|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 19:29:09 GMT 1
Anuja stod længe uden for baren og så på døren uden at gå ind * endnu en kedlig aften... en kedsomhed der endnu engang skal drikkes væk * tænkte Anuja i det hun kastede et sidste blik op ad gaden, før hun skubbede døren til baren hårdt op og gik ind. Hun lod de kolde øjne glide kort hen over barens andre gæster med et vuderende blik, men da hun ikke anså nogle af dem for at være nogle større trudsl satte hun kursen imod baren med hurtige målretede skridt. Hun havde en kraftig udstråling af asitude omkring sig hvilket også var noget af grunden til at op til flere rykkede til siden for hende så hun kunne komme til. Et eller andet sted var hun kommet her med forhåbning om at nogle kunne fortæle hende hor hun kunne finde den såkaldte Rufus.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 19:33:25 GMT 1
Rufus skubbede døren op til baren, det havde været en meget kedligt dag han var hele tiden nød til at se efter Anna så hun ikke begik selvmord, men nu skulle han bare have det sjovt. Han var klædt i helt aldmeneligt bonde tøj så han ikke vækkede opmærkspmhed alligevel var der mange der kiggede undrende på ham. Han satte sig ved et bord i et mørkt hjørne og bestilte en stor øl. Nu ville han bare glemme ting og have det sjovt. *Hvis der bare er en der genkender mig skære jeg hovedt over på ham* tænkte han og kiggede på menneskerne i baren.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 19:42:15 GMT 1
Anuja rettede lidt på den lasede hvide kjole som hun havde valgt at tage på under sin rejse over grænsen i det hun nåde op til baren hvor hun bestilte en drinks som hun kort efter fik rekt over disken, hun satte sig roligt på en af barstolende, før hun endnu engang kastede et køligt blik rundt på barens andre gæster og genkendte nu et par stykker af dem som nogle hun tidliger have handlet med hvilket fik et koldt smil til at spille på hendes læber. Alt dette gjorde hun helt uden at fortrakke den midste mine.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 19:45:22 GMT 1
Hans blik faldt på en kvinde der ikke lignede nogen fra light. Han betragtede hende nøje for at se om hun var fra light eller dark. Han tænkte sig godt om og tog en slurk af øllet der nu stod på hans bord. Øllet var stærkt, men godt og han vidste når han havde tømt det store glad ville han være halv fuld og ville ikke kunne tænke ordenligt
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 19:51:18 GMT 1
Anuja bemærkede hans øjne mod sin men lod ikke til at tage nogle større notis at det, hun nippede blot en smugle prøvende til sin drink og forsatte med at betrakte de andre gæster der var til stede her til aften, hun var dog gået videre til at studere dem enkel vist for at bedre at kunne bedømme hvem af dem der kunne være sjove at bruge lidt tid på til aften eller måske kunne give hende nogle flere oplysninger omkring Rufus. Hun studere dem alle nøje selv om hun udemærket viste at hendes udvalgte ofre ville blive skifter ud igen ide for nogle få timer, da hun nød at lege med folk på den måde, bedst var det dog når det lykkedes hende at få spillet to venner op mod hinanden.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 19:57:37 GMT 1
Han tog kruset i hånden og gik ud af døren. Han hældte øllet ud han havde virkelig ikke lyst til det lige nu og kastede istedent for bare kruset langt væk så det blev knust da det ramte jorden. Bag efter gik han roligt ind og satte sig igen som om intet var sket og betragtede igen gæsterne nøje for at se om han måske kunne være så heldig at komme op at slås med en af mændene, men de så alle sammen ud til at have fået for meget øl og ville være for trætte til at slås.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 20:03:19 GMT 1
* dette er en af de aftner hvor min tilstedeværelse havde været bedre tjent et andet sted * tænkte Anuja og tog en stor tår af sin drink, hun kede sig og var enlig ikke rigtig i humør til at spile sit sædvanlige spil med barens andre gæster. Da hun så godt som allerede havde tømt glasset med hendes første drink var bartenderen allerede igang med at blande en ny til hende da han efterhåden kendte hende og viste at der skulle mere end en enkel drink til at tilfreds stille hende. Da Anuja havde tømt sin første drink lod hun ende engang blikket glide rundt i natkluben og fik nu øje på en ung mand der sad lidt længer ned af baren, hun var så godt som sikker på at han ikke havde siddet der før, men det var nu ikke noget hun tænkte synderlig længe over da hun havde fået noget andet at tænke på, for på en eller anden måde skilte han sig ud fra de andre, men det var nok mest fordi at han sad alene.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 20:07:03 GMT 1
Han tænkte lidt frem og tilbage. Anna ville sikkert ikke holde så længe siden hun troede at han ville dræbe tazu, men det havde han sådan set ikke brug for hvis det kunne gavne ham at tazu levede ville han med glæde lade ham leve, men hvis han bare gjorde det mindste oprør ville han uden tøven blive dræbt. Eller sådan var hans plan ihvertfald, men alt kunne ske måske mødte han en person i aften han kunne tappe for sladder så han vidste alt hvad der skete i Darks slot
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 20:23:38 GMT 1
Anuja fulgte ham roligt med de føelseskolde øjne mens rejste sig, ikke en eneste af de bevægelser han fortog sig som undgik hendes blik, selv da hun begav sig ned mellem de mange folk tog hun ham roligt i øjesyn med en kølig rolighed, både for at hun bedre kun vudere om han udgjorde nogle trudsel for hende men også for at vurede hans udseende, da udseende ofte indtrasede hende langt mere end folks personlighed. Efter lidt tid nåde hun ned til hans bord, nikkede hun afmålt til ham som hilsen, men også som tegn på at hans selvskab ville gå an " Jeg troede at jeg ville være den eneste som sad alene i nat " sagde Anuja ligegyldigt med en kølig under tone i det hun satte sin med bragte driks fra sig på hans bord
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 20:29:33 GMT 1
Han smilte bare til hende. "Når man er vant til det er der stille" sagde han roligt og kiggede på hende. Han betragtede hende nøje "Du er ikke fra light vel?" spurte han og kiggede hende i øjne. Han lagde sin ankel op på det andet lår og kiggede på nogen af de andre gæster. "Hvad laver du her ude? Burde du ikke være hjemme og lave mad til din mand?" spurte han roligt og kiggede hende i øjne
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 20:40:34 GMT 1
Blot fordi at hun havde givet ham en lille smugle af sin opmærksomhed betød det ikke at han havde vundet noget i hendes spil, i hver fald ikke endnu. Anuja lod et hurtigt bilk glide rundt i baren, mens et veltilfreds glint voksede frem i de ellers føelses kolde øjne, før hun satte sig ved hans bord " du har ret, jeg er ikke her fra " svarede Junel roligt men stadig med en kold undertonde i det hun atter vente sin opmærksomhed mod ham hun holdte en kort pause før hun forsatte " Hvad jeg fortager mig her er min sag, og jeg må devære skuffe dig, jeg er ikke en af de kvinder der spilder min tid på at lave mad til ander " et lumskt smil var brud frem og spillede nu på hendes mørke læber.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 20:44:39 GMT 1
"Så du er måske en af de der spader der prøver at lede efter Anna?" spurte han roligt og kiggede på hende. "Du ligner også mere en der er ude på ballade" sagde han og lænede sig tilbage i stolen. "Har du for øvrigt et navn?" spurte han roligt og kiggede på de andre gæster for at se om der ikke bare var en der ikke var total fuld, men han måtte opgive alle herinde var enten faldet i søvn eller sad og drak mere end de kunne klare den eneste der ihvertfald ikke var fuld endu var hende der sad foran ham
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 20:56:10 GMT 1
" nej ikke just... hvem er Anna? " spurte hun og så spørgende på ham, det lød virkelig som om at hun ikke viste hvem denne Anna var, hun undlod dog at svare på hans spørgsmål der om handlede hendes navn de hun ikke havde i sinde at give ham det lige med det sammen, hun lod de mørke læber fugtes med spidsen af hendes tunge i det hun satte sig bedre til rette og tog en tår af sin drink, før hun atter lod sine kolde grå øjne møde hans uden noglen tøven.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 20:59:44 GMT 1
"Du ved Tazus elskede kone, men jeg vil ikke lige frem sige at han gør det største for at finde hende" sagde han roligt og grinte ondt. "Det eneste han har gjort indtil videre er at sende folk ud for at finde ud af hvor hun er" sagde han og grinte ondt det morede ham virkeligt at Tazu kun havde sent folk ud og så havde snakket med ham en gang, men han ville ikke ligefrem sige at Tazu havde fået noget ud af at tale med ham.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 21:10:16 GMT 1
Hun nikke blot kort som teng på at hun havde forstået " Det lyder som om du ved en helt del om det emne? " svarede Anuja en anelse spørgende, men gav ham ikke rigtig tid til at svare før hun i stedet lænte sig lidt frem mod ham og sagde " men jeg er her nu ikke for at lede efter en eller anden svaglig droning som ikke engang er i stad til at forsvare sig selv... nej jeg er rejste hele den lange vej for at finde en mand, en mand du måske kunne hjælpe mig med at finde side ndu ved så meget andet om hvad der forgår her på stedet " hun gjorde en hurtig elegant bevægelse med sin ene hånd og sad nu med en lille kniv i den som hun roligt satte op for hans hals, det var som om at kniven var kommet frem af det rene ingen ting.
|
|