|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 14:38:15 GMT 1
"Men det gør du jo ikke så du er måske lidt blød Putte" sagde han roligt og grinte. "Det kan være fordi du måske ikke lige frem selv er så sjov" sagde han og smilte skævt. "Jeg er sQ også lige glad med hende hun er bare en brik ubetydelig brik i min store plan" sagde han roligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 14:49:53 GMT 1
" du kan tror hvad du vil, bare du ikek begår den fejl at undervudere mig " svarede Anuja roligt der skulle mere end blot ord til at tirre hende " hvad er din plan? " spurte hun i det hun lukkede øjne og laggde sig ned i græsset, det lød enlig ikke til at intrasere hende synderlig meget
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 14:52:07 GMT 1
"Jeg undervudere dig allerede" sagde han drilsk og grinte. "Tror du virkelig at jeg er så dum at fortælle det til en af Tazus kvinder?" spurte han og kiggede på hende. "Det kan godt være at tazu ville være så dum, men han har heller ikke noget inde imellem ørene det har jeg til gengæld putte" sagde han roligt og lagde sig ned igen
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 15:04:05 GMT 1
" hør Tazu begår en kæmpe fejl vis han tror at han ved hvor han har mig, ser du jeg gør kun ting der kan kommme mig selv til gode, og jeg kan ikke se hvad jeg skulle få ud at at fortæle hvad du rander rundt og fortager dig Rufus så nu spørg jeg igen... hvad er din plan? " svarede Anuja roligt uden at skænke ham det mindste blik hun hold blot forsat sine øjne lukket i og laggde hænderne under hovedet
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 15:09:09 GMT 1
"Jeg fortæller ikke min plan til nogen" sagde han roligt og kiggede ind i skoven. Han rejste sig og begyndte at gå derind, kvinden var virkelig ved at gå ham på nerverne, men det ville han ikke sige fordi så ville hun bare blive ved med at irretere ham og det ville ikke være godt verken for ham eller hende.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 15:17:54 GMT 1
Anuja åbnede øjne da hun hørte ham rejse sig, hun satte sig op og betraktede ham roligt, et køligt smil brede sig atter på hendes læber, men hun blev blot roligt sidden i græsset selvom det ville havde været let for hende at stoppede ham vis det var det hun ønskede " det styre du selv, men jeg kan jo ikke hjælpe dig vis jeg ikke ved hvad du har gang i vel " svarede hun roligt og vente blikket mod himlen
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 15:21:47 GMT 1
"Jeg har ikke brug for din hjælp, og især ikke når du er en kvinde" sagde han roligt og blev ved med at gå. Han sørgerede for hele tiden at blive på light's side han skulle ikke nyde noget af at træde over grænsen til dark. Han standsede da han kom til en sø, han blev stående og kiggede på søen
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 15:35:07 GMT 1
" Mænd " fnøs Anuja koldt, og så lidt efter ham, men lagde sig så ned i græsset igen med et koldt smil, hun skulle nok finde en måde at vise ham at en kvinde kunne gøre en mands arbejde midst lige så godt, hun rejste sig op og børstede sig ren for jord, hvor efter hun lod sit blik glide rundt for at få en fornæmelse af hvor hun befandt sig, da hun jo ikke var særlig sted kendt i Light
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 15:42:37 GMT 1
Han satte sig ned og kiggede på søen det var lang tid siden han havde været her. Han brugte lang lang tid på at kigge på vær eneste ting der var her. Efter han havde kigget grundigt på stedet lukked ehan øjnene og lagde sig ned på ryggen med hænderne foldet bag hovedt
|
|