd og håbede hun ville smide kniven "nej jeg vil ikke have dine usle ejendele det er ikke det jeg er ude efter" sagde han koldt og prøvede at tage kniven fra hende mens han smilte
|
|
|
Post by Dea on Nov 11, 2008 14:32:15 GMT 1
Hun bed smerten i sig, men hun ville ikke give slip på sin kniv. "Mine ejendele er ellers værdifulde" sagde hun og smilte lumsk. "Og slip så min hånd, du kan alligevel være ligeglad, du har nemlig lige brækket min bedste hånd" sagde hun koldt og prøvede at få øjnkontakt med ham. Godt nok var det ikke hendes bedste hånd, hun var nemlig venstre håndet og han havde lige brækket hendes højre hånd, så det gjorde sådan set ikke noget.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 11, 2008 14:33:41 GMT 1
han smilte lumskt tog hendes anden hånd og trak den rundt så også den kunne brækkes nemt "jeg behøver faktisk også lidt hushjælp du kunne blive nyttig jeg kunne vel bare flytte ind her" sagde han koldt og smilet til hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 11, 2008 14:36:49 GMT 1
"Jeg har intet du vil have" sagde hun vredt og smed kniven over i væggen, selvom det gjorde meget ondt at kaste med højre hånd. "Jeg kan ikke finde ud af huslige ting, hvorfor tror du ellers her er støvet og min hud er mørk?" hvæsede hun og kiggede på ham. Hun havde helt ret, der var meget støvet og beskidt inde i huset og hendes hud var meget beskidt.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 11, 2008 14:42:13 GMT 1
"jeg kunne vel tage dig med til lokkemad til de vampyrer der går rundt her" sagde han koldt og brækkede den anden hånd også så hun ikke kunne kaste med nogle af hendes knive han grinte koldt da han hørte knækket der bekræftede at det var brækket
|
|
|
Post by Dea on Nov 11, 2008 14:45:26 GMT 1
Hun skar en grimasse da hendes anden hånd brækkede, men holdte dog smerteskrigende inde. "Jeg er intet for en vampy, mit blod er ikke 'fint' nok til deres maver" sagde hun roligt og kiggede vredt på ham. "Og jeg er bedre til at stikke dem i ryggen end til at lokke dem frem" sagde hun vredt og begyndte at sparke ham hårdt.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 11, 2008 18:45:51 GMT 1
han tog fat i hendes ben og slap hendes højre hånd han trak hende med sig ud i solen og smilte ondt ad hende "skal vi se hvor langt tid du kan klare dig i solen" sagde han ondt og grinte ad hende
|
|
|
Post by Dea on Nov 11, 2008 18:53:26 GMT 1
Hun krummede sig sammen og prøvede at beskytte sin hud så godt hun kunne. Da hun kom ud i solen kunne hun mærke hvordan hendes hud begyndte at blive tør. Hendes kat kom i fuld firspring ud af døren og prøvede at skubbe hende ind i skyggen af et stort hus. Og det gik okay selvom den ikke var så stærk. Efter et lille stykke tid var hendes hoved inde i skyggen, men hun havde ikke kræfter til at få resten af kroppen índ i skyggen.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 12, 2008 18:41:15 GMT 1
"dumme kat" snerrede han og sparkede ud efter katten han tog fat i hende og løftede hende op i luften så hun ikke kunne nå jorden han gik ud i solen igen og smilte ondt "skal vi se hvor længe du klarer den" sagde han og grinte
|
|
|
Post by Dea on Nov 12, 2008 18:58:25 GMT 1
Hun mærkede hvordan hendes hjerne langsomt slukkede for sig selv. Hendes hjerte begyndte langsomt at stoppe for blod omløbet. Hun kunne ikke engang tænke en tanke, men hun ville ikke dø, det ville hun ikke om hun så skulle dræbe denne mand ville hun gøre det. Hun fandt hurtigt en kastekniv frem fra sit ærme, selvom det gjorde umenneskeligt ondt. Hun begyndte sløvt at skære ham på brystkassen.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 12, 2008 19:00:50 GMT 1
han mærkede at hun skar i ham han vidste at hun nok lavede et sidste forsøg han kastede hende med en kraft ind i væggen og gik væk fra hende "skal du prøve at slå mig ihjel" snerrede han han vidste godt at hun lå i skyggen og det var faktisk meningen da hun skulle lide men ikke dø
|
|
|
Post by Dea on Nov 12, 2008 19:03:07 GMT 1
Hun rejste sig halvt op, hun havde endlig fået skygge og kræfterne vendede hurtigt tilbage til hende, som om den vidste at hun snart ville få sollys igen. "Nej jeg ville bare have en flugt vej" sagde hun roligt og var hurtigt i ly at skyggen på vej ind i menneske myldret på torvet.
|
|