|
Post by Kezia on Nov 11, 2008 17:08:00 GMT 1
Keia gik ud ad vandet og gik hen til Rufus og svarede stille " Vis jeg gifter mig med en af dine soldter slipper jeg så for dig ? " hun tavng sig selv til at se på ha mens hun talte
|
|
|
Post by Rufus on Nov 11, 2008 17:11:01 GMT 1
"Ikke helt" sagde han og grinte. Han tog fat i hendes arm og kiggede hende i øjne. "Selv om du gifter dig med en af mine soldater ejer jeg dig stadig" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 11, 2008 17:13:51 GMT 1
" jamen så giver det jo ingen mening at gøre det " svarede Kezia køligt og rav sig fri af hns tag
|
|
|
Post by Rufus on Nov 11, 2008 17:15:46 GMT 1
"Jo, for så får du en familie" sagde han roligt og tog hårdt fat i hendes arm hvorefter han begyndte at trække hende ud af badeværelset.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 11, 2008 17:19:15 GMT 1
" familie har aldrig gjordt noget godt for mig, det er min families skyld at jeg er her husker du nok " svarede Kezia koldt men fulgte afligevel med ham selvom hun nu ville ønske at hun havde fået lov til at tage tøj på først
|
|
|
Post by Rufus on Nov 11, 2008 17:20:16 GMT 1
"Og? Jeg har en fætter der mangler en kone, han ville sikkert syntes godt om dig" sagde han roligt og gik ned imod fangekælderen.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 11, 2008 17:24:05 GMT 1
" lad vær ? " Bad Kezia stille, ikke gjorde hun nogle modstand fulgte bare stille med
|
|
|
Post by Rufus on Nov 11, 2008 17:24:54 GMT 1
"Hvad ville jeg få ud af det?" spurte han roligt og gik ned af nogen skjulte trapper der førte ned til fange hullerne. Han smed hende ind i et mørkt fangehul og låste træmmerne.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 11, 2008 17:31:12 GMT 1
" intet " svarede Kezia stille og lod sig sinke ned op ad en mur
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 15:12:13 GMT 1
"Fint," sagde han roligt og kiggede på hende. "Hvad vil du helst giftes eller blive ved med at være slave?" spurte han roligt og kiggede på hende. "Du skal svare nu ellers sender jeg dig bare over til min fætter og han er endu mere ond end jeg" sagde han koldt og kiggede roligt på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 15:25:50 GMT 1
Kezia trak sine ben op under sig og lagde armene omkring dem, det var tydeligt at hun frøs som hun sad upåkældt på gulvet i det mørke fangehul, ikke svarede hun da tårende atter var begyndt at trille ned over hendes kinder igen.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 15:28:23 GMT 1
"Svar mig nu" sagde han hårdt og koldt. "Vil du gerne have mere smerte i dit liv eller vil du gerne til at have det lettere?" spurte han koldt og lænte sig op af en mørk mur. Han var ved at blive træt af hende, han ville bare have et svar og det skulle være nu.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 15:37:36 GMT 1
" letter " svarede Kezia stille og så kort på ham med tårefylte øjne men vente så blikke ned ad igen da hun enlig ikke havde ret meget lyst til at se på ham, enlig følte hun sig mere tryk nu hvor de befandt sig på hver deres side af metal trammerne
|
|
|
Post by Rufus on Nov 12, 2008 15:40:16 GMT 1
"Ja lettere, du ville få det meget lettere hvis du blev gift. Du ville få så meget mad du kunne spise vær eneste dag, de smukkeste kjoler og de blødeste senge" sagde han roligt, han prøvede at lokke hende til at vælge at blive gift. Det ville ihvertfald være godt for ham hvis hun blev gift og begyndte at tjene ham, så ville han blive endu rigere end han allerede var.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 12, 2008 15:52:33 GMT 1
Kezia så tænksomt op på ham med tråefuldte øjne, hun var tavs for en tid men spurte så stille " hvorfor tilbyder du mig alt dette Rufus, hvad ligger der bag det ? " hun gjorde ikke meget for at skjulde sin mistro
|
|