|
Post by Rufus on Oct 30, 2008 14:40:43 GMT 1
Rufus sad inde i biblioteket og læste. Han kede sig frygteligt der havde ikke været en skid at lave på slottet i de seneste dage og butikkerne havde lukket så han kunne ikke købe noget, og han kunne heller ikke købe nye slaver som han ellers elskede. Han plejede at købe de mest stride slave piger og så mishandle dem groft, men slaverne havde på det sidste holdt sig på afstand af ham i frygt og det var der jo ikke noget sjovt i.
|
|
|
Post by Kezia on Oct 30, 2008 14:52:33 GMT 1
Kezia subbede døren til bibloteket op og gik med hurtige målrettede skrid ned langs de mange bogreoler mod bibliotekets fjerne end. Ikke havde hun regnet ed at det ville være noget ved den her tid ellers ville hun havde været blevet på sit værlset. Hun drejede til højre og forsatte roligt ned mellem to reoler, da hun vist præcis hvor hun skulle hen. Hun stoppede op og lod en af de slanke fingre køre ned langs reolen foran hende, da hun ledte efter en bestemt bog.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 30, 2008 14:54:51 GMT 1
Rufus hørte nogen komme ind, han lagde bogen fra sig op gik imod lyden. Han så Kezia og et lusket smil kom frem på hans læber "Og hvad laver du så her?" spurte han koldt og lænede sig op af reolen. "Så vidt jeg ved har jeg ikke givet dig lov til at gå på biblioteket idag" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Oct 30, 2008 15:17:41 GMT 1
Da Kezia hørte Eufus steme bag sig, tabte hun den bog som hun netop havde taget ned fra hylden foran sig, hun vente sig stille om og så hedfuldt på ham med de forførende brune øjne, før hun vente blikket i mod gulvet og svarede " nej hr. det har de ikke...men de har heller ikke sagt at jeg ikke måtte være her i dag "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 30, 2008 15:19:42 GMT 1
"Giv mig den bog nu" befalede han hårdt og kiggede på hende. "Og hvis du ikke har noget at lave kan jeg hurtigt finde noget til dig" sagde han roligt og kiggede på hende, hun var faktisk en køn pige, men hun var jo også en elver så det var jo klart, men de brune forførende øjne drev ham til vanvid.
|
|
|
Post by Kezia on Oct 30, 2008 15:34:40 GMT 1
Kezia bukkede sig tavs ned og samlede bogen op, hun børstede den kort med sin hånd før hun trådte et par skridt hen mod ham mod ham og rekte bogen frem mod ham. " jeg har nok at lave tak... " svarede Kezia selvom det sådan set var løgen, men hun havde ikke ret meget lyst til at Rufus skulle få nogle ide og at han kunne sætte hende til et eller som hun ikke havde lyst til at gøre
|
|
|
Post by Rufus on Oct 30, 2008 15:41:07 GMT 1
Han tog bogen og puttede den ind under sin skjorte. "Kom med mig" befalede han og begyndte at gå ud af bibileoteket, han var lidt ligeglad med om hun havde nok at lave, han ville sætte hende til et eller andet der kunne få hans humør lidt op at stå.
|
|
|
Post by Kezia on Oct 30, 2008 15:54:43 GMT 1
Kezia blev stående og så tøvende efter han før hun stille sagde " jeg burde nok hælder gå tilbage til køknet " endnu engang var det løgen, men hun havde virkelig ikke lyst til at følge med Rufus, faktisk ville hun helst så langt væk fra ham som muligt. Hun viste at det ikke altid var lige klogt at svare Rufus igen, men af en eller anden grund havde hun svært ved at lade vær når det galdt Rufus
|
|
|
Post by Rufus on Nov 2, 2008 18:22:18 GMT 1
"Jeg sætter bare en anden til at gøre det" sagde han roligt og gik tilbage imod hende. "Eller vil du sige din herre imod?" spurte han koldt og kiggede hende i øjne, han vidste snart ikke hvad han skulle stille op med hende og det irreterede ham frygteligt meget, han kunne jo ikke bare lade hende rådne op i et fangehul det ville være umenneskeligt og især også når hun var ung og han kunne jo heller ikke hele tiden sætte hende til at arbejdte det ville slide hende op. Han måtte tænke hurtigt og finde på noget der kunne få hans humør op.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 2, 2008 18:35:14 GMT 1
Kezia blev blot ståede selvom han kom nærmere, hun tvag sig selv til at møde hans blik i stedet for at se væk. En smugle tøvede bed hun sig i læben før hun rettede sin ryg og svarede " vis det kan lærer min herre at tænke på andre end sig selv så ja " hendes stemme var mere rolig end hun enlig følte sig
|
|
|
Post by Rufus on Nov 2, 2008 18:49:37 GMT 1
"En konge er nogen gange nød til at være igoistisk" sagde han med et muntert smil og morede sig lidt med hende 'rolige' tone. "Og jeg har jo ikke sagt hvad jeg ville sætte dig til lille dame" sagde han med et lumsk smil og tog hårdt fat i hendes arm hvorefter han roligt begyndte at gå ud af bibioteket.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 2, 2008 18:56:54 GMT 1
Til at starte med stridtede Kezia imod, men måtte hurtigt opgve da Rufus var betydelig meget stærker end hende selv, så hun fulgte ufriviligt med ham ud af bibloteket, og mærkede at nervøsiteten vokede i hende, ikke sagde hun mere, hun forholdte dig blodt tavs og forsøgte at følge med
|
|
|
Post by Rufus on Nov 2, 2008 18:59:14 GMT 1
"Har du nogen ønsker?" spurte han roligt og fortsatte med at gå uden helt at vide hvor han ville hen, selvom han lignede en der vidste præcis hvor han ville hen. "Elsker du din mor?" spurte han efter et lille stykke tid, det intreserrede ham egnteligt ikke, men et eller andet skulel han jo spørge om.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 2, 2008 19:09:05 GMT 1
" jeg vil bare gerne tilbage til mit kammer hr. " svarede Kezia en anelse håbefuldt, hun vente blikket ned ad men forsatte dog med at går. Ikke før han nævnte hendes mor stoppede hun op, hun stod længe og så tavs på ham før hun stille spurte " hvorfor spørg de om det herre ?" en bange anelse voksede i hende
|
|
|
Post by Rufus on Nov 2, 2008 19:23:36 GMT 1
"Ja, men det kommer du ikke" sagde han roligt og kiggede på hende. "Hun solgte dig jo til mig så må jeg nu ikke vide om du elskede hende?" spurte han roligt og kiggede lige ind i hendes øjne. "Jeg er ikke dum så fortæl mig nu sandheden elskede du din mor?" spurte han blidt og kiggede indtrængende på hende.
|
|