|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 13:02:33 GMT 1
Anuja så roligt i den viste retning, men vente så bliket mod Rufus igen og svarede " det er meget muligt, men det var nu ikke ham jeg havde i tankerne " hun blinkede kort til ham og smilte lumskt. Hun tog sig ikke af den drilske tone vad hendes nan angik, det var jo bare et navn og derfor helt uden betydning
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 13:05:59 GMT 1
"Så du mener at jeg er under forklædning?" spurte han med et drilsk glimt i øjet. "Hvad vil du med ham Rufus?" spurte han med et lumsk smi log kiggede på hende. Han tænkte lidt på narens død og grinte for sig selv måske kunne han få noget sjov ud af den her kvinde.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 13:14:41 GMT 1
" helt dum er du trods alt ikke, de må da være noget din lille kone må sætte pris på når hun skal spilde sin tid på at lave mad til dig " sagde Anuja ligegyldigt i det hun rykkede nærmere og svarede " jeg vil såent bare tage en lille snak med ham... så bare rolig du har intet at frygte... du har jo stadig din kære konge når jeg er færdig med ham "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 13:18:48 GMT 1
"Jeg har ingen kone og har ikke rigtig brug for en forløbig" sagde han og grinte. "Så snak løs" grinte han og smilte. Han lænede sig frem imod hende "Jeg er nemlig Rufus HeartMade, putte" hviskede han og lænte sig helt tilbage i stolen med et skævt smil
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 13:32:21 GMT 1
Anuja så ikke udmildbart opverresket ud, afligevel havde hun ikke helt forventet det svar hun fik, da hun nok mere havde set manden ved siden af sig som at være en slags rådgiver for den konge hun var rejste hele den lange vej for at møde, en lille sort kulge havde samlet sig i hendes ene hånd, hun gjorde lille noget for at skjulde det så blot koldt på ham og sagde " du gøre klogt ikke at kalde mig det igen "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 13:36:17 GMT 1
"Jeg gør som jeg vil, putte" sagde han med et drilsk glimt i øjet og begyndte at gå hen imod døren. Han var blevet træt af den stinkende luft der var derinde. Han åbnede døren og gik ud, han begyndte roligt at gå ind imod skoven der var nemlig intet som den mørke skov midt om aftnen.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 13:42:12 GMT 1
Anuja så koldt efter ham, hun var ikke mere end et par minutter og selv at rejse sig for at følge efter, ikke skulle han tror at han kunne få lov til at slippe fra hende så let, uden besvær fik hun kantet sig frem til døren så hun rav op hvor efter hun gik du, hun lod kort sit blik glide søgende til begge sider for at finde Rufus, et koldt smil tog plads på hendes læber da hun fik øje på ham et lille stykke oppe af stien
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 13:44:40 GMT 1
Han gik roligt videre. Efter et par minutter kom han til en stor klippe. Han lagde sig ned på græsset og kiggede op på himlen. Det var ikke langt tid siden han sidst havde gjort det her og der var han så heldig at kunne kidnappe Anna, men hun var sikkert sluppet fri nu, men det var han fuldkommen ligeglad med.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 13:50:43 GMT 1
Anuja fulgte roligt efter ham i sit eget temop da hun nåde klippen stoppede hun op og betraktede ham lidt på afstand for hun trådte et par skridt nærmere og køligt sagde " Jeg kom her til for at finde ud af om de ting der Tazu fortalte mig om dig var sande, men det ser nu nærmere ud til at alle konger er ens på bunde, for ikke at sige svaglige "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 13:54:22 GMT 1
"Hvis jeg var svag ville jeg nok ikke tilfange tage en forsvarsløs kvinde og bede hendes mand om at dø vel?" spurte han roligt og lukkede øjnene han var lidt lige glad med hendes mening der var alligevel en masse der hadde ham. "Og du skal nok se at Tazu er lidt for svag til at være en konge, han bukkede næsten under for mit tilbud om at han døde og Anna ville gå fri....Tåbe" sagde han og grinte højt og ondt
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 14:06:27 GMT 1
" sødt men sandt " fnøs Anuja køligt i det hun gik helt hen til ham, med et koldt smil, hver og et at hans ord der angik Tazu morede hende faktisk da hun jo ikke kunne nægte sig ening det han havde sagt, hun satte sig roligt i græsse få meter fra ham og sagde " manden kan ikke engang finde ud af at udstede en odre " en kort latter brød hendes strube og tænkte * det er derfor han har mig *
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 14:10:01 GMT 1
"Ja og så siger han at jeg gemmer mig? Bare fordi at jeg har en plan og ikke går i krig med hvem som helst er jeg lige pludselig en spade" han grinte ondt og smilte skævt. "Du er måske den der skal gøre hans arbejde?" spurte han og kiggede på hende
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 14:17:16 GMT 1
Anuja smilte koldt uden at se væk " han omtaler dig nu som en idiot og ikke en spade " rettede hun roligt i det hun lænte sig lidt tilbage og svarede " jeg vil tro det er meningen at han rådgiver skal gøre hans arbejde for ham, jeg er bare hende der råber lidt at hans kriger "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 14:20:36 GMT 1
"Hvad er forskellen?" spurte han og grinte. "Jeg tror der skal mere til end bare at råbe af tazu og hans krigere" sagde han og grinte ondt. "Og må jeg spørge hvorfor du følger efter mig, putte?" spurte han og kiggede på hende. Han satte sig op og kiggede på himlen
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 14:34:52 GMT 1
Anuja smilte koldt og svarede " efter Tazu regler burde jeg vil enlig slå dig ned, men i mit spil er det mig der laver reglerne pus " det sidste ord blev sagt meget nedladene, måske end da mere nedladende end det havde været meningen, før hun roligt tilføjede " detsuden har jeg sjældent kedet mig så meget som undet mit lille besøg her i dit land så må indrømme at jeg ikke har noget bedre at tage mig til på givende tidspunk, måske lige udover at lede efter Anna, men for min skyld kan hun rådne op hvor hun så end befinder sig "
|
|