|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 17:45:22 GMT 1
" Rufus jeg bliv ikke født til at leve bag stenmure " svarede Kezia stille og ville helt ikke længer ned da mørket i den kolde kælder gjorde hende utryk, men ej heller ville hun opgive kampen med Rufus da han ikke skulle havde den fornøjelse
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 17:47:59 GMT 1
"Og hvorfor skulle jeg tage mig af det?" spurte han koldt og gik længere ned. Da de var meget langt nede åbnede hans en dør og gik ind af det. Derinde var der lænker på muren og nogen mærkelige ting ovre i et hjørne på et bord, men en ting var sikkert dette rum ville give enhver kuldegysninger. Han lænkede hende fast til væggen så hun sad fast. "Når vil du så helst giftes eller holdes som slave?" spurte han roligt og gik over og roede med nogen af tingene i hjørnet.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 18:01:49 GMT 1
det ver ikke meget Kezia kæmpede imod da han bandt hende til lænkerne i væggen da hun viste at det ville være næsten meningsløst. Hun kastede et nervøst blik i retning af bordet henne i hjørnet men svarede så lavt " giftes" hun var enlig ikke sikket på om han kunne høre det
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 18:06:15 GMT 1
"Er du nu sikker på det?" spurte han roligt og fandt nogen skarpe ting frem. "Du ved slaver har det jo med at lyve" sagde han koldt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 18:31:16 GMT 1
" slverne er ikke de eneste der lyver " svarede Kezia stille og lod sit blikket hvilde nervøst på de skarpe ting, før hun stille tilføjede " jeg gør det vis du ønsker det af mig " ikke kunne hun løs rive sit blik fra tingende
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 18:55:15 GMT 1
"Pas nu på hvad du siger" sagde han roligt og fandt en pisk frem. "Og hvad så hvis jeg ønsker dig død?" spurte han roligt og satte nogen hårde jernting på pisken.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 19:04:37 GMT 1
" så ville jeg i det mindste blive fri " svarede Kezia stille, hun trødte lidt til bage og mærkede den klame kolde mur mod sin nøgen hud frygten i hendes øjne var ikke til at tage fejl af
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 19:12:12 GMT 1
"Og hvem siger det?" spurte han roligt og gik hen til hende med pisken i hånden. Han vejede den lidt i hånden og begyndte derefter at lade slagene hagle ned over hendes nøgne krop. Han sørgede for at ligge så meget kraft i at der nogen steder piblede blod frem.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 19:26:56 GMT 1
ikke nåde Kezia at svar ham de første slag fra pisken remte hendes fine hud og efterlod lange blodige striber, endnu engang strømmede trående ned over hendes kinder og er smerte skrig brød hendes fyldige læber
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 19:36:58 GMT 1
Han smilte ondt da han hørte hendes skrig. Et ondt smil kom frem på hans læber da han så at hun græd. Han begyndte at slå meget hårdere og hurtigere. Efter lang tid stoppede han og smed pisken over på bordet. Han gik hen til hende og løftede hendes hage op. "Jeg håber at dette har lært dig noget" sagde han roligt og kiggede hende i øjne.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 19:48:40 GMT 1
Jo korte tid der gik mellem slagende jo mindre ondt gjord da slagende fik smerten fra forrige slag til at faldme men afligevel udslap op til flerer skrg hendes læber, hun vred sig voldsomt i lænkerne og forsøgte at komme fri men uden held
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 19:50:44 GMT 1
"Du prøver forgæves lille pige de her lænker kan du ikke bryde" sagde han og grinte ondt. "Når hvad skal vi så nu gøre med dig?" spurte han stadig med et godt tag om hendes hage. Han grinte lidt og tog hårdt fat i hendes hænder. Han vred dem stille og smertefuldt om så de snart ville brække. Efter et lille stykke tid kunne man høre fire knæk lige efter hinanden der sikkert betød at de var brækket.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 20:06:24 GMT 1
Ikke kunne Kezia få et ord frem, hun så bare bange på ham med tårefyldte øjne, da han vred hendes hænder om skrig hun endnu engang, ved knækkende blev smerten afstatte af en voldsom varme omkring hendes hænder i hendes eller kolde krop
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 20:08:28 GMT 1
"Når er du så sød nu eller hvad?" spurte han koldt og kiggede på hende. "Og tænk nu over dit svar for det kan hurtigt blive dit sidste" sagde han roligt og kiggede hen i øjne.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 20:16:38 GMT 1
Kezia mærkede af hendes ben var blevet helt føelses løse under hende, og havde det ikke været fordi at lænkerne holdte hende oppe havde hun nok være knækket sammen, hun så på ham og nikkede stille som svar på hams spørgsmål
|
|