|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 15:54:36 GMT 1
"Der ligger intet bag det, må man nu ikke tilbyde noget?" spurte han roligt og lod som om han var ved at blive godt vred, selvom han grinte indenvendigt. "Og jeg vil på det kraftigste sige at du nok skulle til at blive gift" sagde han roligt og lod som om han var godt sur.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 16:05:35 GMT 1
Kezia fik kæmpet sig på benen igen, med en del besvær hvorefter hun stille gik hen til trammerne, mødte Rufus blik og svarede stille " Hvem tror du så selv på kunne finde på at gifte sig med mig?... jeg har intet at tilbyde ham "
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 16:08:00 GMT 1
"Og hvem siger at mænd vil have penge?" spurte han roligt og kiggede på hende. "De vil hellere have en smuk kone end en rig kone" sagde han koldt og betragtede hende far top til tå. "Hvorfor siger du ikke bare ja til mit tilbud og for det overstået?" spurte han roligt og lukkede øjne for en kort stund.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 16:20:46 GMT 1
Kezia bed sig let i læben og svarede " siden hvornår er du begyndt at give folk noget uden der selv at få noget tilbage? " ikke forstod hun hvorfor han var så opsat på at får hende gift, men tanken gjorde hende utryk
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 16:25:08 GMT 1
"Jeg får skam en masse tilgengæld" sagde han roligt. "Og jeg vil have et svar nu ellers så svare jeg for dig" sagde han koldt. "Og så skal du ikke forvente noget godt liv" sagde han og var ved at blive meget utålmodig.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 16:34:25 GMT 1
" fint hvad ville du så få ud af det? " svarede Kezia koldt og tørede sine tråe væk med en voldsom bevægelse, hun var alt for verd til at tage sig af hans trudlser, ej heller fjernede hun sit blik fra ham
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 16:39:31 GMT 1
"Godt så svare jeg for dig, hvad for en farve skal din bude kjole være?" spurte han roligt og kiggede på hende. "Kan du bedst lide kirke eller græs?" spurte han og lukkede øjne lidt.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 16:46:45 GMT 1
" jeg spurte dig om noget? " spurte Kezia koldt, hun lagde armene over kors og vente ryggen til han uden at give ham svar på hverken farve eller sted da hun ikke havde været mere ligeglad da hun ikke havde i sinde at gennemføre bryllupet afligevel
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 16:51:42 GMT 1
"Og jeg spurte dig om noget, men jeg er lidt ligeglad så lader jeg bare min fætter vælge" sagde han med et lumsk smil. "Og du skal nok til at lære hvordan man er en god hustru" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 16:58:01 GMT 1
Kezia havde enlig lidt bestemt sig for ikke at sige mere i Rufus nærværd, men da han nævnte sin fætter vente hun sig hurtigt mof ham og spurte bange " hvilken fætter " ganske vist havde hun hørt om Rufus fætter, men havde aldrig mødt ham.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 16:59:21 GMT 1
"Når der kom nysgerrigheden" sagde han og grinte ondt. "Har du nogensinde hørt om kvinden der blev hængt op inde på torvet nøgen?" spurte han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 17:14:07 GMT 1
" nej, hvordan havde du forstllet dig at jeg skulle vide oget som helst der forgå ude for dette slot triste mure, det er jo ikke ligefrem fordi at du lader mig gå ud " svarede Kezia spidigt, det var sådan det ikke helt sandt da hun havde været en del ude på det sdste, men hun var altid komet tilbage inden nogle opdagede at hun havde været væk
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 17:15:15 GMT 1
"Sig mig tror du måske jeg er dum eller hvad? Jeg kender godt til dine små udflugter" sagde han roligt og låste træmmerne op hvorefter han gik ind og tog hårdt fat i hendes arme.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 17:28:34 GMT 1
" jeg... jeg ved kke hvad du taler om " svarede Kezia stlle og sænkede sig blik da hun mærkede hans hånd mod hendes kolde hud, ikke forstod hun hvor fra hvor fra Rufus viste at hun havde været ud men hun havde heller ikke i sinde at spørger
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 17:30:14 GMT 1
"Jo du ved så, du har været ude fra slottets mure uden min tilladelse" sagde han koldt og kiggede ondt på hende. "Og der er ingen der trodser mig" sagde han ondt og begyndte at trække hende længere ned i fangekælderen.
|
|