|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 19:51:52 GMT 1
"Kom så igang du stinker værre end en gris" sagde han koldt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:01:27 GMT 1
Kezia forsøgte at få kjolen af, men måtte hurtigt opgive da hun ikke kunne bruge sine hænder ordenligt, så hun vente sig bedende mod RUfus og spurte stille " vil du hjælpe mig ? " selvom hun hade sig selv for det
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:04:32 GMT 1
"Okay" sagde han lige gyldigt og knappede kjolen op i ryggen så hun kunne få den af. Han tændte for det varme vand og smed et stykke sæbe ned i vandet. Han gik over i et hjørne og stilte sig så han stadig kunne kigge på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:13:30 GMT 1
Kezia lod kjolen glide af uden så meget som et tak, hun holdt lidt for sin barm da hun ikke var meget for at stå nøgen foran ham, hun gav vandet lidt tid til at blive varmt med gik så ind i det
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:15:00 GMT 1
Han kiggede bare på hende uden en mine, selvom han var en smugle betaget af hende skjulet han det godt.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:19:28 GMT 1
Hun grab ud efter sæben men måtte slippe igen da hun ikke rigtig kun holde fast om den med sine hænder
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:21:29 GMT 1
Han grinte for sig selv da han så sæben glide ud af hendes hænder. "Du skal være ren, medmindre at du vil have betændelse i brændemærkerne" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:25:00 GMT 1
" vis ikke det havde været få dine brændmærker, så havde det ikke taget så lang tid " svarede Kezia kold, hun holdte dog tårende tilbage
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:26:16 GMT 1
"Du har brug for diciplin" sagde han roligt. "Og jeg tror hurtigt at jeg ville kunne få dig gift med en soldat" sagde han koldt og kiggede på hende. "Og hvis du ikke selv kan vaske dig er du nød til at bede om hjælp" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:32:04 GMT 1
" det gør du ikke! " svarede Kezia noget hurtiger end det enlig var meningen, hun så koldt hen od han og havde fuldstændig glemt alt om badet
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:33:56 GMT 1
"Det kan jeg sagtens gøre" sagde han roligt og kiggede på hende. "Eller vil du måske hellere være hos mig?" spurte han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:39:14 GMT 1
" ingen af delene, du skal bare lade mig være i fred " svarede Kezia koldt og forsøgte endnu engang at tage fat omkring sæben
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 20:41:33 GMT 1
"Jeg vil have et ærligt svar, vil du helst giftes eller blive ehr hos mig?" spurte han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 20:47:35 GMT 1
" vil ikke giftes med en jeg ikke elsket men vil heller ikke være hos dig ! " svarede hun vredt og vente blikket væk fra ham da tråne igen begyndte at løbe ned over hendes kinder, hun pressede sæben hårdt mod den lyse hud selvom smerten brændte i hendes håndflade
|
|
|
Post by Rufus on Nov 11, 2008 16:55:19 GMT 1
"Vælg, vil du giftes eller blive ved med at være slave hos mig?" spurte han hårdt og kiggede på hende. "Og skynd dig lidt jeg har ikke hele dagen" sagde han roligt, men hårdt og kiggede ondt på hende. "Og hvis du ikke svare mig så skal jeg nok finde endu en straf til dig" sagde han koldt og kiggede ondt på hende.
|
|