|
Post by Kezia on Nov 2, 2008 19:46:17 GMT 1
" der var en kvinde der skænkede mig livet, men jeg kendte hende knap nok " svarede Kezia køligt og så væk, hun hadet og tale om sin familie og gjorde det derfor aldrig, men noget sagde hende at hun ikke ville få fred for Rufus før hun havde svaret
|
|
|
Post by Rufus on Nov 2, 2008 19:51:47 GMT 1
"Okay....hvad er dit største ønske ud over frihed og at jeg er død?" spurte han og kiggede på hende. "Hvorfor har du ikke bedt om en anden kjole?" spurte han og kiggede på hende. Efter et lille stykke tid begyndte han igen at gå stærkt, men denne gang vidste han godt hvor han var på vej hen.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 2, 2008 20:05:05 GMT 1
" jeg ønsker dem ikke død herre... " svarede Kezia stille stadig uden at se på ham, mere noget hun ikke at sige før hun atter blev trukket af sted hen af gangen. Ikke kunne hun se hvad der var i vejen med den kjole hun havde på, men hun lod afligevel vær med at stille spørgsmål til det
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 12:16:44 GMT 1
"Stop det komedie spil, alle slavere ønsker deres herre død" sagde han roligt og gik op af en masse trapper. Han stoppede ved sit værelse, låste døren op og gik ind, stadig med et hårdt tag i Kezia's arm. "Find en kjole i skabet og tag den på" beordrede han og skubbede hende over imod et kæmpe skab. Han satte sig på sin seng og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 12:28:27 GMT 1
Kezia fulgte tavs med op ad trapperne og vidre i værlset, hun så kort på ham men gik så stille hen mod skabet og åbnede det langsomt. Hun stod lidt og så på kjolerne i skabet og hun viste at lyse farver ikke ville være noget godt valg da kjolen ville blive beskidt alt for hurtigt, hun tog en mørke bå kjole ud og så lidt på dem men lagge den så tlbage igen da hun igesom med de andre kjolder synte de var lidt for fine.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 12:31:12 GMT 1
Han kiggede på hende og gabte lidt, dette kede ham mere end normalt. "Vælg en" sagde han bare og kiggede tomt på hende. "Jeg har jo ikke sagt hvilket arbejdte du skal have" sagde han og kiggede ind i væggen. "Og du må gerne skynde dig lidt jeg har ikke hele dagen" sagde han roligt og betragtede hende i lang tid inden han vendte blikket mod væggen igen.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 12:57:04 GMT 1
Kezia sukkede og tog en enkel rød kjole ud af skabet hvor efter hun lukkede skabet efter sig og lagge kjolen fra sig på en stol, hun så kort i retning af Rufus men tog så langsomt sin egen kjole af og afslørede op til flere blåmærke rundt omkring på hendes ellers pæne krop, hun tog den røde kjole fra stolen og tog den på.
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 13:03:51 GMT 1
Han kiggede bare på hende uden at fortrække en eneste mine. "Var det ikke bedre?" spurte han og kiggede roligt på hende. Han rejste sig fra sengen og gik over til en stol og satte sig. Han tog bogen frem fra skjorten, den Kezia åbenbart ville læse i. Han åbnede den og begyndte at læse lidt i den.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 13:18:03 GMT 1
" Jo Rufus... " mumlede Kezia og så hen mod han, men lod så blikket glide ned langs sig selv, hun følte sig bestemt ikke til pas i den kjole, men hun lod vær med at sige det
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 13:21:29 GMT 1
"Er du sikker på at du ikke vil have en anden? rød klæder dig ikke" sagde han og gabte. Han rejste sig og gik over til skabet hvor han hurtigt fandt en mørkeblå kjole frem med perlebroderi for oven. "Tag den på" beordrede han og satte sig ned på stolen igen.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 13:33:17 GMT 1
Kezia tog den røde kjole af igen og hængte den tilbage i skabet, hvor efter hun tog den kjole som Rufus havde rekt til hende og tog den på i stedet. Kezia samlede sin egen slite kjole op fra gulvet folede den pænt sammen før hun så hen på Rufus og sagde " Tak "
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 13:38:30 GMT 1
Han trak på skuldrende. "Og nu skal du have noget nyt arbejdte" sagde han og tænkte sig grundigt om. Hvad skulle han stille op med hende, han kunne jo få en elskerinde, men han kunne jo få hvem som helst som elskerinde og det var lidt kedeligt, hende her skulle lave noget andet, men hvad vidste han ikke helt.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 13:54:21 GMT 1
Kezia lod de brune øjne hvilede kort på ham før hun utålmodigt spurte " hvilket arbejde er det du vil havde mig til at udføre? " hun håbede virkelig på at det ville blive noget langt væk fra ham men hun viste det ikke
|
|
|
Post by Rufus on Nov 9, 2008 13:57:01 GMT 1
"Det ved jeg ikke helt, men mine soldater har været lidt rastløse så jeg tror at du skal ned og opmuntre dem" sagde han roligt og foldede hænderne bag hovedt. "Med mindre du hellere vil være hos mig" sagde han og betragtede hende.
|
|
|
Post by Kezia on Nov 9, 2008 14:04:12 GMT 1
" soldaterne er fint " svarede Kezia kort og ga sig til at gå hen mod døren. Ikke havde hun dog i sinde at underholde eller opmuntre nogel soldater overhoved, hun brugte det bare som undskyldning for at slippe lidt væk
|
|